rzemyk90 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Witam. Od jakiegos czasu ogladam zawody FMX na eurosporcie, extremesports i nie raz na TVN TURBO pokazuja. I zastanawiam sie dlaczego na FMX wystepuja tylko 2T 250?? Czy dlatego ze odpowiada im charakterystyka silnika, czy tu chodzi o dzwiek wyjacej maszyny, czy o wage?? Ciekawi mnie to dlaczego tak jest :banghead: Prosze o wypowiedzi :icon_mrgreen: Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 cwajtaktem można łatwiej balansować na lądzie i w powietrzu oraz jest elastyczniejszy od czteropaka, ma dłuższe biegi Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 2T nie ma takiego efektu hamowania silnikiem, co 4T i to jest glowny powod Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koki_90 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Jednak juz sa proby skoków na 4T maszynach i moze za niedlugo zobaczymy i takie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Jednak juz sa proby skoków na 4T maszynach i moze za niedlugo zobaczymy i takie Proby to brzmi jak bys odkrywali ameryka skaczac 4t. Pan od backflip cliffhengera na 4t skakal, co raz wiecej osob jest ktore lataja na 4t. A dlaczego 2t: Lekka, moc, dobry moment, oraz tani sposob modyfikowania. A tak ogolnie to jak chlopcy zaczynali sie w to bawic (odsylam do pierwszych crusty) to 4t nie byly bardzo popularne. Wiec latali tym co mieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 (edytowane) http://www.transworldmotocross.com/mx/gohu...1156488,00.html http://expn.go.com/media/xgames/sxg/2006/m...4_MotoXBT02.jpg Głównie 2T lepszy bo jak narazie są lżejsze, a po drugie na mniejszym odcinku się szybciej napędzi. Edytowane 10 Marca 2007 przez piasektt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Ja też uważam, że to głównie chodzi o wagę. 4T jest jednak cięższe, choć już niewiele :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 10 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 No no, bo w FMX przewaznie lataja 2T 250, wiec zeby 4T dorownal mocy 2T to by musial miec 450 4T, a w tym linku co podal piasektt : wyglada na to ze na 4paku latwiej sie flipy krecilo, no ale mi sie wydaje ze koles na 2T nie mial takich umiejetnosci jak ten na 4T. Ja też uważam, że to głównie chodzi o wagę. 4T jest jednak cięższe, choć już niewiele :) Patrzalem przed chwila w danych technicznych np suzuki, roznica pomiedzy RM 250 a RM-Z 450 to okolo 4-5 kilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BArt_X Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Mi się gdzieś obiło o uszy, że 2T lepiej znoszą wszystkie skoki (motocykl zwykle nie jest w standardowej pozycji) z powodu innego systemu smarowania niż 4T. Tzn. silnik dwusowowy jest chyba bardziej przystosowany do pracy w różnych pozycjach (np. do stuntu przerabiaja się system smarujący w ścigaczach - tak słyszałem). A poza tym 2T mają taki piękny dźwięk, który pasuje do zawodów FMX :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 3 - 4 sekundy bez oleju mu nie zaszkodza Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 3 - 4 sekundy bez oleju mu nie zaszkodzaZalezy od modelu - np DR 350 moze chodzic do gory kolami :icon_rolleyes: i nic - ma smarowanie z sucha miska i pewnie podobnie jest w wyczynowych 4t. A sportem jak na kole chcesz smigac to przed zakupem popatrz jak miska olejowa wyglada ,jak bardziej "odztaje" przy koncu to mozna smigac,ale sa modele co smok maja na srodku no i tu moze byc problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Mi się wydaje że wybierają 2T bo mają inną charakterystyke silnika tzn mocniejszą górę niż 4T, tu też chodzi o części bo 2T są tańsze, ale znowu trzeba je częściej wymieniać :icon_mrgreen: Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 tu też chodzi o części bo 2T są tańsze, ale znowu trzeba je częściej wymieniać :)Oni maja tyle kasy,ze tam sie na cene czesci nie patrzy :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Nie wiem skąd bierzecie te informacje? W FMX utrzymanie motocykla jest tańsze niż w MX, podzespoły zużywają sie wolniej. I to że ludzie do FMX wybierają 2T ze względu na tańsze częsci to też śmiech na sali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1171 Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Chodzi głównie o wage. Przcież jak leci sie w powietrzu jeszcze na dodatek pare ladnych metrów nad ziemia to liczy sie każdy gram a jak wiadomo 4 sowy są duzą cięższe od 2t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.