lechu Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Jak w temacie, kto z was jezdzi na oponach Mitasa?? Mam do wymiany tylna opone i zastanawiam sie wlasnie nad Mitasem ze wzgledu na cene. Interesuje mnie przede wszystkim wytrzymalosc tych opon w porownaniu z np. Metzelerem oraz wlasciwosci trakcji tych opon. Myslalem o bierzniku C-10 lub C-12. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Mam mitasa i kupie nastepne ... tez mitasyCena dobra i jezdzi sie tez ok Nie pamietam ale mam chyba wlasnie c10 - na asfalcie tez daje rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Ja śmigam na Mitasach i jest dobrze :). Polecam. Pzdr, Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Największą zaletą Mitasa, jest dobry stosunek ceny do jakości. Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 mitas dobry jest :) jak ktoś mnie pyta dlaczego wybieram mitasa to mu zawsze odpowiadam : 2x ostra guma to 2 razy więcej pzyjemności z orania. P.S.w katalogu ktm offroad 2006 na kilku zdjęciach są katy na mitasach :) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 4 Maja 2007 Administrator Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Mitas jest dobry na tył, bo tani i go nie szkoda na przelotach po asfalcie. C10 w normalnej eksploatacji wystarcza na jakieś 2000 km z oszczędnościowym przełożeniem oponki na drugą stronę. Jeśli chodzi o przody, to pod kątem technologii, doboru mieszanek czy też ukształtowania bieżnika, Mitas to jest dżungla prehiostoryczna. Można to załozyć jeśli pierwszy raz jeździ się na motocyklu i w sumie człowiek tak jest zesrany, że świata poza jazdą nie widzi. Do profesjonalnej jazdy te oponki niestety się nie nadają, czego najlepszym dowodem jest to, że w ogóle nie trzymają w zakrętach. Polecam na przód Michelin Comp. III lub Pirelli Scorpion w wersji FIA (nie pamiętam modelu, MT coś...).pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 zgadzam sie w 100%! mam shitasa w husce z przodu i poprostu sraczki dostaje. Przod ucieka w najmniej oczekiwanym momencie. Jak na YZ wsiadlem to to niebo a ziemia :) . Tam mam opony marki Kings Tire, ktore moge serdecznie polecic. Cena rowniez przystepna!http://allegro.pl/item191819637_nowa_opona...100_100_18.htmlpzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 4 Maja 2007 Administrator Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Ciekawa oponka. Właśnie zamierzam poeksperymentować z tyłami. Ostatnio Bary mówił, że całkiem nieźle wypadają Maxxisy, mają nawet homologację chyba. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 odnisnie mitasow, to ja zalzozylem 3 tyg temu nowe gumy:C13 90/90/21 na przod i C02 130/80/17 na tyl. po tych paru tyg powiem tyle: przod jest do dupy.. w takim niewymagajacym sprzecie jak KLR 250 na przodzie juz mi sie obrywaja kostki, lamia sie w polowie i odpadaja.tyl jest dobry do ok 50%, bo kostka jest w ksztalcie trapezu, im bardziej sie sciera, tym jest szeersza. ogolnie rzecz biorac, polecam mitasa na tyl, na przod juz wiecej tego gowna nie zaloze, w planach jest pirelli scorpion. Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrekmx_125 Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Ja obecnie śmigam na C10....jak narazie nic sie nie dzieje ale slyszałem że potrafią się strasznie szybko kończyć...musisz poprostu poczytać który model jest di jakiego terenu i dopasowac :lalag: :biggrin: :) :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 ogolnie modele C sa (w duzym uproszczeniu) na miekki i sredni teren.seria E jest na twardy, skalisty teren i asfalt.EF to opony FIMowskie Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 a mieliście na przodzie ef-06 ? dla mnie rewelacja, problemu z uślizgiem przodu nie miałem (c-12 na przodzie to porażka) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelmlody Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 mja jeżdrze tylko na miTASACH dlatego że są dość twarde dobrze trzymają sie gleby, mam chyba c10 i oczywiście są tanie!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mustafa Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Co do firmy Mitas jestem nastawiony z dużym dystansem, co prawda nie mam ich opon typowo na cross, tylko enduro (model E-08) i to jest totalny szmelc. Po jakichś 2-2,5 tysiącach km kostka zaczęła się rwać, pękać i dodatkowo zużywa się w zastraszającym tempie. Dodatkowo ma zerową sprawność w terenie. Jak dla mnie nadaje się tylko do jazdy po asfalcie. Jedyna zaleta tych opon to cena.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 ogolnie modele C sa (w duzym uproszczeniu) na miekki i sredni teren.seria E jest na twardy, skalisty teren i asfalt.EF to opony FIMowskie Nie prawda: Modele C to crossowe gumy na wszystkie twardości terenu w zależności od modelu. E to gumy enduro czyli do jazdy szosa/teren ale tylko E-09 tak naprawdę jakoś daje radę w terenie. EF - faktycznie fimowskie. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.