Skocz do zawartości

maciek251

Forumowicze
  • Postów

    69
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O maciek251

  • Urodziny 02/17/1984

Osobiste

  • Motocykl
    cx500
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4016078
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Piaseczno

Osiągnięcia maciek251

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Obawiam się że stronka się już nie pojawi...może coś spróbuje skombinować w wolnej chwili. A tymczasem przymierzam się do zamontowania baku od wersji zwykłej do cx500c. Mam w związku z tym następujący problem: brak w baku agrafki która jest na zdjęciu. Czy byłby ktoś w stanie mi ją zwymiarować żebym mógł dorobić na wzór. Oto i fota: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7dcf47ef4df5070e.html
  2. jak w tytule, oferty proszę na pw, pozdrawiam
  3. ooo super akurat cxsiora nabyłem i szukam jakiejś fajnej stronki żeby troszkę nt.pogadać czy też ewentualnie spotkać się w szerszym gronie kiedyś-zaloguje się jeszcze dziś. Muszę powiedzieć że przez ostatnie kilka lat chciałem mieć cx-a ale zawsze się trafiało coś innego-nyślałem że lepszego i tak to marzenie odkładałem z roku na rok, pozdrawiam
  4. zapraszam oglądać http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1486854
  5. odnośnie zmiany oleju to mój znajomy zrobił samochodem ok50 000km(wymiana co 15000) bez zmiany oleju, nalatane miał ponad 250 000 jak wymieniał, po wymianie mówi że spalanie spadło o 3litry:)-choć to raczej filtr powietrza był brudny myśle, ale w sumie to silnik teraz tak jakby lepiej chodzi
  6. witam znudził mi się troche czrny mat, jakimi środkami można go zmyć tak żeby nie uszkodzić lakieru pod spodem ani naklejek. Boje się że rozpuszczalnik zniszczy plastiki oraz zmatowi lakier, może benzyna będzie lepsza? Zmywał ktoś coś takiego?
  7. Witam, ostatnio poczytałem, że u mnie w moto (VT500e) lubią się zużyć śruby regulacji luzu zaworowego, (a konkretnie utwardzana ich część która to styka się z trzonkiem zaworu) co może być przyczyną szybkiego zwiększenia luzu zaworowego, hałasu, uszkodzenia tychże części oraz rozklepania zaworów itp. Sprawdzałem luz zaworowy-jest ok,utwardzana częsć śrub jeszcze jest:) jednak z silnika cały czas dochodzi taki cykający dźwięk zbyt luźnych zaworków. Podczas kontroli luzu zaóważyłem dziwną rzecz: powierzchnia śruby regulacyjnej styka się z tronkiem zaworu nie całą powierzchnią lecz tylko z 1 strony (tzn jak wkładam listek szczelinomierza to do połowy wchodzi bardzo luźno a dopiero na końcu wchodzi z oporem tzn. tak jak powinien z luzem 0,1). Czy tak powinno być i to normalne zużycie czy luz powinien być na całej powierzchni taki sam a ja mam te śruby do wymiany(a zatem prawdopodobnie one tak cykają)? Uf mam nadziej że zrozumiale opisałem.
  8. Witam, jestem posiadaczem takiego motorka od zeszłego roku. Mało pali i fajnie jedzie:) W zeszłym roku miałem awarię odkręciła się śruba regulacji luzu zaworowego na dźwigience zaworowej, zawór wypioł się z mocowań i wpadł do cylindra w trakcie jazdy. Na szczęście obyło się bez większych szkód tzn.silnik dało się wyremontować:wink:-skończyło sie na wymianie zdemolowanej głowicy i teraz znowu jeździ ok z tym że z okolic jednej głowicy znowu słysze cykanie jak wtedy przed awarią. Chciałem wyregulować luz zaworowy ale był ok, żadna śruba sie poza tym nie odkręciła-skąd w takim razie to cykanie, czy inni też tak mają? Z moich obserwacji wynika, że silniki w tych motorkach są bardzo wytrzymałe-nie raz już czytałem o przebiegach ok 150 000 mil! Podobno były bardzo lubiane przez kurierów. Jedynie głowice są leciwe podobno powierzchnie dźwigienek zaworowych szybko się zużywają a i moja awaria też tego dowodzi. Czy możliwe jest że to cykanie generowane jest przez zużytą powierzchnię dźwigienki zaworowej i nie mam się czym przejmować? Pomoc mile widziana:) A co inni sądzą o tym motorku? pozdrawiam
