Adam M. Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Laczone sa z powodu dynamiki ruchow falowych gazow wydechowych w celu polepszenia oprozniania cylindrow.Zaczeto to stosowac w latach 60 tych, kirdy zauwazono ze poprawia to dynamike moto na wysokich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysek Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 witam.bardzo podoba mi się ten model kawasaki(vn 500) i planuję kupno.lecz najpierw dobrze by było poczytać opinie użytkowników tego moto.pewnie będzie wielu zainteresowanych tematem :) odnośnie jazdy,konserwacji,własnych odczuć i ogólnie użytkowania.na forum jest kilka wątków o tym modelu lecz nie ma ich za dużo :sad: dlatego zapraszam do podzielenia swoimi odczuciami.pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Łysek.Patrząc na ten post i wątek w giełdzie myślę, że zbyt ogólnie zadałeś pytanie.Sprecyzuj do czego chcesz używać sprzętu, czy turystyka czy wokół komina. Czy chcesz jeździć solo czy z plecaczkiem.Widziałem też, że pisałeś o GS500 w giełdzie a to już zupełnie inny sprzęt.Sugeruję - najpierw zastanów się co Cię kręci i do czego chcesz używać motocykla. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysek Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 jeszcze nie wiem co mnie kręci,najbardziej podobają mi się choppery ale ze względu na sporo wyższą cenę od motocykli turystycznychprzeglądałem też turystyki,i stąd moje zainteresowanie GS500 i GPZ . podobają mi się z wyglądu o jeździe na nich nic nie mogę powiedzieć.natomiast vn 500 można kupić już od 5-6 tys.(tyle mogę przeznaczyć) jeździć planuję; po mieście rzadziej- na trasie częście,j czasamiz plecaczkiem.mam działkę 85 km od łodzi i (na razie autem) bywam tam 2-3 razy na tydz.w sezonie.dlatego wszelkie informację na temat vn 500 przeczytam z ciekawością :rolleyes: jeżeli miałbym sprecyzować, to może na początek coś o awaryjności i wygody podrużowania.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 ŁysekZasadniczo sprzęty typu GPZ i GS500 o które też pytałeś mają odmienny chrakter od VN500. Inaczej skręcają, inna sylwetka, ogólnie inne zupełnie zachowanie. Dlatego najpierw zdecyduj jakiego typu sprzętem chcesz śmigać a potem szukaj konkretnego sprzętu.Podpowiem jeszcze, że do tych 5-6tys. które chcesz wyłożyć powinieneś jeszcze trochę złociszy dołożyć na ubiór, kask itd. a poza tym powinieneś się liczyć z jakimiś tam wydatkami, żeby moto doinwestować po zakupie. Raczej będzie to konieczne. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 vn500? byłem przekonany, że mały wulkan ma oznaczenie en500; ale może się mylę i na innym rynku (usa?) funkcjonowało i takie BTW jeśli jest kilka wątków o danym modelu, to dobry zwyczaj na tym forum zaleca pisanie w istniejących tematach, zamiast zakładania kolejnego, w którym znów będzie kilka zdań na Twoim miejscu poczytałbym o kupowaniu pierwszego motocykla, bo znów pojawia się zasadnicze pytanie: podana kwota jest na motocykl, czy na wszystko - w tym kaski i ubiór dla 2 osób?jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Jeśli ma być "zwykłe" moto to raczej GS500. Miałem GS500 i masakryczny przebieg na niej, miałem GPZ i wcale nie chciało mi się nią jeździć. Chłodzony cieczą więc więcej problemów i obsługa droższa, kilka łańcuchów w silniku które klepią i hałasują a wymiana to grube koszty. GPZ może odrobinkę lepiej się zbiera ale to nie ma znaczenia teraz bo na pełnym gwizdku cały czas nie jeździsz a w normalnej jeździe nie wykorzystujesz tej różnicy. GS prowadzi się lepiej. No i kwestia estetyki, GPZ niestety nie ma nic do zaoferowania, brzydka jak sto h*j*w. Jeśli ma być chopper to wielkiego wyboru nie masz, EN500 w sumie tylko. XV535 to jakaś pomyłka, taki większy motorower. Pozostałe marki mają sprzęty w wyższych kwotach. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysek Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 vn500? byłem przekonany, że mały wulkan ma oznaczenie en500; ale może się mylę i na innym rynku (usa?) funkcjonowało i takie BTW jeśli jest kilka wątków o danym modelu, to dobry zwyczaj na tym forum zaleca pisanie w istniejących tematach, zamiast zakładania kolejnego, w którym znów będzie kilka zdań na Twoim miejscu poczytałbym o kupowaniu pierwszego motocykla, bo znów pojawia się zasadnicze pytanie: podana kwota jest na motocykl, czy na wszystko - w tym kaski i ubiór dla 2 osób?jsztyle mogę przeznaczyć na moto.bez ubrań kasków itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysek Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 a jeżeli chodzi o oznaczenie to rzeczywiście nie vn 500 tylko en 500,i o takiego właśnie mi chodzi.poczytałem troszkę na tentemat i pewnie kupię ten właśnie model.w