Skocz do zawartości

Opony Mitasa


Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie, kto z was jezdzi na oponach Mitasa?? Mam do wymiany tylna opone i zastanawiam sie wlasnie nad Mitasem ze wzgledu na cene. Interesuje mnie przede wszystkim wytrzymalosc tych opon w porownaniu z np. Metzelerem oraz wlasciwosci trakcji tych opon. Myslalem o bierzniku C-10 lub C-12.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mitas dobry jest :)

 

jak ktoś mnie pyta dlaczego wybieram mitasa to mu zawsze odpowiadam : 2x ostra guma to 2 razy więcej pzyjemności z orania.

 

 

P.S.

w katalogu ktm offroad 2006 na kilku zdjęciach są katy na mitasach :)

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Mitas jest dobry na tył, bo tani i go nie szkoda na przelotach po asfalcie. C10 w normalnej eksploatacji wystarcza na jakieś 2000 km z oszczędnościowym przełożeniem oponki na drugą stronę.

 

Jeśli chodzi o przody, to pod kątem technologii, doboru mieszanek czy też ukształtowania bieżnika, Mitas to jest dżungla prehiostoryczna. Można to załozyć jeśli pierwszy raz jeździ się na motocyklu i w sumie człowiek tak jest zesrany, że świata poza jazdą nie widzi. Do profesjonalnej jazdy te oponki niestety się nie nadają, czego najlepszym dowodem jest to, że w ogóle nie trzymają w zakrętach. Polecam na przód Michelin Comp. III lub Pirelli Scorpion w wersji FIA (nie pamiętam modelu, MT coś...).

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam sie w 100%! mam shitasa w husce z przodu i poprostu sraczki dostaje. Przod ucieka w najmniej oczekiwanym momencie. Jak na YZ wsiadlem to to niebo a ziemia :) . Tam mam opony marki Kings Tire, ktore moge serdecznie polecic. Cena rowniez przystepna!

http://allegro.pl/item191819637_nowa_opona...100_100_18.html

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odnisnie mitasow, to ja zalzozylem 3 tyg temu nowe gumy:

C13 90/90/21 na przod i C02 130/80/17 na tyl.

 

po tych paru tyg powiem tyle: przod jest do dupy.. w takim niewymagajacym sprzecie jak KLR 250 na przodzie juz mi sie obrywaja kostki, lamia sie w polowie i odpadaja.

tyl jest dobry do ok 50%, bo kostka jest w ksztalcie trapezu, im bardziej sie sciera, tym jest szeersza.

 

ogolnie rzecz biorac, polecam mitasa na tyl, na przod juz wiecej tego gowna nie zaloze, w planach jest pirelli scorpion.

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do firmy Mitas jestem nastawiony z dużym dystansem, co prawda nie mam ich opon typowo na cross, tylko enduro (model E-08) i to jest totalny szmelc. Po jakichś 2-2,5 tysiącach km kostka zaczęła się rwać, pękać i dodatkowo zużywa się w zastraszającym tempie. Dodatkowo ma zerową sprawność w terenie. Jak dla mnie nadaje się tylko do jazdy po asfalcie. Jedyna zaleta tych opon to cena.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie modele C sa (w duzym uproszczeniu) na miekki i sredni teren.

seria E jest na twardy, skalisty teren i asfalt.

EF to opony FIMowskie

 

Nie prawda:

 

Modele C to crossowe gumy na wszystkie twardości terenu w zależności od modelu.

 

E to gumy enduro czyli do jazdy szosa/teren ale tylko E-09 tak naprawdę jakoś daje radę w terenie.

 

EF - faktycznie fimowskie.

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...