Prałat Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Tylko, zenierdzewka różni się od chromu (jest żółtawa). Dzis przejechałem się Road Starem 1600 z wydechem Cobra i otwartym filtrem K&N. Całkiem fajnie się smigało, tylko biegi jakieś krótkie (przynajmniej pierwsze 3).No jest lekko inna barwa, ale co tam. Z otwartym K&Nem daje rady. A biegi to to ma krótkie, bo krótki zakres obrotów. W 1,9 jest jeszcze gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 No jest lekko inna barwa, ale co tam. Z otwartym K&Nem daje rady. A biegi to to ma krótkie, bo krótki zakres obrotów. W 1,9 jest jeszcze gorzej.Na początku zmieniłem świece,filtr powietrza,przegladnąłem gaznik bo na pierwszych biegach przy długim odkręcaniu manetki gubił się :) Okazało sie ze ten typ tak ma.Elektronika tnie kręcenie w górę cos przy 4 tyś.Dzisiaj odkręciłem świece po 500km. Kolor środkowego izolatora elektrody-ceglasty...zewnętrznej-lekko popielaty. :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszek Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Nie wiem co jest , jak wjadę do garażu w domu to cały dom wali benzyną.Zakręcam kranik przed zgaszeniem ale to nic nie daje. Co to może być ,jak u was. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszek Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Nie wiem co jest , jak wjadę do garażu w domu to cały dom wali benzyną.Zakręcam kranik przed zgaszeniem ale to nic nie daje. Co to może być ,jak u was. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Nie wiem co jest , jak wjadę do garażu w domu to cały dom wali benzyną.Zakręcam kranik przed zgaszeniem ale to nic nie daje. Co to może być ,jak u was.Miałem tak samo.Zwyczajnie kranik nie trzymał. Sprawdź to w prosty sposób - zakręć kranik w trakcie jazdy. Jak nawet po 2km moto będzie dalej mknąć, too trzeba naprawić kran. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 A ja dziś z kolegą założyłem filtr K&N ten z klapkami, trochę to trwało jakieś 2 godziny, operacja wymagała odkręcenia ingerencji w gaźnik gdzie trzeba było wkręcić inną dysze powietrza i inną dysze od paliwa, a także podłożyć jedną podkładkę pod iglice. Nie wiem czy czytaliście wypowiedz Hejfiego który pisał o przygodzie z tym filtrem. Jego podstawowym błędem było użycie największej dyszy paliwowej, a do każdego modelu jest właściwa, chodzi mi o model 1700 Road stara jak i Worriora. Silnik po odpaleniu bardziej żwawy błyskawicznie chętniej się kręci, jutro konkretna jazda testowa. A Prałat swój całkiem niepotrzebnie sprzedał bo się wystraszył :smile:. Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 A Prałat swój całkiem niepotrzebnie sprzedał bo się wystraszył :D.No po części masz rację, choć w kilku % względy estetyczne też mnie motywowały - pokrywa orygin. filtra jest taka ładna :( Ale spoko, nie ma co płakać :icon_mrgreen: jak mnie będziecie złościć, to... założę turbinę od jakiegoś uniaka, konkretny stożek i wtedy pogadamy :bigrazz: Żar :biggrin: tuje, ale tak nie w temacie - kumpel zakłada takie cuś do Kawy 750, racingowe podzespoły już ma, turbinę też. Efekt może być ciekawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 No po części masz rację, choć w kilku % względy estetyczne też mnie motywowały - pokrywa orygin. filtra jest taka ładna :biggrin:Widziałem na Słowacji kolesia co miał obudowę filtra powietrza w kształcie ludzkiej czaszki :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Tylko, zenierdzewka różni się od chromu (jest żółtawa). Jesli nierdzewka = kwasiak, to ktos mi mowil, ze sa jakies odmiany kwasiaka, o nieco innej barwie niz zoltawa.. ale tak czy siak, jesli sie kwasiaka wypoleruje, to wyglada (prawie) jak chrom :biggrin::icon_biggrin: Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Widziałem na Słowacji kolesia