Skocz do zawartości

medyk84

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O medyk84

  • Urodziny 01/07/1984

Osobiste

  • Motocykl
    sprzedany gsxr1100
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gliwice

Osiągnięcia medyk84

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Na wstępie przepraszam bo nie dotyczy kradzież motocykla. Wprawdzie poruszam się na motorze od dziecka, liczę, że poprzez podzielanie mojej pasji jesteś w stanie zrozumiem trochę odmienny mój problem Skradziono mi Seata Leon I srebrny metalik o nr rejestracyjnym SGL 77G6 w dniu 8.05.2015 w okolicach parkingu Szpitala Klinicznego w Otwocku ok godz. 12.00 Jestem lekarzem. Samochód w bagażniku posiadał wiele moich osobistych rzeczy, w tym materiały medyczne, notatki zbierane i tworzone przez wiele lat. Książki medyczne z zakresu ortopedii , anatomii. Laptop z moją pracą naukową , kartę pamięci aparatu fotograficznego i dysk przenośny zawierające zdjęcia mojego syna od dnia narodzin. Nie posiadam kopi tych materiałów. Obrączkę slubną z grawerem Sylwia 2.06.2013. Mnóstwo innych prywatnych rzeczy. Zwracam się z wielką prośbą do uczciwego i wyrozumiałego znalazcy. Zapewniam pełną dyskrecję. Jestem w stanie nagrodzić osobę, która jest mi w stanie pomóc. BŁAGAM O POMOC !!! i zrozumienie mojej sytuacji Łukasz 661 272 979
  2. Witam Udało mi się zakupić używany amortyzator z przebiegiem 2 tys mil z 2007r. Wygląda praktycznie jak nowy, nie nosi żadnych ślad zużycia. Zastanawiam się tez nad samym charakterem pracy amortyzatora. Jest odwrócony w stosunku do klasycznych rozwiązań i stad podobno jest narażony na szybka awarie i strach przed regeneracja. Jeśli chodzi o jazdę singlem przy moim uszkodzonym amortyzatorze to nie odczuwam na tyle złego komfortu jazdy, aby kusić się na wymianę/regeneracje. Jest twardo i wytrzęsie, ale to nie tragedia. Natomiast w przypadku pasażera wygląda to zupełnie inaczej. W przypadku nierówności można poczuć wyraźne dobicie amorka do końca - prąd po kręgosłupie, a potem szybkie odbicie zawieszenia do góry - wrażenie, ze pasażer wyskoczy z tylnej kanapy jak z trampoliny. Dziewczyna jest lekka wiec jest na to duza szansa;) Jestem ciekaw jak wygląda z zawieszeniem u Was Zakupiłem amortyzator od człowieka, który już od kilku lat sprzedaje części używane od XV. Mówił mi, ze udało mu się sprzedać tylko 3 i nie często motocykliści pytają o amortyzatory . Podpowiedział mi , ze może Ci co maja z nim kłopoty to wynik wypadkowości i krzywego zawieszenia. hmmm ?? Motocykl ma nakręcone 40 tys, to chyba za wcześnie na takie awarie. Mam tez pytanie Pitera 1600. Dlaczego mam ustawic na twardym zawieszeniu ?? i jak to zrobic ;) pozdrawiam medyk
  3. Witam Jestem od miesiąca w wielkiej radości posiadania xv 1600 ;) Zauważyłem jednak, ze przy pokonywaniu nierówności prawie mi pasażera wyrzuciło z fotela;) Po oględzinach wydaje mi się, ze mam amortyzator centralny niesprawny. Amorek jest przepocony i chyba nadaje się do wymiany. W firmie seba motocykle uzyskałem odmowę regeneracji w zwiazku z tym, ze maja złe doświadczenia z amorkami w cruiserach. Mozecie mi doradzic co w takiej sytuacji powinienem zrobic?? a) nowy 3000 zl b) regeneracja - nie znam jednak zakladu, ktory sie tego podejmie i ma dobre wyniki c) zingnorowanie,nie warto bo i tak szybko sie uszkadzaja z gory dzieki za propozycje ;) pozdrawiam medyk
  4. Kurtkę Modeka Rozmiar L 3 podpinki 3 otwory wentylacyjne nono technologia - mniejsza przyczepność brudu cena 400 PLN Obie rzeczy w bdb stanie. Witam Czy sprzedaz kurtki jest moze jeszcze aktualna ?? pozdrawiam Medyk
  5. Wiem, ze o chlodzeniu kiepskim w xx juz bylo na forum. Nie myslalem jednak, ze jest to tak odczuwalne. Wczesniej mialem olejaka i moze tez mnie to teraz tak drazni. W kazdym razie jazda po miescie w temp ok 20 stopni, krotkie odciniki miedzy swiatlami to jazda z pracujacym wentylatorem. Zastanawiam sie jak mam nie gasic motocykla jak stalem w korku, wentylator chodzil, a temp rosla. Stalem w otoczony motocyklistaqmi i cieplo bylo z kazdej strony. Nie bylo mozliwosci go schlodzic w jezdzie. Zapytam moze inaczej, kiedy moge obawiac sie temp wody ??Jakie sa objawy niebiezpiecznej sytuacji?? Wiem dobrze, ze jest wskaznik i jak pisalem wczesniej mialem 1 mm od czerownej krechy. Nie wiem jednak na ile on jest dokladny i co powinienien zrobic jesli nie mam mozliwosci schodzenia w jezdzie, a stoje w dlugim korku. dodam, ze stan plynu ok, miesiac temu wymieniany - DYNAMOGEL pozdrawiam Medyk
