KLAUDIUSZ Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Bandyta za duży... poza tym ma mniej więcej tyle samo koni co Cebra... momentem jedynie Honda mu nie dorównuje :) pzdr @starteNo i wlasnie o ten moment chodzi, czy trójka czy piątka, odkręcasz i śmiga jak ta "lala" :) No ale jeżeli o gabaryty chodzi to może Fazer 1000? Chociaż 600-ka też daje rade :) Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetstorm Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 (edytowane) Klaudio ty sie wez wreszcie przejedz pozadna honda :) a Astarte zadnym suzuki jezdzic nie bedzie :) to pewne - juz sie Miklas pitBull nasz o to postara :) ...a juz zupelnie nam tu nie pitol o fazerku 600 :P Edytowane 7 Maja 2007 przez streetstorm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafik Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 (edytowane) moja zona smiga CB900 hornet z 2002 i sobie chwali, ma obnizona kanape wiec jakos dostaje do ziemi, pozatym pozycja jest niesla, kuferki pasuja, i bardzo elastyczny malo obslugowy silniczek z wtryskiempaliwa,http://www.bikepics.com/pictures/827047/ Edytowane 7 Maja 2007 przez rafik Cytuj www.sokolriders.com--- jezdze bo lubie --- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Klaudio ty sie wez wreszcie przejedz pozadna honda :)Śmigałem.............prawie 8000 km na 3-ech cylindrach............szacun dla Hondy :) p.s. I tak celuje w XX-a za 3-4 lata ale Astarte nie pasuje :) Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Mi F2-ka (z kufrem) przy jeździe na autostradzie koło 200 km/h przez odcinek od tankowania do tankowania spaliła 9l/100 km, więc nie jest najgorzej z tymi prędkościami. Jeżeli 600-tka spaliła tyle, a kręciła się koło 12 000 obrotów to tysiak przy tej samej prędkości będzie miał mniejsze obroty, czyli tym samym mniejsze spalanie. Chyba, że coś namieszałam :cool: najpierw piszasz o predkosci 240 km/h , a przyklad podajesz z 200km/h :icon_mrgreen: , 240 km/h to iuz i inna bajka i inne obroty, o spalaniu nie wspomne :icon_mrgreen: 600 - tka mimo, ze kreci wiecej to jednak nie litr. :biggrin: - inna bajka. Zalezy ono jeszcze od " swierzosci " sprzetu :icon_mrgreen: o budowie silnika, nie wspomne ! Jezeli chcesz smigac autostradami to niestety musisz sie liczyc z wiekszym spalaniem paliwa. :buttrock: . A ile konkretnie wyniesie przekonasz sie sama w praktyce, nie bedzie takie wysokie, bo na autostradach ciezko dzis wyciagnac 240 km /h na dluzszym dcinku. :biggrin: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 A ile konkretnie wyniesie przekonasz sie sama w praktyce, nie bedzie takie wysokie, bo na autostradach ciezko dzis wyciagnac 240 km /h na dluzszym dcinku. :icon_twisted: :buttrock:Racja, na Autostradach to trudno 200 km/h utrzymac przez dłuższy czas :buttrock: p.s. Tak sobie pomyslałem, a może ................................ Honda CBF 1000? :buttrock: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miklas Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Klaudio, czytaj ze zrozumieniem, za 18 tysięcy to nawet takiego truchła nie kupisz: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M324736 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 (edytowane) Klaudio, czytaj ze zrozumieniem, za 18 tysięcy to nawet takiego truchła nie kupisz: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M324736W Polsce nie, ale w DE, Belgii lub Francji............................ no problemo :) p.s. i napewno nie tak połamany jak ten:) Edytowane 8 Maja 2007 przez klaudiusz Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miklas Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 W Polsce nie, ale w DE, Belgii lub Francji............................ no problemo :) Ok, ale 100 kucyków na autostradę może już nie wystarczyć :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Czolem! A R1? :)http://moto.allegro.pl/item191383223_piekn..._yamaha_r1.html Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Ok, ale 100 kucyków na autostradę może już nie wystarczyć ;)Starczy, kobiete chcesz stracić :) :) Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astarte Opublikowano 8 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 (edytowane) Astarte - jeżdże 954 mojego męża i wiesz co? nie zamieniłabym jej za nic na nic! Jest piękna, bardzo zgrabna i dużo potrafi mrugacz.gif Też do wysokich nie należe (164cm) i k*****a mnie strzela jak przy opieram się na palcach a nie na całych stopach, podczas zatrzymywania. Przy przeparkowywaniach zazwyczaj posiłkuję się pomocą moich kolegów-motonitów albo mężem. Ale powtórzę raz jeszcze - CBR 954 jest naprawdę grzechu warta. A inne tysiące... szczerze mówiąc, przymierzałam się do kilku na motoexpo i wiesz co, żadna tak mi nie pasowała jak moja hondzinka.954 to ideał... przymierzałam się do kilku takich od kolegów i z wysokością nie jest tak źle. Spokojnie dostaję do ziemi, a też mam 164 cm. Zobaczę jak będę stała z kasą po wakacjach... może się uda. Dzwonione będzie i 954 będzie stał w garażu :buttrock: najpierw piszasz o predkosci 240 km/h , a przyklad podajesz z 200km/h :) , 240 km/h to iuz i inna bajka i inne obroty, o spalaniu nie wspomne ;) Podałam taki przykład bo CBR-ka 240 nie poleci, więc nie wezmę sobie takich danych z księżyca :wink: Jezeli chcesz smigac autostradami to niestety musisz sie liczyc z wiekszym spalaniem paliwa. :biggrin: . A ile konkretnie wyniesie przekonasz sie sama w praktyce, nie bedzie takie wysokie, bo na autostradach ciezko dzis wyciagnac 240 km /h na dluzszym dcinku. :biggrin: :crossy:Poza tym czy ja mówię (piszę), że ma spalać 7 l na autostradzie przy prędkości 240 km/h :) Mówię, żeby przy takich samych prędkościach (w granicach dwustu) spalała mniej niż 600-tka. Ale to nie jest główny wyznacznik... chcę, żebym na zakrętach w górach nie musiała redukować na piątkę, bo mało mocy na szybkie wyjście z winkla. Chcę, żeby ładnie przyśpieszał i porządnie hamował (w F2-ce z tym drugim czasem jest problem). Ogólnie fajny sportowy motocykl ze sporą ilością koników, który będzie miał odpowiednie gabaryty, którego nie będę musiała zmieniać przez kilka lat :crossy: Ok, ale 100 kucyków na autostradę może już nie wystarczyćStarczy, kobiete chcesz stracić 100 kucyków to ja mam już teraz... i jakoś jeszcze żyję :wink: pzdr @starte Edytowane 8 Maja 2007 przez Astarte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magister Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 ...a juz zupelnie nam tu nie pitol o fazerku 600 :D Kubuś a co Ty masz do FZS600? :) bardzo przyjemny sprzet ;-) dla Astarte rad nie mam bo na tysiakach nie jeździłem ;-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetstorm Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 (edytowane) bardzo przyjemny tylko dla Ali za slaby... to tylko Klaudiusz wujek dobra rada czytac nie potrafi :) Edytowane 8 Maja 2007 przez streetstorm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 W kryteria "waga do 200 kg+owiewki+możliwość okufrowania" idealnie wpisuje się ZX-9R, szczególnie modele z uchwytami z tyłu, do 2002 (choć te późniejsze są bardziej dopracowane). Moim zdaniem ostatni prawdziwy motocykl sportowo-turystyczny, reszta albo za ciężka i za wielka (iks, buza itp.), albo zbyt radykalna (R1, 954 itp.) :) Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.