Skocz do zawartości

DZIS PYTANIE-DZIS ODPOWIEDZ


granat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

http://allegro.pl/show_item.php?item=30844...82+wys%C5%82any. mam zamiar rozwiercac cylindry pod tłki poldka w kasce.. znalazłem te na allegro.. co o nich sądzicie mam bo oczywiscie wiem że brac te czarne ..anodowane..nadadzą się może ktos juz brał je od tego goscia prosze o odpowiedz jak ktosmiał juz stycznośc z tym gosciem.. i
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w dmowskim pisze ..że jak będe latał w obciążeniu to najlepiej 0,09 do 0,1 a jak lekka jazda 0,07 do 0,08 ja latam z wózkiem więc chyba zrobie według dmowskiego.. czyli 0,09

 

i jeszcze jedno pytanko powiedz ..bo oryginały tłoki maja 4 pierscienie pold ma tylko 3 jak wygląda sprawa uszczelnienia cylindra ? daja radę z olejem? 2 te tłoki sa niżesze..jak wygląda sprawa spręzania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tloki od poldka nie rozszerzaja sie tak jak oryginaly, maja lepsze pierscienie i mozna im dac troche ciasniejsze pasowanie.

Potem dobrze dotrzec i nawet z nizszym stopniem sprezania moga miec wyzsze realne sprezanie od oryginalow.

4 pierscienie oryginalne moga gorzej pracowac niz 3 polonezowskie.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak prawidłowo zdystansować w ramie silnik? Chodzi mi podkładki o szerokości ok. 12 mm pomiędzy ramą, a blokiem. Ja sugeruję się położeniem wyjścia wałka kardana i otworem w wahaczu- staram się, aby były możliwie równo. Macie jakieś doświadczenie w tym zakresie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś na pokrzepienie serc renowujących:

- blachy się suszą, został tylko deferencjał

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fad82b5fc9c9c1b0.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fbb8e2e1e05223a3.html

 

Co do redukcji wymyśliłem troszke inne zamontowanie, wykręciłem szpilki z cylindrów, uszczelka i dałem redukcje dokręcaną na śrube płaską z główką i wszystko zapunktowałem, nie trzeba było podcinać żeberek wystarczyło lekko objechać żeberko i redukcje. Wszystko naprawde fajnie wyszło:)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bebechy chyba kazdy wie, tłoki poldek, łożyska skf, zawory massey fergusson, reszta jak każdy wie pożonnie złożona. Gazniki nowe K-68, redukcje bez cięcia żeber, aparat zapłonowy zwykły ze wzmacniaczem tranzystorowym iskry.

 

W przyszły weekend kolejne foty:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noo - fajno wygląda, a i zapewne fajnie bedzie jeździć......

 

A ja mam pytanie (chociaż już kiedyś je zadawałem);

Czy ktoś może wie jaką nominalną wysokość mają mieć wznosy krzywek wałka rozrządu w Dnieprze?

Pytam, bo wyjąłem wałek z silnika MT9 i zastanawiam się czy nadaje się on do zamontowania (same krzywki są ładne, wznosy po 34mm każda). Do Kaśki udało mi się znaleźć te wartości, jednak nie wiem nic o wąłku Dnieprowskim.......

 

Zacząłem się zastanawiać, czy wrócić do oryginalnego zapłonu (zmiana wałka + aparat z rozdzielaczem i ręcznym przyspieszeiem), czy założyć mu aparat z MT9 (jak narazie mam z 11-ki) i "dwustrzałową" cewkę?

Wiem, że to trochę dziwne, szczególnie, że za zwyczaj czepiam się kwestii oryginalności, jednak po rozmowie z Princem zacząłem się faktycznie zastanawiać, czy wał na panewce dobrze zniesie ręczną regulację kąta wyprzedzenia zapłonu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...