pit Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 TRE ma powodowac ze nie szarpie ci motorek jak odkrecasz gaz na poczatku - suzuki ma opoznienie zaplonu na nizszych biegach zeby mniej chetnie fura stawala na kolo, oraz ze wzgledu na ochrone srodowiska. to szarpanie jest dosc upierdliwe. Hm... czy inni producenci też stosuja tą zasadę...bo mi cos cebra lekko szarpie jak odkrecam na poczatku? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Hm... czy inni producenci też stosuja tą zasadę...bo mi cos cebra lekko szarpie jak odkrecam na poczatku?na stronie dynotecha jest napisane ze jeszcze w kawasaki. zobacz sobie dynotech.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szeryf Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 ja wlasnie tego szukam w stanach mozna kupic za 25dolcow ,kumpel wlasnie kupil ze stanow bo ma identyczne k1 jak ja ,pozyczylem to od niego i powiem ze rewelacja zeczywiscie moto nic nie szarpie,lepiej sie wkreca i jakby mial mocniejszy moment na dole .ja juz to zamawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Na gumie już w sumie latam nie najgorzej 1,2,3,4 bieg tak do ok 220-230 km/h ale podrywam go z gazu i najcześciej na 2 tak przy 110km/h i chciałbym np zeby przy troche niższych obrotach juz rwał w góre a najbardziej interesuje mnie właśnie to odblokowanie ogranicznika z licznika :icon_evil: A ty dluzej chcesz pojezdzic na tym motocyklu czy tylko sezon ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 No i co??? Wyprobowal juz ktos TRE w 1000 K3/K4??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Tak... założyciel wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Zalozyciel watku to wkrotce po tej dyskusji wymienial wal z korbowodami i chyba TRE mu z glowy wyszlo :)Angel - $25 mozesz chyba zaryzykowac zeby to sprawdzic ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Niee, suzuki łykło trochu oleju, właściciel nie spostrzegł w porę i nowe serducho. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Zalozyciel watku to wkrotce po tej dyskusji wymienial wal z korbowodami i chyba TRE mu z glowy wyszlo :)Angel - $25 mozesz chyba zaryzykowac zeby to sprawdzic ? Adam M.$25 ale nie u nas :) Najpierw musze takiego Gixa kupic,moze sie cos wykluje w przyszlym tygodniu :) Niee, suzuki łykło trochu oleju, właściciel nie spostrzegł w porę i nowe serducho.Dokladnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 No właśnie też niedawno się dowiedziałem że SUZI ma różne mapy dla poszcególnych biegów...I tak myślałem właśnie co by wstawić TRE do swojej Busy bo akurat jak dla mnie to cena jest do przyjęcia, ale tak sie zastanawiam czy w ogóle jest sens takiej operacji w tak dużym silniku...Ona już teraz bardzo często traci przyczepność a jak popada to już w ogóle masakra(jak nie muszę to nie wyjeżdzam w taką pogodę).Także chyba po takim zabiegu efekt u mnie bedzie taki, że tylna opona wytrzyma mi połowe przebiegu który teraz osiągam, a łańcuch chyba będę wymianiał razem z oponami :icon_mrgreen: Pomijając fakt wiekszej szansy zaliczenia gleby... Myśle, ze w gixerach 600-750 no góra 1000 jeszcze można coś poprawiać bo do momentu można mieć życzenia. Ale ja chyba sobie odpuszcze :D Ciekawy jestem natomiast opini jak sie ten TRE sprawuje... Ps. Spalanie jesli nie spadnie to napewno zostanie na tym samym poziomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 1. jesli motor zna bieg (czyli ma czujnik biegu) i trzeba to oszukac, to 350 zeta to kupa kasy, jesli zawsze ma czuc 5 bieg. z tego co sie kiedys tym interesowalem, to suzi ma czytnik biegu robiony potencjometrem, czyli mowiac prosciej - zmienna rezystancja. koszt podmiany, lub wpiecia sie w instalke to w tym przypadku dobor opornikow za... 5 groszy. chyba, ze o mowicie o czyms innym niz zawsze 5 bieg?jak ktos wrzuci schemat instalki to z checia obejrze. 2. Urządzenie do tego nazywa się G-pack i nie kosztuje majątku.Ale tak sobie myślę że to lipa z ograniczeniem prędkości maksymalnej, bo mam zmienione zembatki i moto na szóstym biegu normalnie idzie do odcięcia pomimo licznika zaciętego na 299. no dobrze, a gdzie masz pomiar predkosci? na przednim kole? bo jesli na malej zebatce i Ty tam grzebales zmieniajac zebatke, to masz oszukane wskazania. 3. jesli licznik jest ustawiony na max wyswietlanie 299, to chociazbys turbo wpakowal, nie wyswietli wiecej. trzeba przeprogramowac sterowanie wyswietlaczem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 (edytowane) 1 - 0,56 Ohm - 0,87 Volt2 - 0,81 Ohm - 1,17 Volt3 - 1,47 Ohm - 1,78 Volt4 - 2,71 Ohm - 2,51 Volt5 - 6,76 Ohm - 3,56 Volt Pomiar wykonano w GSXR1100W na przewodzie łączącym czujnik biegu z modułem zapłonu. Teoretycznie wystarczy w tym celu odłaczyc ten przewod od czujnika i połączyc po przez rezystor 6-7Ohm z masą.Koszt na pewno nie wyniesie 350 pln... Edytowane 24 Lutego 2008 przez Breżniew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 No kurcze, może w Busie też zastosowali takie proste rozpoznawanie biegów - to na dniach sie w to pobawie i zaobaczymy czy ma wiekszego kopniaka :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 (edytowane) Chętnie zapodałbym TRE do swojego szpeja KLV/DL1000... tylko sam tego nie potrafię wykonać... tutaj jest schemat http://vstrom.info/faq/index.php?action=ar...d=61&artlang=en może jest tu na forum jakiś dobry elektronik ??? Edytowane 24 Lutego 2008 przez cabaniero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Pomiar wykonano w GSXR1100W na przewodzie łączącym czujnik biegu z modułem zapłonu. Teoretycznie wystarczy w tym celu odłaczyc ten przewod od czujnika i połączyc po przez rezystor 6-7Ohm z masą.Koszt na pewno nie wyniesie 350 pln... brawo, lekcja domowa odrobiona. pytanie tylko, czy na tej zasadzie dziala to ustrojsto za 350? bo co np z luzem?? zeby jakis jaj nie bylo. najlepiej po prostu zaryzykowac, nic sie stac nie moze. tylko co do pomiaru - to nie byly kOhm??? i co z luzem? mozesz sprawdzic ile wynosi rezystancja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.