potap Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 fajnie wszystko opisane w tym co podałeś, tylko chciałbym wiedzieć jak to się ma do dyfra w dnieprze. Którymi śrubami to regulować i gdzie wkładać podkładki. Potrzebuje szybkiej pomocy, bo sezon się kończy powoli, a by się chciało jeszcze polatać przed mrozami i śniegiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 fajnie wszystko opisane w tym co podałeś, tylko chciałbym wiedzieć jak to się ma do dyfra w dnieprze. Którymi śrubami to regulować i gdzie wkładać podkładki. Potrzebuje szybkiej pomocy, bo sezon się kończy powoli, a by się chciało jeszcze polatać przed mrozami i śniegiem.Podkładki wkłada się między atak a łożysko, na którym się obraca oraz albo pod łożysko na którym zamocowany jest talerz. Inna obca z talerzem, to grubsze podkładki-uszczelki pomiędzy pokrywą i obudową dyfra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llcooll Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Witam, jestem świeży ale trapi mnie jedna rzecz. Podczas kręcenia wałem suw ssania jest częściowo ssaniem ale zawór tak jakby za późno się zamyka i częściowo mieszanka wraca kanałem dolotowym. Analogicznie jest dla suwu wydechu, spaliny są wypuszczane ale na moment jest ssanie na kolektorze wylotowym. Rozrząd nowy (znaki się pokrywają), luzy zaworów ustawione, szczelność zaworów sprawdzona, ruszam wał kopniakiem a tu coś takiego. Jest to ok? Dzięki za podpowiedzi. linki do zdjęć rozrządu:http://imageshack.us/photo/my-images/708/dsc00259qh.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/196/dsc00264xl.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/580/dsc00265ky.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Hej. Nie znam się na ruskach, ale trochę mnie w szkole uczyli o silnikach spalinowych. Zawór wlotowy może zamykać się wtedy, kiedy tłok już chwilę idzie do góry. Spowodowane jest to tym, że mieszanka zasysana do cylindra posiada pewną bezwładność, w związku z czym wlatujące z dużą prędkością do cylindra paliwo z powietrzem nie "zatrzymuje" się w momencie, kiedy tłok jest w DMP, a wlatuje jeszcze przez chwilkę. Dlatego zawór zamykany jest chwilkę po DMP. Jeśli chodzi o dłuższe otwarcie zaworu wydechowego, to tu jest podobnie. Z tym, że kiedy tłok jest w GMP, i chwilkę po nim, wylatujące z cylindra spaliny i ich bezwładność tworzą w cylindrze podciśnienie. Wtedy często też jest już uchylony zawór ssący, więc ten pęd spalin działający przez uchylony zawór wydechowy pozwala na szybsze zassanie mieszanki do cylindra. Wtedy przez krótki momencik obydwa zawory są otwarte a zjawisko to nosi nazwę współotwarcia zaworów. Mam nadzieję że coś pomogłem. Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Ano, jest tak jak piszesz. Każdy silnik tak ma. Kształ grzybków zaworów pomaga "zatrzymać" ładunek mieszanki czy gazów w komorze, tak samo jak pomaga poprawnie napełnić komorę mieszanką poprzez odpowiedni kształt grzybka zaworu od strony trzonka. W układzie wydechowym dochodzą jeszcze zjawiska falowe które zapobiegają cofaniu się gazów do komory spalania. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gab. Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Witam!Składam silnik MW 750 i mam go w proszku. Mam pytanie: czy talerzyki sprężyn zaworowych czymś się różnią? Chodzi mi i talerzyk dolny i górny. Zauważyłem różnicę w grubości i teraz pytanie który ma być gdzie :biggrin:W moim rusku nie było korkowych uszczelek pod sprężyny zaworowe. Składać bez uszczlek czy je dać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Witam!Składam silnik MW 750 i mam go w proszku. Mam pytanie: czy talerzyki sprężyn zaworowych czymś się różnią? Chodzi mi i talerzyk dolny i górny. Zauważyłem różnicę w grubości i teraz pytanie który ma być gdzie :biggrin:W moim rusku nie było korkowych uszczelek pod sprężyny zaworowe. Składać bez uszczlek czy je dać?Talerzyki różnią się tym, że w te od strony bloku silnika (dolne) mają stożkowe gniazdo w które wchodzą "pestki" zabezpieczenia zaworu. Górne gniazada nie mają, a podkładki obowiązkowo trzeba dać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 W układzie wydechowym dochodzą jeszcze zjawiska falowe (...)W dolotowym również;) Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1981 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Witam!Składam silnik MW 750 i mam go w proszku. Mam pytanie: czy talerzyki sprężyn zaworowych czymś się różnią? Chodzi mi i talerzyk dolny i górny. Zauważyłem różnicę w grubości i teraz pytanie który ma być gdzie :biggrin:W moim rusku nie było korkowych uszczelek pod sprężyny zaworowe. Składać bez uszczlek czy je dać?Korkowe dawaj a ten cienki talezyk pod sprezyne polozyc na korku.Korek bardzo cienko zasmaruj sylikonem z obu stron .W te grubsze wchodza zabezpieczenia ,zreszta inaczej bys tego nie zlozyl :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matmaj.22 Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Czy jest możliwe że po dotarciu zaworów luzy zaworowe się zmniejszyły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Tak, to efekt "siadania" gniazd i dopasowywania się ich do zaworu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.