Skocz do zawartości

Opony Mitasa


Rekomendowane odpowiedzi

Ja teraz mam nówki MICHELIN AC 10 przód i tył, jestem w szoku że tył nie ździera się jednym zahamowaniem na asfalcie:D jestem w szoku moge jeździć tą oponką wszędzie i nic mnie nie zaskoczy a guma się trzyma :buttrock: jedynie na przodzie zachciało mi się postawać na przednim kole i troche się zdarła :clap: polecam michelinki nie drogo dałem bo za przód 190 a tył 220 a są super :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Po jakichś 2-2,5 tysiącach km kostka zaczęła się rwać, pękać i dodatkowo zużywa się w zastraszającym tempie.

 

Stary wybacz... To jak Ty jeździsz? Dla mnie oznaką dobre opony jest to, jak wygląda po 300 km. Jeśli OK, to jest OK. Przebieg rzędu 1000 km to już super model. Wszystko powyżej - rewelacja. Więc te 2500 km to chyba nawinąłeś na podnośniku jakimś...

pzdr

 

polecam michelinki nie drogo dałem bo za przód 190 a tył 220 a są super

 

Ano fakt, Michelin to chyba teraz najlepsze oponki. Z tego co mi mówił wspólnik od opon, firma dająca najwięcej kauczuku do produkcji opon, w przeciwieństwie do - uwaga - Pirelli, która ładuje mnóstwo sadzy w procesie produkcji szczególnie do niższych modeli! I potem odpadające kawałki gumy oraz szybko znikające bieżniki nie dziwią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....

Ano fakt, Michelin to chyba teraz najlepsze oponki. Z tego co mi mówił wspólnik od opon, firma dająca najwięcej kauczuku do produkcji opon, w przeciwieństwie do - uwaga - Pirelli, która ładuje mnóstwo sadzy w procesie produkcji szczególnie do niższych modeli! I potem odpadające kawałki gumy oraz szybko znikające bieżniki nie dziwią.

 

Moment! Przecież Pirelli to teraz Metzeller... to znaczy że metzellery mają tą samą "zaletę"... Bo mam właśnie Meztzellery (jakieź corssowe, 05 na średniotwardy teren) i jakoś dają radę.

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moment! Przecież Pirelli to teraz Metzeller... to znaczy że metzellery mają tą samą "zaletę"... Bo mam właśnie Meztzellery (jakieź corssowe, 05 na średniotwardy teren) i jakoś dają radę.

To ty nie czytales o odpadajacych kostkach na asfalcie(już po kilku kilometrach) na oponkach metzelera :icon_evil:

 

Kumpel 3 tydzien smiga na mitasach full kostka, wszystkie kosteczki cale :icon_eek:

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

full kostka,

Na tym forum coraz lepsze teksty ida :P

 

 

 

Co do Michalin to musze pochwalic mojego Deserta na przodzie sprawuje sie jak narazie bardzo dobrze. Napewno lepiej do Metzelera MC5, ktorego mialem wczesniej.

Co do opon na tyl to mialem wczesniej Michelina S12 i dosc szybko kostki zaczely sie odrywac. Po kawalku zgodnie z kierunkiem jazdy, ale zawsze, a po kamienistych drogach duzo nie latalismy. Teraz mam na tyle Miechelina SIX DAYS 3 M+S - uzywka (dopoki moj zamowiony juz Mitas C12 nie przyjdzie) i musze powiedziec ta oponka bardzo mi odpowiada i jezeli Mitas sie nie sprawdzi to chyba kupie sobie taka nowa :icon_mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po tarce wy jeździcie że tak kostki gubicie ? mnie się zdarzyło ze 4 kostki kostki urwać w 3 kompletach ale to tylko dlatego że woda wypłukała korzenie w lesie

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema,

Co do waszych wypowiedzi na temat opon MITAS...

U mniej nie jest tak pięknie, po zimie założyłem dwie nówki opony, na przód dałem MITASA C11 i mogę powiedzie, że jest super, po lesie śmiga się fajnie a po drodze minimalnie się zaokrągla, ale to nic.

Jednak gorzej jest z tyłem (C12 110/90-18) juz po przejechaniu około 200KM zauważyłem ze zaczynają strasznie pękać kostki na środku opony, tzn. może nie pękać jak nadrywać się. Po przejechaniu ok. 1500km z opony mi nic nie zostało poza bokami, środek został kąpletnie rozwalony :/ i kostki albo cale urwane albo w połowie. Po drodze jeździłem 40km/h na początku bo miałem moto na dotarciu a po drugie nie chciałem ich rozwalić. Jeździłem raczej po twardym terenie, czasami dojazdówki po asfaldzie i zdarzało się wpaść na kamienie... Sadze ze tam najbardziej opona zleciała. Bardziej bym polecił C16 niż C12 ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam. Zamierzam kupić opone na tył do mojego Peugeota Xp6 50ccm.

 

W standardzie mam 110/80/18, jednak jak bym założył 110/90/18 to czy nie bedzie zbytnio mulić peugeota?

 

Zastanawiałem się nad Mitasem C10 jak i C16. Która opona jest twardsza?? Domyślam się że C16. U mnie jazda wygląda 50%asfalt/50% teren, jednak mitas E-09 nie wchodzi w gre...

 

Jak długo taki mitas(mowa o C10/C16) wytrzyma?

 

Ceny w sklepach internetowych zaczynają się od 168zł, czy ktoś ma dojście żeby nieco taniej kupić??

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to dlaczego?? Opona węższa ale i wyższa.

 

Teraz mam założoną 110/80/18

Wysokość będzie taka sama jak w 110/90, pierwsza liczba to szerokość opony, druga to wysokość opony podana jako procent pierwszej liczby, pozdro.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to dlaczego?? Opona węższa ale i wyższa.

 

Teraz mam założoną 110/80/18

 

 

dla 50cc będzie zdrowiej

w deerce miałem oryginalnie 110/90 a motocykl 5x mocniejszy

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zamierzam kupić opone na tył do mojego Peugeota Xp6 50ccm.

 

W standardzie mam 110/80/18, jednak jak bym założył 110/90/18 to czy nie bedzie zbytnio mulić peugeota?

 

Zastanawiałem się nad Mitasem C10 jak i C16. Która opona jest twardsza?? Domyślam się że C16. U mnie jazda wygląda 50%asfalt/50% teren, jednak mitas E-09 nie wchodzi w gre...

 

Jak długo taki mitas(mowa o C10/C16) wytrzyma?

 

Ceny w sklepach internetowych zaczynają się od 168zł, czy ktoś ma dojście żeby nieco taniej kupić??

 

 

110/90 w 50 ccm to barbarzyństwo! Zajedziesz sprzęta a ta szerokość nic Ci nie da przy mocy tego moto.

Wysokość opony przede wszystkim zwiększa jej średnicę więc i przełożenia. Kup 100/80/18 i zobaczysz co to jazda. Ja mam 125 ccm i 24 KM no i założenie takiego kapcia (110/90/18) odczuwalnie wpłynęło na pałer motoru.

 

p.s. Jakbyś był z Warszawy to mógłbym chyba załatwić taniej(150 zł). Muszę tylko sprawdzić, czy zeszłoroczna oferta jest aktualna.

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...