Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jednak przebieg motocykla zbliża go do wymiany więc teraz pytanie czy faktycznie wymienić

 

O mozesz bliezj to wyjasnic ?

Przebieg o niczym nie swiadczy bo ja mam juz kolo 70 tys km i jeszcze nie wymieniam bo .... pas nie nosi sladow swiadczacych o takiej potrzebie.

Instrukcja mowi ze pas wymienia sie przy okolo 60 tysiacach mil, ale w momencie kiedy pas nosi slady mocnego zuzycia. Jak jest dobry to nie wymieniac :buttrock:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeważnie słyszałem przebiegi 50-60 tys i wolę zainteresować się wcześniej niż wtedy kiedy strzeli dlatego tak napisałem a różnie to bywa jeden pojeździ 70 tys drugiemu się zerwie po 30 tys reguły nie ma jak ze wszystkim co się może spieprzyć heh :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeważnie słyszałem przebiegi 50-60 tys i wolę zainteresować się wcześniej niż wtedy kiedy strzeli

 

Hmmmmm ... jezdzimy w grupie Wild/Road Starowcow gdzie maszyn jest sporo, mamy wlasne forum i jeszcze nikomu pas nie strzelił w Gwiazdce :buttrock: :notworthy:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Hmmmmm ... jezdzimy w grupie Wild/Road Starowcow gdzie maszyn jest sporo, mamy wlasne forum i jeszcze nikomu pas nie strzelił w Gwiazdce :buttrock: :notworthy:

Wam jeszcze nie,w moim środowisku też nie słyszałem o takim przypadku.Ale swój nowy pas sprzedałem do Niemiec bo kolesiowi strzelił przy wyjeżdżaniu z garażu przy przebiegu 25 tyś km.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W WILD STARZE.Pas miałem do Yamahy a nie pasuje do HD.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wskocz do http://www.yamaha-roadstar.pl/ .Jest tam serwisówka do gwiazdy.Po za tym się znajdziesz mnóstwo info na temat tej maszyny.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam kolegów. Pytanie trochę z innej beczki. Byc może było ale 186 stron zostawiam na chwilę wolną. Planuję kupic wild stara. Jak jest z prowadzeniem dla osoby o wzroście 170 centymetrów. Jeżdżę kawasaki vn 800 i jest stworzony dla mnie jak na miarę. Niestety trochę koników braknie. Nie będę musiał siedziec w jakiejś dziwnej, wyciągniętej pozycji? Latam często daleko więc wygoda by się przydała. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno dasz radę,w czasie jazdy to potulny baranek.Uważaj tylko w czasie manewrowania ciężkie bydlę :biggrin:

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem od miesiąca w wielkiej radości posiadania xv 1600 ;) Zauważyłem jednak, ze przy pokonywaniu nierówności prawie mi pasażera wyrzuciło z fotela;) Po oględzinach wydaje mi się, ze mam amortyzator centralny niesprawny. Amorek jest przepocony i chyba nadaje się do wymiany. W firmie seba motocykle uzyskałem odmowę regeneracji w zwiazku z tym, ze maja złe doświadczenia z amorkami w cruiserach. Mozecie mi doradzic co w takiej sytuacji powinienem zrobic??

a) nowy 3000 zl

b) regeneracja - nie znam jednak zakladu, ktory sie tego podejmie i ma dobre wyniki

c) zingnorowanie,nie warto bo i tak szybko sie uszkadzaja

 

z gory dzieki za propozycje ;)

 

pozdrawiam

medyk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostaje Ci szukać dobrej używki.Jeśli dostaniesz to od razu skręć go na twardo.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostaje Ci szukać dobrej używki.Jeśli dostaniesz to od razu skręć go na twardo.

 

Witam

Udało mi się zakupić używany amortyzator z przebiegiem 2 tys mil z 2007r. Wygląda praktycznie jak nowy, nie nosi żadnych ślad zużycia.

Zastanawiam się tez nad samym charakterem pracy amortyzatora. Jest odwrócony w stosunku do klasycznych rozwiązań i stad podobno jest narażony na szybka awarie i strach przed regeneracja. Jeśli chodzi o jazdę singlem przy moim uszkodzonym amortyzatorze to nie odczuwam na tyle złego komfortu jazdy, aby kusić się na wymianę/regeneracje. Jest twardo i wytrzęsie, ale to nie tragedia. Natomiast w przypadku pasażera wygląda to zupełnie inaczej. W przypadku nierówności można poczuć wyraźne dobicie amorka do końca - prąd po kręgosłupie, a potem szybkie odbicie zawieszenia do góry - wrażenie, ze pasażer wyskoczy z tylnej kanapy jak z trampoliny. Dziewczyna jest lekka wiec jest na to duza szansa;) Jestem ciekaw jak wygląda z zawieszeniem u Was

Zakupiłem amortyzator od człowieka, który już od kilku lat sprzedaje części używane od XV. Mówił mi, ze udało mu się sprzedać tylko 3 i nie często motocykliści pytają o amortyzatory . Podpowiedział mi , ze może Ci co maja z nim kłopoty to wynik wypadkowości i krzywego zawieszenia. hmmm ?? Motocykl ma nakręcone 40 tys, to chyba za wcześnie na takie awarie.

Mam tez pytanie Pitera 1600. Dlaczego mam ustawic na twardym zawieszeniu ?? i jak to zrobic ;)

 

pozdrawiam

medyk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czołem, muszę wyregulować gaźnik w motorze, zanim się nie rozgrzeje porządnie, czyli dopiero po przejechaniu około 1 km wali z rur i zapowietrza się, później jest już spoko, choć zdaje się że złe proporcje mieszanki są, w motorze jest zamontowany filtr K&N, ma ktoś jakieś rady? nie wiem, może było już o tym wczesniej w temacie, ale pytam na bieżąco, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...