majkelpl Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 A ja myślałem że chcesz sobie zimą silniczek w celach poglądowych rozebrać na kawałki. Piter ...... co ja Krzychu jestem :icon_mrgreen: Ja jestem uzytkownik a nie mechanior :crossy: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Też myślałem o braku paliwa ale czy na wysokich obrotach nie powinno być jeszcze gorzej??? Świce nie wyglądaja na zalewane, nie sa okopcone.... I chyba gdyby pompa padała czy w ogóle był problem z zasileniem paliwem to działo by się tak cały czas a tu raz lepie jraz gorzej.... Przed momentem wyszedłem odpalić Wildka i gada równo na niskich obrotach na wysokich wkręca się ładnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 [...]co się stanie z pompką, gdy pracuje wiele razy na zamkniętym kraniku? No chyba nic, jak sobie w pore przypominasz ze cus nie teges i odkrecasz kranik. A z reszta ...... kto zakreca kranik :icon_mrgreen: Ja wlasnie dlatego NIE zakrecam kranika, bo juz ze dwa razy zapomnialem :clap: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 popmka nie pracuje w nieskończoność , po kilku sekundach od załączenia zapłonu jeśli silnik nie pracuje wyłącza się przekaźnik pompki . Dla zdiagonozowania problemów z pompką mozna ją pominąć i zobaczyć czy to pmoże, jak swoją zepsułem , to zanim kupiłem nową przez 2 tyg. jeździłem bez pompy - da się silnik pracował normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devilcape Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Wykrzyknik, a sprawdzałeś czy działa Tobie odpowitrzane baku? Może tworzy się podciśnienie w baku i będą podobne objawy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 (edytowane) Pewnie że o tym pomyślałem. Zdjąłem nawet korek ze zbiornika i odpalałem bez.... Niestety gasał dzisiaj tak samo. Przed momentem znów do niej wyszedłem .Odpaliłem, zagadała od razu i pracowała równo... Masakra... Ma ktoś może w sobotę czas i chęci żeby zrobic przeszczep gaźnika i sprawdzić czy na moim gaxniku drugi Wildek będzie działał równie kiepsko?? Muszę wykluczyć jeszcze kilka rzeczy... Edytowane 26 Maja 2009 przez wykrzyknik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Nie zazdroszcze Ci zabawy. A zadam inne pytanie - nie masz dziury w plywaku? Nie idzie na dno - moze nabiera paliwa i go zalewa? To takie zgadywanie na odleglosc - ciezko bez sekcji moto. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Nie z gaxnikiem jest wszystko ok... MAriusz z Moto-Stylu obstawiał wrażliwość mojego moto na zmiany pogody. Mozna by się pod tym podpisac gdyby nie fakt, że przez ostatnie dni pogoda jest taka sama. wilgotnośc powietrza podobna a moto działa coraz gożej. Gaźnik był cały sprawdzony i wszystko było ok. Jedynie czujnik przepustnicy jak go sprawdzałem za pierwszy mrazem nie dawał oznak życia za to za drugim razem wyniki były ok ale i motor był ciepły... Z reguły na ciepłym moto działał ok aż do dzisiaj... Obstawia mcały czas czujnik położenia wału i nie trafiający w odowiednie momenty zapłon... Dziwi mnie tylko to dzisiejsze gaśnięcie moto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miran Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Wykrzyknik, a sprawdzałeś czy działa Tobie odpowitrzane baku? Może tworzy się podciśnienie w baku i będą podobne objawy... Witam Widzę że sentyment do Wildka pozostał ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RayoV6 Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Nie z gaxnikiem jest wszystko ok... MAriusz z Moto-Stylu obstawiał wrażliwość mojego moto na zmiany pogody. Mozna by się pod tym podpisac gdyby nie fakt, że przez ostatnie dni pogoda jest taka sama. wilgotnośc powietrza podobna a moto działa coraz gożej. Gaźnik