Klaudyna Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 ja się zwracam do was z taką proźbą...swoją przygode zacznę najprawdopodobniej od małego chopperka czyli Hondy Rebel 125, i teraz moja proźba jest taka, jeżeli ktoś ma o nim jakieś pojęcie to niech mi napisze co sięczęsto w nim zużywa lub takie tam... i jak najszybciej moge poznać wszystkie tajniki mojego moto? chodzi o to że chciałabym sama go naprawiać, remontować, odnawiać i takie tam... Mam nadzieje że nie gniewacie się o ten temat ? Z góry wszystkim bardzo dziękuję... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Cześć! który to rocznik tej Rebel? Jak młody to co ma się psuć? Zresztą szybko z niej wyrośniesz, tak czuję. Możesz nawet z góry przyjąć taki plan: sezon, dwa na 125 a potem coś większego. Trzeba mieć plany :icon_mrgreen: Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WWaldi Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Witaj KlaudynaJeśli kochasz motocykle i chcesz czerpać z nich maksimum przyjemności musisz przede wszystkim zmienić do nich podejście .Moto jest po to żeby jeździć i nawijać asfalt rozkoszując się wiatrem a nie remontować i naprawić. Natomiast żeby moto sprawiało nam jak najmniej kłopotu należy się skupić na jego właściwej obsłudze , co wbrew pozorom wcale nie jest tak banalnie proste jak się niektórym wydaje i jeżdżąc nie mają nawet pojęcia jakie ciśnienie powinni mieć w oponach. A więc zaczynamy od bucików czyli opon ich stan i właściwe ciśnienie zapewnią nam komfort podróży i bezpieczeństwo.Ciśnienie należy sprawdzać przynajmniej 1 x na miesiąc , ja robię to przed każdym wyjazdem. Należy pilnować właściwych terminów wymiany filtrów powietrza , paliwa i oleju jak również samego oleju. Zgodnie z zalecanymi terminami czyścic i regulować gaźniki i zawory , wymieniać świece no i w Twojej Rabelce regularnie myc i smarować łańcuch . Jak widzisz to już sporo pracy. Te ważniejsze czynności jak mycie i regulacja gaźnika i regulacja zaworów powierzył bym doświadczonemu mechanikowi , pozostałe możesz robić we własnym zakresie. No zostaje jeszcze dbałość o czystość i pełne pole do popisu jeśli chodzi o ubranie moto. Jeśli chcesz wiedzieć co należy robić i po ilu kilometrach napisz zrobię Ci szczegółową rozpiskę obsługi dla Rabelki. wielkiej przygody na motoi do zobaczenia na trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 No i kolega WWaldi dal bardzo szczegółowa odpowiedz :crossy: A ja ze swej strony moge smialo powiedziec ze mozesz zaczac od 250 cc i bedzie OK.250 jest zdecydowanie lepsza a nie jest to straszny krazownik i lepiej sie na niej pouczysz.Nie koniecznie Honda Rebel ale jakas generalnie 250 chopperowata :cool: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unix Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 jak na moj gust lepsza jest yamaha virago, przynajmniej silnik 2 cylindrowy w ukladzie V, bardziej chopperowy styl. Jakis czas temu widzialem na allegro virago 250 z okolic myslenic, wygladala calkiem do rzeczy na fotkach. moim zdaniem 125 to za malo... zreszta sama zobaczysz. najlepiej przejedz sie na 125 i na czyms wiekszym np. 250 albo 535. nie wiem co Cie ogranicza - czy brak zaufania do wlasnych umiejetnosci czy kasa. lepiej wziac wiecej niz 125 bo latwiej i bezpieczniej mozna sie poruszac po drodze. a co do utrzymania, no to tak jak kolega juz wczesniej pisal, zawory i gazniki wazne, filtry, swiece i opony.. lancuch tez :banghead: no i powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heffi Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 zacznij od 250ccm nie wazne czy to bedzie virago czy rebelka - oba motorki sa wdzieczne i w miare bezawaryjne.pozdro all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ironus Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Fakt, 125cc to malenstwo. Lepiej zaczac od 250cc, to chyba w sam raz. Bardzo szybko bedziesz sie chciala