mauser Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 no więc już uporałem sie z oproblemem okazało się żę platyny były trochę nbieco nadpalone przeleciałem je pilniczkiem ustawiłem przerwe i gra ja k ta lala. ps gazmiki tez regulujesz na nieodpalonym silniku?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 Pilniczek nigdy mi dobrze nie dzialal, zawsze nierowno styki pilowalem i szybko dawaly ciala. Najlepszy efekt osiagalem na podwojnie zlozonym drobnym papierze sciernym przeciaganym miedzy zamknietymi platynkami.Ogolnie - zaplon elektroniczny rzadzi, a jezeli styki to tylko wysokiej jakosci np Bosch. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 Ogolnie - zaplon elektroniczny rzadzi, a jezeli styki to tylko wysokiej jakosci np Bosch. Adam - ale skąd wziąć "styki" Bosch do oryginalnego ręcznego zapłonu z Kaśki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 Musza byc, przeciez to kopia ich oryginalnego zaplonu z BMW.Napisalbym do Boscha, zeby dowiedziec sie kto to sprzedaje - poza tym wydaje mi sie ze w latach 90 tych ktorys z precli odkryl je sprzedawane w Polsce. Sprobuj zapytac na preclach. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauser Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 narazie wszystko gada jak ta lala pali na 1 wkręca się ładnie na obroty nic się nie dzieje .. ale chyba poszukam już powoli na zaspas jakichś platyn . może wiecie gdzie można dostać jakieś odpowiedniki do kaski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 (edytowane) narazie wszystko gada jak ta lala pali na 1 wkręca się ładnie na obroty nic się nie dzieje .. ale chyba poszukam już powoli na zaspas jakichś platyn . może wiecie gdzie można dostać jakieś odpowiedniki do kaski?No co Ty? Przecież taki obcykany byłeś w tym gdzie i że można kupić wszystkie części do kaczki. Tu , u niego : http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1715683 i szybko dawaly cialaBo to pewnie były imperialistyczne patynki :biggrin: Edytowane 5 Grudnia 2007 przez prince Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauser Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 tak wiem gdzie można dostać jest pare miejsc ale mi chodzi o nowe.! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 (edytowane) tak wiem gdzie można dostać jest pare miejsc ale mi chodzi o nowe.!http://www.allegro.pl/item264754653_264754653.htmlAha. Te były używane? To może dorób z brązu ;]Zna ktoś niemiecki? http://images.google.pl/imgres?imgurl=http...&tbnw=124&prev= Edytowane 6 Grudnia 2007 przez prince Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Zna ktoś niemiecki? http://images.google.pl/imgres?imgurl=http...&tbnw=124&prev= no no ciekawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobert Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 A jak miałeś wypalone styki, to sprawdź oporność cewki (zalecana przy klasycznym zapłonie to chyba 3-5 omów) i kondensator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 Potrzebuje dokładnych wymarów (długość, grubosć drutu oraz skok zwojów) sprężyn do przedniego zaweszenia w emce. Moje są niestety różne i nie wiem która jest oryginalna. Ja ktoś wie do prosze o dane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauser Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 witam mam pytanie czy może być winny regulator jeżeli naładuję akumulator odpalę mototrek kontrolka gasnie włanczam swiatła i po paru kilometrów jazdy kontrolka zapala sie. co może być winne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Jaka masz zarowke w tych swiatlach, tzn jakiej mocy ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 witam mam pytanie czy może być winny regulator jeżeli naładuję akumulator odpalę mototrek kontrolka gasnie włanczam swiatła i po paru kilometrów jazdy kontrolka zapala sie. co może być winne?Jesli masz mechaniczny to moze sie wieszac, moze tez cos Ci sie rozlaczac w instalacja podczas jazdy (np moze byc zimny lut). Albo po prostu wieszaja sie szczotki pradnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauser Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 no wiec regulator mam r 302 ... tak jak w prawie każdej kasce .. zarówki ok wszystkie wdedług instukcji nie sa za mocne.. zumny lut raczej nie ... nowa instalacja połozona jest .. szczotki tez bo pradnica dopiero robiona i wszystko jak trzeba ,, więc albo regulator ...? albo akumulator .. bo wczoraj jak go podładowałem trochę to sie skórw.. zagotował w środku ładowania wiec to może tez jest winne./?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.