  9. Miałem taki motorek, częsci jest dużo dostępnych na allegro i co najważniejsze tanio. Przy zakupie zwróć uwage czy nie dymi jak parowóz. W sumie to przez 4 lata nic mi sie nie popsuło...tylko olej przed remontem znikał troche za szybko. Wg. mnie motorek do poruszania się z prędkością ok 90-100 potem słychać, że sie męczy pali koło 4,5-6l. Uważaj jaką wersje kupujesz bo sa 27 i 43 km. A i jeszcze hamulce słabe-ale wiadomo stare moto.
  10. Tico bedzie rozsadnym wyborem, osobiscie mam clio 1 1.2 gaz- tez nie bylo by zle bo jest wieksze i szybsze od tico a pali mi ok7-7.5l przy dobrej regulacji ale mozna je wyregulowac zeby palilo 6l ale wtedy to straszny muł. Z drugiej strony mozna też rozregulowac tak ze 11 wciagnie:) Osobiscie polecam clio-fajny samochodzik Samochód tani-za 3000zl kupisz w ok stanie jek sie zakrecisz, czesci tanie.
  11. Sprawdź jaki masz przepływ paliwa przez kranik-to że dostaje paliwo nie znaczy, że tyle ile powinien-tak miałem kiedyś w cb400-jak odpalalem było ok, ale jak przejechałem trochę to przestawał na jednym, zmuła łapał jak cholera, potem jak mu się zachciało raz pracował ok a raz nie-wszystko sprawdziłem gaźniki, fajki,świece, moduł i dupa sie okazało, że pomogło jak dmuchnołem pompką parę razy w wężyk od kranika.
  12. Jeśli ma być romet to bym wzioł 250 choć będzie trochę słaby jeśli zamierzasz wozić sie w 2 osoby ok 160kg. Czy widziałeś już ten motocykl? Jeśli nie to idź obejrz bo mi się wydaje mały więc Tobie (jako cięższemu) powinien tym bardziej. Za około 7000zł jest już jako taki wybór motocykli używanych w niezłym stanie więc watro się lepiej zastanowić czy nie zakupić ciekawszej konstrukcji np. tego: http://www.allegro.pl/item357450977_honda_cx_500_c.html widziałem go na żywo-jest tyle wart :(
  13. Witam W moim motocyklu na przodzie jest 100/90/18 czy da rade wcisnąć tam 90/90/18? Czy z racii tego że oponka bedzie węższa motocykl będzie zwrotniejszy? A i jeszcze jedno pytanie, właśnie mi się przypomniało-czy z racii tego że jest tam z przodu obudowana tarcza hamulcowa (z wierzchu wygląda toto jak hamulec bębnowy, b.podobny hebel jest w cbx550f) sa jakies problemy z demontażem/montażem koła do wymiany opony?
  14. Witam Zaczołem składać silnik w swojej hondzi i mam taki mały problem...hmm. Najlepiej będzie jak zaczne od początku, tak więc ustawiałem rozrząd wiadomo GMP znaki na kole zamachowym potem znaki na zębatce wałka rozrządu pokrywające się z odlewem głowicy(te dwie kreseczki w poziomie widoczne idealnie nad odlewem) ale...zapomniałem włożyć napinaczy łańcuchów rozrządu :clap: . Więc dalej demontaż wałków w obu cylindrach,montaż napinaczy, ustawianie tego wszystkiego jeszcze raz i...PROBLEM. Niby wszystko tak samo a nie moge ustawić rozrządu idealnie tak jak bez napinaczy tzn. jedna kreska na zębatce "chowa" mi się w głowice a druga "wystaje" nad nadlew jakies 1-2mm. Czy jest to spowodowane tym, że napinacz napina łańcuch i dlatego "ściąga" zębatke w strone napinacza? Zdjąłem jeszcze raz napinacze, bez nich wszystko oki-kreski idealnie tak jak powinny być wystają. Niestetty nie ja rozbierałem silnik więc nie wiem jakie było położenie rozrządu wcześniej. Czy tak ma być i już z tymi znakami(tzn. czy taka sytuacja jest dopuszczalna), sam już nie wiem co o tym myśleć? Ktos niech pomoże. :icon_biggrin: Pozdr.
  15. Tak tyle, że te same samochody po wyjęciu katallizatora równiez przeszłyby to badanie (tam katalizator jest tylko z nazwy w dowodzie rejstracyjnym) a to dzieki wysokim wartościom norm.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...