mauser Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 a czy m,oże to byc wina akumulatora? chyba mam opadniete cele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 jakie powinno być napięcie na wyjściu prądnicy w kaśce ? na wolnych wiadomo nic .. ale po dodaniu gazu wzrosło tylko do jakichs 1,64 volt czyli miernota ...Jeśli pradnica jest sprawna to już na wolnych obrotach daje napięcie powyżej znamionowych 6V. Aby sprawdzić czy sama pradnica działa, należy odłączyć od niej przewody, połączyć końcówkę SZ przewodem z masą silnika a do zacisku JA (takie odwrucone R) podłączyć żaróweczkę 3W/6V i obserwować świecenie, powinno być intensywne (lub podłączyć tam "+" miernika a "-" do masy i zmierzyć ). Jeśli obserwacje dają efekt negatywny (wskazania poniżej 6V, słabe żarzenie żarówki) to wyczyść szczotki i sprawdź komutator. Jeśli to nic nie da musisz naprawić prądnicę. Jeśli natomiast prądnica jest OK a kontrolka ładowania się świeci to winny jest regler. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareczek804 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 a czy m,oże to byc wina akumulatora? chyba mam opadniete celeSprawdź akumulator pod obciążeniem, i sprawdź poziom elektrolitu jak Ci się tak wydaje.. i powiedz mi co to znaczy "opadnięte cele"? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motozgrzyt Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Szukam regulatora napięcia do prądnicy 12V do rusa, najlepiej elektronika. Z czego najlepiej zaadoptować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 Szukam regulatora napięcia do prądnicy 12V do rusa, najlepiej elektronika. Z czego najlepiej zaadoptować?Polski Fiat 126p - koszt 30 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauser Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 jak wiadomo akumulatro zbudowany jest z płyt ołowiowych zamoczonych w ciekłym elektrolicie.. opadniete cele ...? chodzi o toże gdzy np. zagotujesz akumulator płyty te się tez rozgotoeują że tak powiem i spadają na dno akumulatora... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 (edytowane) jak wiadomo akumulatro zbudowany jest z płyt ołowiowych zamoczonych w ciekłym elektrolicie.. opadniete cele ...? chodzi o toże gdzy np. zagotujesz akumulator płyty te się tez rozgotoeują że tak powiem i spadają na dno akumulatora...Nie rozumiem o co chodzi z tym zagotowaniem co piszesz. Z tego co wiem jak przeładujesz aqu to zacznie wywalać elektrolit na zewnątrz, może spowodować to pokrzywienie płytak ołowiwych, a wtedy to nic nie zrobić już z takim aqu. Edytowane 24 Grudnia 2007 przez GaCek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 24 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 Własnie o to mu chodzi:-)dokładnie,aku na złom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 Nie rozumiem o co chodzi z tym zagotowaniem co piszesz. Z tego co wiem jak przeładujesz aqu to zacznie wywalać elektrolit na zewnątrz, może spowodować to pokrzywienie płytak ołowiwych, a wtedy to nic nie zrobić już z takim aqu. Tzw zagotowanie akumulatora może wystąpić tylko w 2 przypadkach1. jesli bedziesz ładowął go olbrzymim prądem, wielokrotnie przekraczającym dopuszczalny prad ładowania dla danego typu akumulatora. Możliwe to jest jeśli używa się przemysłowych prostowników np. do ładowania wózków akumulatorowych. Normalne ogólnie stosowane i przeznaczone do samochodów i motocykli posiadają zabezpieczenia przed przeciążeniem, bo inaczej prostownik mógłby się zapalić.2. akumulator miał zasiarczone płyty, które mają dużo większą oporność i w związku z tym powodują nadmiene wydzielanie wodoru (o ile pamiatam, w każdym bądź razie chodzi o gaz powstający w procesie ładowania). To powoduje niszczenie związku ołowiu i opadanie płyt. Akumulator nadaje się do zezłomowania.Ale w większości sklepów do kupna nowego trzeba oddać stary (ekologia) lub płaci się dodatkową kwotę za zanieczyszczanie środowiska.Sprawny akumulator normalnie ładowany prawidłowym prądem (nawet przez kilka dni) nie "zagotuje się, co najwyżej wyparuje cała woda (zawsze ubytki dopełnia się wodą destylowaną, nie elektrolitem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 Szybkie pytanie i szybka odpowiedź.Jak jest średnica szprych w kole od ruska (falbany)?? Na rysunku jest fi 4mm a z pomiaru mychodzi mi fi 4,5mm. Jak to jest dokłądnie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 Szybkie pytanie i szybka odpowiedź.Jak jest średnica szprych w kole od ruska (falbany)?? Na rysunku jest fi 4mm a z pomiaru mychodzi mi fi 4,5mm. Jak to jest dokłądnie??Poprosze o ten rysunek . No i szprychy rosyjskie różnią sie od chinskich które obecnie są częściej dostepne w sprzedaży . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 Rysunek pochodzi za schematów starej emki.http://img527.imageshack.us/my.php?image=0...dwsr3003pk6.jpgMoże różnica ta jest spowodowana tym ze rysunek przedstawia szprychę do półbębna a ja mierzyłem od falbany?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 Tak. I własnie dla tego prosiłem o rysunek . Obręcze kół też nie sa zamienne . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 (edytowane) OK dzięki. Czyli jednym słowem do falbany idzie szprycha fi 4,5mm a do półbebna fi 4mm. Kolejne pytanie: Czy ten wał jest od emy?? Pytam bo jakoś wcześniej nie spotkałem sie z tego typu wałem. Zazwyczaj widziałem wał z korbowodomi w kształcie 2T-ownika.http://img168.imageshack.us/my.php?image=img2024ng1.jpg Edytowane 26 Grudnia 2007 przez GaCek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 OK dzięki. Czyli jednym słowem do falbany idzie szprycha fi 4,5mm a do półbebna fi 4mm. Kolejne pytanie: Czy ten wał jest od emy?? Pytam bo jakoś wcześniej nie spotkałem sie z tego typu wałem. Zazwyczaj widziałem wał z korbowodomi w kształcie 2T-ownika.http://img168.imageshack.us/my.php?image=img2024ng1.jpgZ tymi szprychami tez nie do konca tak jest.A wał jest od ostatnich wersji emki z irbitu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.