wild Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 odnosnie parametrow to ci nie powiem, bo nie wiem :) a glupot nie chce pisac. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 a co ty sądzisz o k-650,lubisz ruskie sprzęty :crossy: ten model pewnie wiesz ma zegar ciśnienia oleju,jaki powinno być tam ciśnienie,jak go wczoraj odpaliłem to na wolnych obrotach wskazówka była na pierwszym czerwonym polu,w połowie gdzieś, :crossy: K 650, jak i inne "dniepropochodne" nie ma zegara ciśnienia oleju, tylko czujnik i kontrolkę. Zegar zapewne został wstawiony przez któregoś z użytkowników. Ciśnienie pompy to 3-4,5 at dla silnika rozgrzanego (ok 80 st.C).Czujnik powinien wyłączyć kontrolkę praktycznie zaraz po uruchomieniu silnika, co odpowiada 1,5 at. Osobiście miałem kiedyś taki motocykl i po wykonaniu bardzo solidnego remontu bardzo szybko zamieniłem w nim jednostkę napędową na silnik od K-750. Mimo tego, ze K 650 ma większa moc i jest nowocześniejszy to nieustannie musiałem walczyć a to z zapłonem, a to z gaźnikami, a to z ciągle rozregulowującymi się zaworami czy ciągłymi drobnymi wyciekami oleju (zwłaszcza z kanałów odprowadzających olej z głowic). Ponadto sama praca tego silnika zupełnie nie odpowiadała moim wymaganiom. Silnik dolnozaworowy jest zdecydowanie sensowniejszy. Ponadto jakość części górnozaworowca jest tragiczna i trud włożony w jego naprawę zupełnie daremny. Dla tego odradzam, no chyba że wymienisz silnik na dolniaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafciojawa Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 K 650, jak i inne "dniepropochodne" nie ma zegara ciśnienia oleju, tylko czujnik i kontrolkę. Zegar zapewne został wstawiony przez któregoś z użytkowników. Ciśnienie pompy to 3-4,5 at dla silnika rozgrzanego (ok 80 st.C).Czujnik powinien wyłączyć kontrolkę praktycznie zaraz po uruchomieniu silnika, co odpowiada 1,5 at. Osobiście miałem kiedyś taki motocykl i po wykonaniu bardzo solidnego remontu bardzo szybko zamieniłem w nim jednostkę napędową na silnik od K-750. Mimo tego, ze K 650 ma większa moc i jest nowocześniejszy to nieustannie musiałem walczyć a to z zapłonem, a to z gaźnikami, a to z ciągle rozregulowującymi się zaworami czy ciągłymi drobnymi wyciekami oleju (zwłaszcza z kanałów odprowadzających olej z głowic). Ponadto sama praca tego silnika zupełnie nie odpowiadała moim wymaganiom. Silnik dolnozaworowy jest zdecydowanie sensowniejszy. Ponadto jakość części górnozaworowca jest tragiczna i trud włożony w jego naprawę zupełnie daremny. Dla tego odradzam, no chyba że wymienisz silnik na dolniaka. z góry wielkie dzieki o to mi chodziło,a od k-750 pasuje normalnie silniczek do k-650 :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 20 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Pasuje, pasuje, bo to ta sama rama, nawet lepsza bo dłuzsza to zrobisz składanke i wstawisz wsteka i bedziesz PAN na podwórku, jak se z kolaska zapodasz wsteka i pyk pyk pyk wycofasz z miejsca parkingowego to wszystkie laski w okolicy sa twoje:) :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 z góry wielkie dzieki o to mi chodziło,a od k-750 pasuje normalnie silniczek do k-650 :crossy: Podobnie jak jeszcze kilka innych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Dawno mnie nie było ale choroba mnie dopadła i tylko [ GRANAT ] mnie pociesza Części poprzychodziły pasuje powoli składać cudaka a choróbsko nie pozwala No to mi napiszcie co mam naprawić w tym cholernym zawieszeniu bo jeszcze tego nie robiłem . Na co ma zwruuić uwagę ..?????????/ Ja myślę przeszlifować te lagi ze środka potem chrom techniczny i szlif. te dolne tulejki dać z brązu nowe a górne dorobić całkiem nowe dopasować do tych lag i jeszcze po zewnęcznej i wewnętrznej stronie zrobić po dwa rowki pod cieniutkie oilringi. Jak myslicie poprawi się jakość ????? No a teraz zmykam do łózia i dalej będę nad tym rozmyślał GDYBYŚMY SIĘ NIE SŁYSZELI TO WSZYSTKIM WAM ŻYCZĘ WESOŁYCH POGODNYCH ŚWIĄT A JUŻ NAPEWNO ABYŚCIE ZDROWI WSZYCY BYLI TERAZ I PO ŚWIĘTACH MARIUSZ ps. HIUS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 21 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 To ja tez dołacze zycznie od Komodusa:)Tak mi napisał z dalekiego kraju:Pozdrów ludków