Rhotaxx Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Nie chcę od Wujka Franka... Wolę od Wujka Józka... - takich nie masz czasem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauser Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 http://allegro.pl/show_item.php?item=30844...82+wys%C5%82any. mam zamiar rozwiercac cylindry pod tłki poldka w kasce.. znalazłem te na allegro.. co o nich sądzicie mam bo oczywiscie wiem że brac te czarne ..anodowane..nadadzą się może ktos juz brał je od tego goscia prosze o odpowiedz jak ktosmiał juz stycznośc z tym gosciem.. i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 mauser- ja bralam te tloki, wojt@s i jestesmy zadowoleni. gosc jest w porzadku. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauser Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 ok w porzo dzieki za odpowiedz:) z jakim luzem je pasowałas 0.09 bedzie ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 (edytowane) robie na 0,08. 9 tez bedzie Goska Edytowane 12 Lutego 2008 przez wild Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauser Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 w dmowskim pisze ..że jak będe latał w obciążeniu to najlepiej 0,09 do 0,1 a jak lekka jazda 0,07 do 0,08 ja latam z wózkiem więc chyba zrobie według dmowskiego.. czyli 0,09 i jeszcze jedno pytanko powiedz ..bo oryginały tłoki maja 4 pierscienie pold ma tylko 3 jak wygląda sprawa uszczelnienia cylindra ? daja radę z olejem? 2 te tłoki sa niżesze..jak wygląda sprawa spręzania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 odesle cie do tematu w mechanice weteran o tlokach do ruska- tam wszystko wyczytasz. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Tloki od poldka nie rozszerzaja sie tak jak oryginaly, maja lepsze pierscienie i mozna im dac troche ciasniejsze pasowanie.Potem dobrze dotrzec i nawet z nizszym stopniem sprezania moga miec wyzsze realne sprezanie od oryginalow.4 pierscienie oryginalne moga gorzej pracowac niz 3 polonezowskie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekstryszawa Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Jak prawidłowo zdystansować w ramie silnik? Chodzi mi podkładki o szerokości ok. 12 mm pomiędzy ramą, a blokiem. Ja sugeruję się położeniem wyjścia wałka kardana i otworem w wahaczu- staram się, aby były możliwie równo. Macie jakieś doświadczenie w tym zakresie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motozgrzyt Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 I moim zdaniem tej sugestii się trzymaj, ja tak samo dystansuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauser Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 i ja popieram ,w kasce mam tak samo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Coś na pokrzepienie serc renowujących:- blachy się suszą, został tylko deferencjałhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fad82b5fc9c9c1b0.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fbb8e2e1e05223a3.html Co do redukcji wymyśliłem troszke inne zamontowanie, wykręciłem szpilki z cylindrów, uszczelka i dałem redukcje dokręcaną na śrube płaską z główką i wszystko zapunktowałem, nie trzeba było podcinać żeberek wystarczyło lekko objechać żeberko i redukcje. Wszystko naprawde fajnie wyszło:) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jul Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 ... bedzie żyć..... :D Wizualnie miodzio,gratulacje. A bebechy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Bebechy chyba kazdy wie, tłoki poldek, łożyska skf, zawory massey fergusson, reszta jak każdy wie pożonnie złożona. Gazniki nowe K-68, redukcje bez cięcia żeber, aparat zapłonowy zwykły ze wzmacniaczem tranzystorowym iskry. W przyszły weekend kolejne foty:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Noo - fajno wygląda, a i zapewne fajnie bedzie jeździć...... A ja mam pytanie (chociaż już kiedyś je zadawałem);Czy ktoś może wie jaką nominalną wysokość mają mieć wznosy krzywek wałka rozrządu w Dnieprze?Pytam, bo wyjąłem wałek z silnika MT9 i zastanawiam się czy nadaje się on do zamontowania (same krzywki są ładne, wznosy po 34mm każda). Do Kaśki udało mi się znaleźć te wartości, jednak nie wiem nic o wąłku Dnieprowskim....... Zacząłem się zastanawiać, czy wrócić do oryginalnego zapłonu (zmiana wałka + aparat z rozdzielaczem i ręcznym przyspieszeiem), czy założyć mu aparat z MT9 (jak narazie mam z 11-ki) i "dwustrzałową" cewkę?Wiem, że to trochę dziwne, szczególnie, że za zwyczaj czepiam się kwestii oryginalności, jednak po rozmowie z Princem zacząłem się faktycznie zastanawiać, czy wał na panewce dobrze zniesie ręczną regulację kąta wyprzedzenia zapłonu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.