był cały sprawdzony i wszystko było ok. Jedynie czujnik przepustnicy jak go sprawdzałem za pierwszy mrazem nie dawał oznak życia za to za drugim razem wyniki były ok ale i motor był ciepły... Z reguły na ciepłym moto działał ok aż do dzisiaj... Obstawia mcały czas czujnik położenia wału i nie trafiający w odowiednie momenty zapłon... Dziwi mnie tylko to dzisiejsze gaśnięcie moto... Kup miernik i sprawdź instalację. Wszystkie przewody, które wychodzą z modułu. TPS,a i czujnik położenia wału. Cewki, kable i świece podobno już miałeś podmieniane/sprawdzane zostaw na koniec. Osobiście obstawiam, że Twój problem powoduje pęknięty/przetarty przewód lub przerywający konektor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Radku gdyby tak było jak piszesz to nie zależnie od tego jaka moto miało by temperture działo by się tak samo...chyba... Jade dzisiaj po miernik i będę sprawdzał.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orange rider Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Radku gdyby tak było jak piszesz to nie zależnie od tego jaka moto miało by temperture działo by się tak samo...chyba... Jade dzisiaj po miernik i będę sprawdzał.... ! a pośmiej się jeszcze z HD :biggrin: :buttrock: Cholera, najgorsze awarie - nie wiadomo gdzie szukać. Trzymam kciuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 ! a pośmiej się jeszcze z HD :biggrin: :buttrock: Cholera, najgorsze awarie - nie wiadomo gdzie szukać. Trzymam kciuki. Poczekaj poczekaj poczatki zawsze są piekne :icon_razz: To tak jak z kobietami, dopiero jak się znimi zwiążesz wychodzi to co w nich siedzi.... :biggrin: Przed chwilą wyszedłem do moto... Odpalam zapaliła ale zaraz zdechał. Wyciągnalem mocniej ssanie pykałajak na jednym garnku i zdechła.... Wycunałem je nieco mniej odpaliła kichnela kilka razy i zdechła. Schowałem ssanie, podkręciłem troszkę obroty i motor odpalił co ciekawe pracował pięknie równo.... no jak bym na to nie patrzył wyglada mi ewidętnie na walnięty czujnik położenia przepustnicy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 (edytowane) no jak bym na to nie patrzył wyglada mi ewidętnie na walnięty czujnik położenia przepustnicy.... Zapłon tym czujnikiem jest regulowany w stosunkowo małym stopniu, a sam czujnik to nic innego niż potencjometr. Wątpie, że to czujnik by powodował aż takie komplikacje. Najprostszym sposobem sprawdzenia, czy to jego wina będzie wypięcie go z gaźnika, znalezienie w dokumentacji jaki ma opór na zamkniętej przepustnicy i podłączenie zamiast niego rezystora o odpowiedniej rezystancji. Edytowane 26 Maja 2009 przez Varg Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RayoV6 Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Zapłon tym czujnikiem jest regulowany w stosunkowo małym stopniu, a sam czujnik to nic innego niż potencjometr. Wątpie, że to czujnik by powodował aż takie komplikacje. Najprostszym sposobem sprawdzenia, czy to jego wina będzie wypięcie go z gaźnika, znalezienie w dokumentacji jaki ma opór na zamkniętej przepustnicy i podłączenie zamiast niego rezystora o odpowiedniej rezystancji. Zanim zaczniesz szukać torx'a 20 aby odkręcać TPS'a od gaźnika mozesz wszystko co trzeba pomierzyć odpinając tylko wtyczkę. czarny i niebieski = maksymalna rezystancja ma być 4,0-6,0kOhm. potem mierzysz czarny i żółty: zamknięta przepustnica = zakres 520 Ohm - 900 Ohm Dokładnie to pomiędzy rezystancja max razy 0,13 - rezystancja max razy 0,15. Odkręcasz delikatnie, równomiernie i na maksa przepustnicę, patrzysz czy rezystancja wzrasta ładnie liniowo. Po tym zabiegu wiesz, czy czujnik jest ok. Dopiero w przypadku wskazań wartości poza zakresem odkręcaj TPS i reguluj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.