przesiasc z takiego malenstwa, i pewnie bedzie problem to komus upchnac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Dopisze się do kolegów. Smiało możesz zacząć od 250, czy Rebel czy Virago to już kwestia gustu i wybierz to, co bardziej Ci się spodoba, na czym będzie Ci wygodniej. Spokojnie dasz radę a dużo więcej frajdy z jazdy będziesz mieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaudyna Opublikowano 2 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Jest mały problem co do zmiany motocykluchodzi o to że ten motor dostaje od rodziców na 18 urodziny i nie wypada mi go sprzedawać, chciałabym mieć jakiegoś ściga ale ze względu na mame że sięo mnie boi to kupili o małej pojemności, zresztą ma jeden plus... mało pali (3l/100km) a na razie będe go miała żeby jeździć nim do szkoły :icon_mrgreen: a pytam się o wszystko gdyż możliwe że mój tata wyjedzie i nie będzie go kilka miesięcy i sama zostane z moim małym i będe musiała się potrafić nim zaopiekować :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 (edytowane) To spróbuj przeforsować 250 używajac racjonalnych argumentów. Może anjdziesz jakiś egzemplarz za rozsądne pieniądze.Co do serwisowania to z większością dasz radę a jak nie to ładnie sie usmiechniesz do kogo trzeba i pomoc się znajdzie. Nawet na forum znajdziesz kolegów ze swojej okolicy.A ścigacz... Co to jest, że jak kobieta siada na motocykl to zaraz ścigacza musi mieć? Kobiety na klasykach są moim zdaniem atrakcyjniesze i bardziej interesujące i nikomu nie muszą nic udowadniać, poza tym po naszych drogach na ścigaczu jeździć to kicha. Edytowane 2 Marca 2007 przez bjoernrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 e, tam: nic nie musisz forsować, wystarczy jak spróbujesz rozsądnie przekonać :icon_biggrin:a co do obsługi to wystarczy kontakt do ludzisków z kgp, połowa z bananem na pysku przygna w te pędy łańcuszek posmarować czy inne oponki umyć :icon_evil:jak nie, to odpowiedź WWaldiego jest wystarczająca i wyczerpującajszps. w wieku 17 lat jakie można mieć prawko? już a czy jeszcze a1? bo to też ma wpływ na pojemność... Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaudyna Opublikowano 2 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Ja dopiero będe zdawała na A także i tak chwile po dostaniu motorka będzie garażował... czasami go wyprowadze gdzieś w pola żebym mogła nim pojeździć...a kat A1 można robić po skończeniu 16 lat a ja akurat za 2 tyg mam 18 także zaczne sobie robić A (jak na nie zarobie) jeszcze było powiedziane na początku jak sie o nim dowiedziałam że jak go dostane to będzie zarejestrowany na mojego tate ( ma dużo zniżek) i nie moge go sprzedać, zresztą głupio by mi było bo to wkońcu prezent i to jeszcze mama się na niego zgodziła co jak zaczynałam przygode z motorami to ona starała się zrobić wszystko żeby zabronić mi jeździć na motorach...także mam nadzieje że rozumiecie teraz moją sytuacje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Ten motocykl bedzie nowy czy uzywany ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaudyna Opublikowano 2 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Z drugiej ręki... nie pochodze z zamożnej rodziny także na nowy raczej nie stać moich rodzicówjak mi siędobrze wydaje to jest chyba rocznik 96 ale na 100% nie jestem pewna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piękny Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Cześć! moim skromnym zdaniem kupowanie moto poniżej 500 cm3 mija się z sensem przy ilości sprzętuna rynku wtórnym. Kupowanie i sprzedawanie po kilku miesiącach to bzdura. Przyglądanie siępojemności pod kątem spalania to niezbyt rozsądne, liczy się przecież przyjemność z jazdy. I wtym właśnie miejscu możesz sie bardzo nieprzyjemnie zdziwić małą pojemnością. Jeśli zakup mamieć w ogóle sen pomyśl o Virago. Powodzenia ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.