Paolo350 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Jak "wali z odmy" to czeka cię szybki remont "góry" silnika (w najlepszym wypadku tylko pierścienie - ale może się zdarzyć, że będzie trzeba wymienić i inne rzeczy);Moja K-650 łapała przedmuch i waliła z odmy olejem i dymem - okazało się, że miałem do naprawy układ tłoki - pierścienie - cylindry (i wymieniłem wszystko na nowe). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Goska, czy ty nie mowisz o stopniu sprezania ?To zupelnie cos innego niz cisnienie sprezania, ktore wyraza sie w ATM, psi, czy innych jednostkach. ale plama...nie wskazane dla mnie pisac po nocach. :biggrin: ale tak czy owak pierscienie daja mu we znaki. ok, w takim razie jakie cisnienie powinno byc w cylindrach? Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 (edytowane) W rosyjskich silnikach nigdy nie sprawdzalem ( bo w gruncie rzeczy na rosyjskim silniku jezdzilem tylko w Dnieprze kolegi ), ale maja BSA gdy miala okolo 65 psi na jednym a 95 na drugim to miala juz powazne problemy z jazda ( wyrabane prowadnice ). Pozniej sprawdze ilu waszym jednostkom to odpowiada. Jej normalne cisnienie powinno byc okolo 140 psi na tlokach ze stopniem sprezania 9 : 1. Adam M.PS. Pomylic sie to nie plama - uczysz sie tego jeszcze. Edytowane 10 Czerwca 2007 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polako Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Dzięki za odpowiedzi. No cóż biorę się do roboty i sciągam głowice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DnieprRider Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Czy ktoś z was przerabiał kiedyś montowanie obrotomierza do ruska? Stacyjka u mnie to typowa puszka z prędkościomierzem po prawej i aż się prosi dodać obrotomierz po lewej :icon_biggrin: Od czego zegar pasuje, bo tam jest trochę ograniczone miejsce i nie pierwszy leprzy ze złomu podejdzie tam.Mój brat zakładał (kupił ze złomu za niebagatelne 60 zł) ale miał łatwiej, bo montował poza puszką z prędkościomierzem i światłem (jak to w weteranach). Piotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuryga Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Witam zakładając szybką czwórkę i dyfer 9 należy wymienić w skrzyni napęd od linki licznika, bo będzie licznik prędkość na tym standardowym zaniżał. bynajmniej jest tak u mnie na zegarze 60 a na suszarce 80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 12 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Dobra wymienic ale na jaki?podaj szczegóły i jeszcze kto robi naprawde godne uwagi szybkie4 i dyfry 9?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuryga Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Witam Granat z tego co słyszałem to na każdym moto -bajzlu można kupić taki napęd tylko mówisz ze chciałeś do dyfra 9 i on powinien mieć więcej tych ząbków napędowych od tego standardowego czyli od dyfra 8 ile tych zębów jest to nie wiem najlepiej wyjąc stary i zobaczyć jak wygląda i policzyć te ząbki i będzie wiadomo że do 9 musi być o 1 lub 2 ząbki więcej.Ale tez słyszałem, że te napędy licznika od 9 są jakieś trefne, że coś tam będzie nie tak i że to jakieś jest nie trwałe, że podobno cos się będzie działo niedobrego w skrzyni.:) koleś mówił że jak chcę wiedzieć co się będzie działo to kazał mi założyć i wtedy się przekonam czy było warto :D A co do szybkiej 4 ja kupiłem swoja na allegro i spox a talerz 9 i atak kupiłem na wawie od takie Pani Ukrainki chyba czy Rosjanki i jest lux po przejechaniu 3 tys rozebrałem dyfer i zobaczyłem stan jak nowy tak samo z tym co miałem 8 od nowości miał przejechane 2500 i tez jak nowy.Nawet widziałem u tej babki dyfry 10 ale cena był kosmos 280 chyba cos koło tego moze 10 20 zł mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motozgrzyt Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 To założtyłeś ten napęd licznika do dyf. 9? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 ja mam 9 dyfer a naped licznika z 8 i jak jade tak 60 to pokazuje 40 :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Innytruder Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 naped licznika do 9 ma grubsze zeby i chyba jest ich mniej niz przy napedzie do 8. mam taki naped i nie ma problemu ze skrzynia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabong Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 ronon Napisano 13 czerwiec 2007 - 09:59 ja mam 9 dyfer a naped licznika z 8 i jak jade tak 60 to pokazuje 40 A po jaką q..... (tu wstawić słowo które określa panią skąpo przyodzianą sprzedającą swoje wdzięki) wymieniać napędy skoro są dobre a że źle pokazują .... to narysujta se nową tarcze do prędkościomierza szybciej taniej a przyokazji jakiś komentarz np: pomiędzy 40 - 60 prędkość drgawiczna . no chyba że orginał w 110 % :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 no tak tylko wymienic naped licznika to pare minut a wymiana cyferblatu??pogniesz ramke i jeszcze wskazowke mozesz urwac to lepiej nic nie ruszac i dodawac zawsze te pare km :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabong Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 uupss nie wziąłem pod uwage pracochłonności fakt cwiartowanie zegara chwile schodzi sie ramka może pokiereszować (spsuć) to faktycznie lepiej dodawać :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Witam Granat z tego co słyszałem to na każdym moto -bajzlu można kupić taki napęd tylko mówisz ze chciałeś do dyfra 9 i on powinien mieć więcej tych ząbków napędowych od tego standardowego czyli od dyfra 8 ile tych zębów jest to nie wiem najlepiej wyjąc stary i zobaczyć jak wygląda i policzyć te ząbki i będzie wiadomo że do 9 musi być o 1 lub 2 ząbki więcej.Ale tez słyszałem, że te napędy licznika od 9 są jakieś trefne, że coś tam będzie nie tak i że to jakieś jest nie trwałe, że podobno cos się będzie działo niedobrego w skrzyni. koleś mówił że jak chcę wiedzieć co się będzie działo to kazał mi założyć i wtedy się przekonam czy było warto Zabki zabkami, ale to musi byc komplet (zabierak i ten walek napedowy od 9). W przeciwnym wypadku beda sie dzialy dziwne rzeczy ze skrzynia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.