odemnie na Forum i złuż życzenia, proszę,ok?.Tu jakis skurwiały,kiwacki serwer i nie ładuje tych enginów forumowych. Tylko nie zapomnij.... :)))) wiec nie zapomniałem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafciojawa Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 (edytowane) jesce jedno pytanko,znacie może nr.katalogowy farby khaki,nie wiem czy dobrze napisałem,chodzi mi o ten zielony albo szary, co malowali np.wla wojskowe,jakbym malował ruska to tylko na ten kolor,podoba mi sie cholernie ten odcień, :crossy: znalazłem coś ciekawego pewnie widzieliście http://jarekstryszawa10.w.interia.pl/info.htm Edytowane 22 Grudnia 2008 przez rafciojawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Odpowiadajac na twoje pytanie Hius, to nie mam dobrych doswiadczen ze szlifowaniem goleni przedniego widelca od srodka - zawsze wyjdzie stozek. Robilem to w koncu lat 70 tych na Mechanice precyzyjnej PW i probowali bardzo dobrzy fachowcy, niestety otwor jest za dlugi. To byly golenia motocykla AJS M16, od ktorego przod mialem w swojej Kasce. Dlatego nie zgadzam sie rowniez z pogladem ze inne przody niz ruskie nie daja w Kasce rady - moj dawal, tyle ze po moim remoncie z lekka zacinal sie w dolnym polozeniu :). Wyrobilem nawet sobie taki odruch podciagania kierownicy w gore po kazdej serii wybojow, ktory gladko odblokowywal to ustrojstwo. Rowniez nie jestem pewien czy chromowanie jest takie niezbedne, ja bym raczej wzial lagi do szlifierza do sprawdzenia czy wszystko miesci sie w wymiarach i dorobil dobre tuleje z kutego brazu i w wyzszej klasie dokladnosci niz normalne ruskie tuleje. To by dalo dobre trzymanie goleni w gornej tulei na ladze i pewnie lekki luz w dolnych tulejach. Z doswiadczenia wiem ze chromowane lagi w anglikach wycieraja sie dosc szybko, moze jest to sprawa jakosci chromu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 jesce jedno pytanko,znacie może nr.katalogowy farby khaki,nie wiem czy dobrze napisałem,chodzi mi o ten zielony albo szary, co malowali np.wla wojskowe,jakbym malował ruska to tylko na ten kolor,podoba mi sie cholernie ten odcień, :crossy: znalazłem coś ciekawego pewnie widzieliście http://jarekstryszawa10.w.interia.pl/info.htm Wiec najpierw sie zdecyduj jaki konkretnie kolor bo wymieniles kilka zupelnie roznych. Khaki - jest to kolor uzywany przez wojsko polskie. Szary? pewnie chodzi Ci o feldgrau-malowanie wehramahtowskie z pierwszego okresu wojny. WLA byly malowane jak wszystkie amerykanskie pojazdy na olive drab... Jak dobrze poszukasz to byly juz dyskusje o kolorach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafciojawa Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Wiec najpierw sie zdecyduj jaki konkretnie kolor bo wymieniles kilka zupelnie roznych. Khaki - jest to kolor uzywany przez wojsko polskie. Szary? pewnie chodzi Ci o feldgrau-malowanie wehramahtowskie z pierwszego okresu wojny. WLA byly malowane jak wszystkie amerykanskie pojazdy na olive drab... Jak dobrze poszukasz to byly juz dyskusje o kolorach. no fakt chyba chodziło mi o tą oliwke,jest na to jakiś nr,katalogowy :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Łódzka wojskowa nitro jest idealna:) kupisz w kazdym sklepie po zamówieniu dowolna ilosc, chyba 15zł/litr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafciojawa Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 (edytowane) Łódzka wojskowa nitro jest idealna:) kupisz w kazdym sklepie po zamówieniu dowolna ilosc, chyba 15zł/litr:) Łódzka wojskowa nitro -tak sie to nazywa? i jece jedno mistrzowie,czy ten błotnik będzie pasował do k-650 http://www.allegro.pl/show_item.php?item=510741482 z góry dzięki Edytowane 23 Grudnia 2008 przez rafciojawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 tak. tylko ktos mu jeden palak urwal? popros o dodatkowa fotografie, bo sprzedawca celowo dal kijowe foty. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Łódzka wojskowa nitro jest idealna:) kupisz w kazdym sklepie po zamówieniu dowolna ilosc, chyba 15zł/litr:) Tylko ze to jest inna zielen niz amerykanska Olive Drab. Wszedzie jest okreslana (ta nitro) jako polskie khaki. Dla ciekawosci dodaz ze polskie khaki z 39' i obecna to rozne odcienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.