co miał obudowę filtra powietrza w kształcie ludzkiej czaszki ;)Ale wtedy trzeba już byc konsekwentnym i więcej tych kości pozakładać, ale "Aniołowi Śmierci", jak ja by to odpowiadało :icon_mrgreen: Miałem już próbną jazdę z K&N-em. Żwawszy (ale bez fajerwerków oczywiście), lepszy dół i znacznie więcej pali... :lalag: bo teraz się wolno nie da jechać :icon_mrgreen: Ogólnie spoko, polecam. Wydatek jest, ale raptem 50 większy od kupna oryginału, a oszczędza się potem. Środki czyszczące też szybko nie schodzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kusz Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 No dobra Wrócę jeszcze raz to tematu opon Na jakich latacie i jakie macie spostrzeżenia Ja niedawno założyłem Metzeler ME 880 Marathon 180/55ZR-18 na tył i Metzeler ME 880 Marathon 130/70HR-18 na przód. Różnica między Dunlopami, które miałem od nowości - przepaść. Jedyny możliwy problem jaki widzę w tej chwili to miejsce dla tylnej opony. Po spiłowaniu części wzmocnienia tylnego błotnika - pasuje idealnie. Jednak przestrzeń między osnową opony a mocowaniem hamulców to jakieś 2 mm. Na razie jest ok. Nie wiem jednak co się będzie dziać w upały albo przy długotrwałej jeździe, kiedy guma się nagrzeje i może trochę poszerzyć. W ostateczności można jeszcze 1-2 mm spiłować z uchwytu hamulca. Jedno jest pewne - nic powyżej 180 nie zmieści się bez przeróbki wahacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Ja niedawno założyłem Metzeler ME 880 Marathon 180/55ZR-18 na tył i Metzeler ME 880 Marathon 130/70HR-18 Jedyny możliwy problem jaki widzę w tej chwili to miejsce dla tylnej opony. Po spiłowaniu części wzmocnienia tylnego błotnika - pasuje idealnie. Też jestem zainteresowany 180-tka, ale sądziłem że wejdzie pod wzmocnienie błotnika.nie bardzo chciał bym go piłować, nie jeżdżę sam.Bez obawy że opona rozszerzy sie latem.Miałem 200-tkę Metzelera w Intruderze też na 2mm od obudowy wału i wszystko było OK.PS.Chodzi Ci oczywiście o rozmiar -15.?! :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 PS.Chodzi Ci oczywiście o rozmiar -15.?! :lalag:Raczej o 16Panowie w manualu rozmiar obręczy jest opisany jako 16 (nie 18 ani 15)Sam kupowałem ostatnio opony i 16 pasują idealnieCzy można prosić kilka fotek tych Metzelerów?PozdrawiamKrzysiekMagistrala 1.6 Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kusz Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Też jestem zainteresowany 180-tka, ale sądziłem że wejdzie pod wzmocnienie błotnika.nie bardzo chciał bym go piłować, nie jeżdżę sam.Bez obawy że opona rozszerzy sie latem.Miałem 200-tkę Metzelera w Intruderze też na 2mm od obudowy wału i wszystko było OK.PS.Chodzi Ci oczywiście o rozmiar -15.?! :icon_mrgreen: Sam sie zdziwiłem, ale nawet producent customowych kół RC Components na swojej oficjalnej stronie zaleca spiłowanie części wzmocnienia błotnika. Żeby się upewnić, rozmawiałem z nimi osobiście i potwierdzają bezpieczeństwo tego rozwiązania. Dostałem również kilka opinii od osób, które taki zabieg wcześniej zastosowali i potwierdzają, że nie mieli żadnych kłopotów pomimo obciążania błotnika ciężarem pasażera i sakw. Nie, nie pomyliłem się. Chodzi o 18". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Tomek, witam w temacie! Proszę Panów, mam zaszczyt przedstawić Wam rzetelnego sprzedawcę z allegro - przynajmniej narazie poznałem Go od tej strony. Tomek, jakbyś miał coś ciekawego, to napisz na PW. Na temat zmiany opon się nie wypowiadam, bo czeka mnie inny wydatek - konkretne łatanie błotnika - tył. 2 peknięcia na obrzeżach, 2 na mocowaniu lampy. A to oznacza lakierowanie całego błotnika z odtworzeniem pasków. Na szczęście mam świetnego lakiernika, do którego nawet wypasione H-Deki przywożą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.