zielorz Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 (edytowane) Cześć Ta część forum jest mi zupełnie obca, ale mam nadzieję, że jakoś sobie tutaj poradzę.Mianowicie: być może stanę się posiadaczem Hondy CB 400f rocznik 78 lub mniej. I teraz moje pytania: 1) Czy ten motocykl jest coś wart ? (w sensie czy idzie tym przejechać 100km bez remontu)2) Czy jeśli stan techniczny (głownie silnik) będzie lipny, jest sens to remontować czy lepiej sprzedać na części.3) Jaki olej do tego lać ?4) Czy mogę gdzieś w miarę łatwo i szybko dostać części (w larssonie znalazłem już łańcuszek rozrządu). 5) Wszystko co jeszcze możecie mi powiedzieć o tym modelu. EDIT: Być może jest to Honda CB 550F lub CB 750 (tego jeszcze nie wiem bo nawet jej nie widziałem :) ) Pozdro Edytowane 7 Marca 2007 przez zielorz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 No jak sie dowiesz co to jest to bedziemy rozmawiac.Ogolnie stara japonia jest droga w naprawie, bo ceny czesci sa takie same jak do nowej, ale raz zrobiona jezdzi nastepne 20 lat bez problemu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 8 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Dobrze, to jak będę miał jakieś nowe, pewne informacje to coś tu skrobnę. Ceny części (przynajmniej tych eksploatacyjnych w larssonie narazie nie zwaliły mnie z nóg bo np. łańcuszek rozrządu do cb jest tańszy niż do yz) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 24 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Dobra już wszystko wiem. Jest to CB400F rok 1977. Jutro wkleję linki do zdjęć. Moto na chwile obecną jest już prawie rozebrane (został tylko przedni widelec) Najprawdopodobniej zostanie poddane renowacji, wszystko zależy od tego co zobaczę w silniku, jak zdejmę głowicę. Chętnie nawiąże kontakt z użytkownikami lub osobami posiadającymi części. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 5 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Zdjecia są, ale z lekkim opóźnieniem hahaha ;D http://www.bikepics.com/members/zielorz/77cb400/ Tło nie za ciekawe, bo stoi u dziadka. Na chwile obecną jest w śrubkach i myślę, że pod koniec maja zacznę ją sukcesywnie składać. Ogólnie to potrzebuję części, jeśli ktoś coś ma to pisać na pw lub tutaj chętnie wezmę. Pozdro !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecek Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 :notworthy: Ten kolektor wydechowy zawsze wywoluje usmich na mojej twarzy ;]BTW - na allegro widzialem taka za spora kaske (tylko troche lepszy stan:/) hmmm - tak, troche to dobre slowohttp://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M409139 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michlasz Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 świetny motocykl znajomy ma tego dwie sztuki jeden w prawie idealnym stanie i orginalnym malowaniu :notworthy: jak go dobrze zrobisz to sporo nim wyjezdzisz,za takimi motorami ludzie sie oglądają no i te kolanka wydechowe świetnie wyglądają :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Wydech mam już nowiutki od Super Sporta, rama za dwa tygodnie idzie to piaskowania i malowania proszkowego. Myślę, co zrobić z silnikiem nie mam za bardzo dostępu do szkiełkowania, jakieś inne pomysły ?? p.s. Widziałem ta honde już wczesniej na bikepics. Z tym gosciem też już gadałem. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek251 Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 fajny mototez mam honde cb400 tyle ze 400n 2 cylindrowąz tego co wiem to z czesciami w polsce cieniutko, zajrzyj na:http://www.davidsilverspares.co.uk/tam najtaniej ci wyjdzie jakbys cos hurtem mial wymieniac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 (edytowane) Wydech mam już nowiutki od Super Sporta Pozdro Od czego ku*wa??!! Profanacja... Szkoda ze takie fajne klasyki trafiają w łapy takich debili jak np poprzedni właściciel... Edytowane 10 Maja 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 No właśnie... Co to ten Super Sport? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 11 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Honda CB 400F super sport rocznik ten sam (76) rożni się łączeniem kolektorów z końcówką od oryginału - mi się bardziej podoba :crossy: Bez obawy, przecież nie wsadzę wydechu o sporta bo to by wyglądało jak przeszczep hahaha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Zielorz sa fajne strony dotyczace SOHC wbij tylko w wyszukiwarke.Mialek swego czasu 750 SOHC- 1976-fajny motorek, wsio mial oryginalne nawet powietrze w detkach:-))). Silnik prosty jak budowa cepa, trza pamietac o paru sprawach a sprzecik bedzie jezdzil lata.Po pierwsze primo: regularne regulacje zaplonu i zaworow- najlepiej sprawdzac co 1000-1600 km i ewentualnie korygowac.Po drugie primo: regularne wymiany oleju( ja jezdzilem na pelnym syntetyku), co 1600 km- nie wiem ale moj sprzet palil 0,0 l oleju na 1600 km, mimo ze fabrycznie mial norme spalania oleju: chyba od 0,4- 1,2litra na 1000 km.Jesli Twoje moto spala olej (niegroznie)to oprocz wymian nalezy co rok wyczyscic komory spalania, spawdzic grzybki i przylgnie..itd itp, znajdziesz zerszta wiele ciekawostek na stronach dot Sohc.Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 12 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Dziękuję Ci bardzo jannikiel. Czy moto bierze olej, jeszcze jej nie odpalałem, wolałem nie ryzykować po tak długim postoju. Mam do niej jakąś serwisówkę, więc myślę, że dam rade z tymi regulacjami no i dzięki za wiadomości o tak częstych zmianach oleju, bo podejrzewam, że bym to troszkę przeciągnął. Pozdro i czekam na więcej ciekawostek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Kiedys mozna bylo dokupic fajny zestaw zaplonu elektronicznego do seri CB 350-750 Sohc firmy Dyna, teraz jakas europejska robi-widzialem chyba w jakims Larsonie lub Luisie, najlepiej zeby byl pelen elektronic(z elektronicznym przyspieszaczem zaplonu), jest drozszy ale wyeliminuje slabosc sprezynek w mechanicznych regulatorach.Zaplon jest wazny szczegolnie jesli sie czesto tankuje w 'podejrzanych stacjach benzynowych, u mnie po takim zatankowaniu w wysoko sprezonym CL 350 pekl tlok- moto mialo straszne spalanie stukowe, zanim zareagowalem (jechalem wtedy szybko- ok 140 km/h), bylo "po ptakach",koszt remontu i tak byl nie za duzy, na szczescie glowki korbowodow nie zdazyly sie przeciagnac i zowalizowac wiec obeszlo sie na wymianie tlokow z pierscieniami i sworzniami i szlifie cylindrow.Polecam wiec tankowanie w renomowanych stacjach.Mialem wersje z USA gdzie od lat 60 tych bylo dostepne paliwo bezolowiowe i wersje amerykanskie mialy "mocniejsze" gniazda zaworowe, wiec zawory wytrzymaly exploatacje w "ekologicznych" warunkach...Jak marzy Ci sie wersja cafe racer bez ciecia i nieodwracalnych modyfikacji, mam jeszcze u Ryska w Jedwabnem czesci z CB 750 cafe racer: podnozki Raask z dzwigniami, kierownice "M" Tomaselli, siedzenie z "Garbikiem" ala Guliari Made in janek nikiel+ przyjaciele, i przezroczysta polowiewke ala BMW R 90 S tez jakiejs firmy z lat 70-tych.Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.