Skocz do zawartości

damiaan91

Forumowicze
  • Postów

    140
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O damiaan91

  • Urodziny 02/20/1991

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Motocykle oczywiście :D :D
  • Skąd
    Sochaczew

Osobiste

  • Motocykl
    YAMAHA WR 426f
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    13541068

Osiągnięcia damiaan91

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Dzięki wielkie szukałem tej serwisówki od CZ514 :)
  2. Chyba ty także nie masz pojęcia o czym mówisz. Kolega ma rację co do wałków rozrządu. Krzywki są ostrzejsze i otwierają zawory więcej i brutalniej niż w wrf, ale oczywiście z nikąd na mocy yzf nie przybierze, kosztem większej mocy jest większe spalanie. Podejrzewam, że na iglicy w gaźniku i dyszami różni się także yzf od wrf. Mapy zapłonowe też się róźnią.
  3. heh, trzymam twoje zdanie ;] przyjemnie czyta się ekspertów co silnika nie widziało, a cieknącą lagę oddaja do serwisu bo sami nie umią wymienić uszczelniaczy. Mam wr426 10tys przebiegu, mój tłok w żadnym stopniu nie jest zużyty. Według mnie remont 4t polega na wymianie cylindra wraz z tłokiem i korbą i zaworami i nie co 1500km. Lekka przesada koledzy...
  4. To już mój ostatni post na tym forum, widzę, że tu każdy jest expert a ja chciałem tylko pomóc bo nikt niestety jak potrzebowałem pomocy na tym forum mi nie pomógł. Dzięki ludzie za wszystkie beznadziejne posty każdy się z każdym gryzie o jakiś totalny bezsens, po co wyskakiwać z odpowiedziami że to tak, a to tak nie lepiej po prostu nie odpisać na post jeżeli nie umiecie logicznie odpowiedzieć na pytanie, a jak poznaliście np, ten motocykl to moglibyście błysnąć radami, a nie bredniami.
  5. Koleś jak byś wiedział w ogóle jak wr-ka wygląda to możemy pogadać!!! a narazie się nie wypowiadaj, do wr 426 olej wlewa się ramą, a żadnego koreczka w silniku nie ma chyba, że do spustu oleju od dołu, może stawiasz motor do góry nogami i nalewasz geniuszu?? Nie wiem co macie na myśli wyczynowe to kapryśnie, trzeba umieć się posługiwać taką maszyną a jak ja widzę to narazie nikt pojęcia o tym nie ma, tylko każdy mądry na forum a oddaje maszynę do serwisu bo nie umiecie oleju wymienić... Teraz piszę do tego co mówi żeby nie odkręcać przewody olejowego....ja go nie odkręcam tylko się leciutko luzuje żeby po ruszaniu kopnikiem lub kręceniu kołem na biegu z odprężnikiem zobaczyć czy sączy się tam olej jeśli tak to dokręcamy i jesteśmy pewni że pompka pompuje nam olej. Wr-ka się nie grzeje tylko ma normalną temperaturę silnika więc o co ci chodzi????
  6. Witam, zawiodłem się na ludziach na tym forum, czytałem ostatnio jakie to skomplikowane wymiana oleju w yamasze wr 426...stwierdziłem, że nie macie kompletnego pojęcia na temat tego motocykla... -Rama w wr 426 pełni rolę miski olejowej, więc gdy chcemy wymienić w niej olej, należy spuścić olejek z ramy i silnika. Wymieniamy filtr oleju i zalewamy nowym olejem w ramę (1,7l) wszystko mieści się w ramie... następnie najlepiej odkręcić ten przewód co doprowadza olej z filtra do głowicy, aby po przekopaniu, lub kręceniu kołem na biegu na odprężniku sprawdzić czy pompuje nam olejek w silnik. Jeśli tak to dokręcamy śrubkę i odpalamy motocykl. Nigdy nie można na zimnym silniku wprowadzić go gwałtownie w obroty, należy go przez kilka minut rozgrzać i dopiero. Sprawdzanie oleju w silniku odbywa się podczas gdy jest on zimny... -odpalanie WR 426f jest bajecznie proste jak się umie...opiszę jak to się powinno robić 1. Odkręcić kranik od paliwa 2. Włączyć ssanie 3. Ruszyć kopnikiem (bez odprężnika) tak aby poczuć opór 4. Pozwolić kopnikowi wrócić na swoje miejsce 5. Nacisnąć odprężnik i ruszyć kopnikiem o jeden, dwa zęby to dołu... 6. Powróci na swoje miejsce i bez odprężnika kopnąć i YAMASZKA nam odrazu zagada ;) -pytałem się też czy WR powinna się tak grzać, że czułem ciepło na siedzeniu...wszyscy pisaliście, że to normalka, że to wyczyn i duża pojemność...a układu chłodzenia się nie odpowietrza... otóż odpowietrzyłem układ chłodzenia i wr pracuje normalnie nie grzeje się, silnik jest gorący ale nie bucha ciepłem... -występowały też tematy gdzie pisaliście, że świece zapłonowe znikają w WR-kach, nie mam pojęcia w jakim stanie macie swoje, ale nie wprowadzajcie ludzi w błąd. Silnik w WR nie powinien szumieć stukać itp...jeśli coś takiego występuje nie zastanawiajmy się i rozbierzmy silnik, naprawdę jest to proste nic skomplikowanego tam nie ma...aby rozrząd tylko dobrze ustawić. Serwisówka w tym pomoże. Według mnie silnik to poezja, na dole odlot niesamowity tak samo jak i u góry xr400 chowa się i to mocno, a najciekawsze jest to, że na wr-ce nie czuć przyspieszenia lecz go widać :) Szczegółowe dane tech wr426 Manufacturer (Make) Yamaha Model Name WR 426 F Year 2001 Category(class) Enduro Engine Engine Capacity (Displacement) 426 ccm (26 cubic inches) Engine Type 1 cylinder Bore x Stroke Ø95.0 mm x 60.1 mm (Ø3.74 inches x 2.37 inches) Bore/Stroke Ratio 1.58 Stroke 4 Valves per Cylinder 5 Fuel System(Carburetion) Carburettor Starter System Kick-starter Cooling System Liquid Powertrain Gearbox 5 speed Chassis/Suspension/Brakes Front Suspension Travel 300 mm (11.81 inches) Rear Suspension Travel 315 mm (12.4 inches) Front Brakes Single disc Front Brakes Diameter Ø250 mm (Ø9.84 inches) Rear Brakes Single disc Rear Brakes Diameter Ø240 mm (Ø9.45 inches) Front Tire 90/90-21 Rear Tire 130/90-18 Dimensions Seat Height 960 mm (37.8 inches) Wheelbase 1490 mm (58.66 inches) Curb Weight 122 kg (269 lb) Fuel Capacity 8 litres (2.11 gallons) Performance Max Power 47.00 HP (34.3 kW) at 9800 RPM Max Torque 40.00 Nm (29.41 ft*lbs) at 7800 RPM Power/Weight Ratio 0.39 Hp/Kg 0-100 km/h 4.4 seconds 0-60 mph 4.2 seconds Spalanie teren 7-7,5l/100KM Spalanie mieszane 6,5l/100KM
  7. jak mi się uda ustawić to wam napisze... dzięki, skorzystam z serwisówki... ;) Słuchaj, a powiedz mi w jaki sposób miałbym założyć blokadę na rozrząd jak musiałem zdemonotować głowice, żeby wymienić zawory...bo to chyba jest nie możliwe. Zapytałem się jasno czy ktoś kto ma wr 426f wie jak w niej ustawić rozrząd???... a ty mi wygłaszasz mowę z wikipedi takich porad to ja nie potrzebuję... Przecież dla rozrywki sobie silnika nie rozbierałem nie?? na wałku są 3 kropki :) jak by była jedna to wiadomo jak ustawić , a jak są 3??? tego nie rozumiem... w serwisówce mam pokazane że kropka przy literze E (wydechowy) i kropka przy literze I (ssący) i tłok GMP spróbuje przecież powinno być dobrze :)
  8. Witam, mógł by mi ktoś napisać instrukcje ustawiania rozrządu w tym motocyklu?? dzięki wielkie :)
  9. Potrzebuję komplet zaworów ssących, szklanki do zaworów do wr 426 2001r. i zabezpieczeń na 5zaworów...wiecie gdzie można kupić?? serwis odpada
  10. Czy głowice YZ i WR 426 są takie same???
  11. Witam, chciałbym się spytać jak dokładnie reguluje się amorek tylny w wr 426 , powiedzcie mi co się robi tym zbiorniczkiem ile powinno tam być powietrza itd... i jak się poprawnie reguluje miękkość amorków jak by ktoś mógł mi wytłumaczyć zasadę działania byłbym bardzo wdzięczny...pozdrawiam...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...