cenie 5-6 tys.jest nawet spory wybór tylko ciekawe czy ich wygląd zewnętrznyidzie w parze ze stanem technicznym?pewnie przy zakupie albo lepiej przed, poproszę kogoś was o pomoc ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hatsan Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 (edytowane) Zwróć uwagę, że są dwie wersje. Starsza na pas a nowsza z łańcuchem, ale różnią się też wyglądem. Dwaj znajomi mają EN 500, jeden na pas a drugi na łańcuch, nie słyszałem żeby coś złego się im przydarzyło. W tej cenie możesz też poszukać starczej Hondy Shadow albo Magny, mimo wieku często są w dobrym stanie. Edytowane 9 Kwietnia 2013 przez hatsan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysek Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 nowsza wersja podoba mi się mniej od starszej,a przy okazji cena tej 2-giej jest o wiele, bardziej "dogodna" i to już przeważyło szale :)co do Shadow i Magny to w moim przedziale cenowym trudno znaleźć coś ciekawie wyglądającego,ale to jest tylko moja opinia,każdy ma swój gust.jak na pierwsze poważne moto myślę że kawa en 500 spełnia moje oczekiwania względem wyglądu ,a z tego co tutaj przeczytałem to myślęże silnik też sprawi wiele frajdy,mimo że to nie V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soldier5018 Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Witam.Właśnie wszedłem w posiadanie en500 z 94r. Pojeździłem zaledwie 1 dzień i martwi mnie metaliczny odgłos z prawej strony silnika w okolicach sprzęgła. W serwisie Kawasaki powiedzieli że to jest normalne dla tych silników. Czy ktoś moze ma tak samo i potwierdzi moje obawy bo juz nie wiem co z tym robić.Ponadto na ciepłym silniku spadają mi obroty i kawka gaśnie. Nie wiem czy jest to spowodowane że wpadł jakis bród z paliwa do gaźnika czy cos moze innego. Prosze o rade. Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilt28 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Witam, wypowiadam się tu po raz pierwszy. Mam pytanie do użytkowników EN 500 z dużymi przebiegami.. Zastanawiam się nad kupnem tego modelu i znalazłem dobrą ofertę, z tym, że z przebiegiem 90 tys, rocznik 1993. Mam za to pewność, że nie był kręcony. Motor wygląda na bardzo zadbany, brak wycieków, nie zżera oleju. Jak przy kupnie i jeździe próbnej można ocenić stan silnika? Jaka jest ich żywotność i co najczęściej się psuje oraz jakie są główne wymiany eksploatacyjne w tym modelu? Proszę, pomóżcie. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysek Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 cześć niedawno kupiłem TO CUDO :biggrin:,i zdążyłem już nim troszka polatać dlatego szczerze Ci polecam ten sprzęcik.silnik choć nie v-ka, jego osiągi w 100% to rekompensują. bardzo wygodny dla osób niższych tzn ja mam 170 cm i jest spoko.wzbudza zainteresowanie ,mój ma przebieg ok 40 tys,pracuje pięknie biegi wschodzą płynnie,ja kupiłem troszkę na pałę :banghead:w sensie takim że napalony strasznie byłem co nie jest dobrym doradcą.ale zbytnio go nie sprawdzałem po prostuładnie silnik pracował piękne brzmienie za sprawą pustych wydechów.najlepiej by było kupować z kimś kto ma jakieś pojęcieo motocyklach.dla mnie najważniejsze było brak jakichkolwiek metalicznych odgłosów z silnika,po rozpędzeniu motoprzy hamowaniu gazem i lub hamulcem jechał prościutko.na koniec; nie ma co się zastanawiać moto supeeeer :lalag: :crossy: pozdrawiamWitam.Właśnie wszedłem w posiadanie en500 z 94r. Pojeździłem zaledwie 1 dzień i martwi mnie metaliczny odgłos z prawej strony silnika w okolicach sprzęgła. W serwisie Kawasaki powiedzieli że to jest normalne dla tych silników. Czy ktoś moze ma tak samo i potwierdzi moje obawy bo juz nie wiem co z tym robić.Ponadto na ciepłym silniku spadają mi obroty i kawka gaśnie. Nie wiem czy jest to spowodowane że wpadł jakis bród z paliwa do gaźnika czy cos moze innego. Prosze o rade. Z góry dziękuję.gratuluję zakupu.świetny wybór :crossy:w pierwszej kolejności po zakupie powinieneś wyregulować zawory,zsynchronizować gaźniki,wymienić świece,oleje i filtry.kosztuje to troszkęale wykluczy to (najprawdopodobniej)większość twoich problemów,a co do metalicznych odgłosów to jest to niepokojące.najlepiej było byzlokalizować co to dokładnie jest,a stwierdzenie przez mechanika że to jest normalne dla tych silników świadczy o jego niefachowości.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinio3 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Witam,posiadam EN 500 91 r, przeb, 46000 km ? pasek napędu orginał,pytanko ustawiłem pas,naciągłem ale dalej coś lekko buczy z przodu,mydło też było,jak przerobić toto na łańcuch,ewentualnie czy można wymienić sam pas?Dziękuje za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.