  6. Witam mialem podobnie jadac na Jasna Gore w zeszly wekend. Stalem w korku przesuwajac sie zolwim tempem. Wentylator sie wlaczyl i temperatura sobie rosla. Byla mm przed czerwona krecha, wiec zgasic motocykl. na wlaczonym wentylatorze.Po 5 min gdy kolejka ruszyla juz go odpalilem.Kontrokli swiecily, pompa dzialala, ale zbyt slaby prad, zeby rozruszniiem obrocilo.Sciagnalem go na chodnik. Wrocilem po 2 godzinach, przekrecam kluczyk i od razu nacisnalem na starter i go odpalilem. Wrocilem do domu i nie ladujac aku jezdze z nim do dzis. Moze wentylator pobiera zbyt duzy prad ?? Moze zbyt wysoko temp silnika uniemozliwia odpalenie - nie smiejcie sie :) a moze to malo wydajny regulator akumulator odpada raczej mam go od roku i ladowalem na maksa na poczatku sezonu. pozdrawiam Medyk
  7. Witam posiada ktos moze szablony naklejek ?? mile widziane w Corelu :) model wtryskowy. pozdrawiam Medyk :)
  8. Witam tak jak w temacie:) Za rozsadne pieniadze:) pozdrawiam Medyk84:)
  9. No ale w czym rzecz ?? w malo dokladnym skrecaniu wszystkiego w calosc ?? czy cos krzywego ?? elementy nie z tego modelu ?? No ale w czym rzecz ?? w malo dokladnym skrecaniu wszystkiego w calosc ?? czy cos krzywego ?? elementy nie z tego modelu ??
  10. Wiam wszystkich :) Mam pytanie natury kosmetycznej.Chodzi mi o dopasowanie wypelnien z czachy, a wypelnienim znajdujacym sie miedzy boczna owiewka,a zbiorniem paliwa. Sa one skrecone jedna sruba imbusowa. Zauwazylem, ze ze w xx roznie bywa z dopasowaniem tych 2 elementow. Rzadko pasuja do siebie idealnie. Czesto szczelina miedzy nimi jest nierowna, albo jeden element na skladaniu odstaje od drugiego. U mnie wlasnie tak to wyglada. Moje pytanie dotyczy wlasnie przyczyny. Czy to przypadlosci zwiazane z przeszloscia czaszki??, wypelnienia z roznych sztuk ??, stelarz lampy krzywy moze byc?, a moze da sie to wyregulowac jakis ?? pozdrawiam Medyk
  11. wlasnie w tym problem, ze nie ustepuje przy rozprzegleniu. Z kosza tez mam takie bardziej szumienie niz pukanie i wycisza sie przy rozprzeglaniu. pozdrawiam Medyk
  12. Witam Dzieki wielkie. Sciagnalem wlasnie z tej strony. Podejrzewam, ze masz to samo. Dziekuje za zainteresowanie:) Jakby ktos mial wersje polska mile widziany kontakt. Pozdrawiam wszystkich. XX posiadam od piatku. Rocznik 99 na wtrysku. Mimo pogody robie nim dziennie kilka dziesiat km i nie potrafie sie nacieszyc :) Wczesniej mialem gsxr 1100, wiec do momentu obrotwego i mocy jest przyzwyczajony, ale prowadzi sie ja nieporownywalnie lepiej i przyjemniej w stosunku do cegly na kolach - gsxr 1100. Pozdrawiam wszystkich fanow cbr 1100;) Mam tez pytanie bo slysze takie cykliczne pukanie na wolnych obrotach na biegu jalowym czy tez na biegu wysprzeglonym stojac w miejscu. Najbardziej slychac stojac po stronie sprzegla i nastawiajac ucho w kierunku sruby wahacza. Moze sie czepiam bo to nie jest nic glosnego. Jakby pukanie śrubokrętem po pudelku plastykowym z czestotliwoscia 2 razy na sekunde. Dodajac gazu juz tego nie slysze.Moze sie czepiam bo w mojej suzi to latajace podkladki i brzeczace plastiki uniemozliwialy mi wylapanie pracy silnika.;) Przy xx slysze troche cos z silnika i ped powietrza:), a przy wyzszych obrotach........ poezje:) ] pozdrawiam Medyk cbr 1100 99' junak m10 pannonia 62
  13. Witam Moge prosic o link do instrukcji obslugi cbr 1100, ksiazki serwisowej. Widzialem juz linki na forum, ale plik juz zostal usuniety. Bede wdzieczny za pomoc. mile widziana wersja po polsku :) pozdrawiam Medyk
  14. Przejscie z gaznikowych na wtryski to 99. W tym roczniku mozna trafic oba modele. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...