diobol Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Witam, problem dosc formalny odnosnie różnic miedzy Hondą CBR 600 F2 a F3. Słyszałem że w F2 bez problemu mozna wrzucic plastiki z F3, gdyby do tego jeszcze zmienic tarcze (ktore tez sie roznia w tych modelach) to po czym jeszcze skumac np przy kupnie że to F2 a nie F3 ( zakładajac np ze sprzedajacy nie zgodzi sie na zdjecie owiewek w celu zobaczenia numerow seryjnych itp.) Zdarzaja sie takie sytuacje i przekrety z dowodami powypadkowych moto itd- lepiej zapytac ludzi ktorzy tymi moto jeżdza na codzien;). POZDRO aha i skoro juz załozyłem ten temat to jak jest z czesciami - mozna brac zamienniki z f2 do f3 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid482 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 wal do mnie na Piotrowice w tygodniu jestem wieczorami w domu to Ci wszystko powiem.Daleko chyba nie masz bo widzę że jesteś z Katowic :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 (edytowane) Rzeczywiscie F2 i F3 sa bardzo podobne do siebie i od zbiornika paliwa do tylu motocykla nie roznia sie prawie niczym (mowimy o modelach F3 do 96 roku). Jednak gdyby ktos chcial F2 przerobic na F3 to musi zmienic: kompletna czache, stelaz, lampe, zegary, szybe, przednie tarcze,chlodnice, zaciski (chyba), przednie zawieszenie regulowane (nie zawsze-oprocz rocznikow 94), palstiki boczne, napinacz lancuszka rozrzadu.Po wymianie tych elementow i ladnym pomalowaniu ciezko byloby mi poznac ze to model F2. Po silniku trudno byloby poznac, poniewaz nawet w F3 silniki maja oznaczenie takie samo jak w F2 a mianowicie PC25....Wedlug mnie przekladka elementow z F3 do F2 jest malo oplacalna i zaden handlarz nie bawilby sie w takie przerobki. Owszem zdarzaja sie czesto na allegro przypadki gdzie widac dokladnie jakis element z innego modelu. Ja bym rozpoznal oba modele po 2 pierdolkach: czujnik przy dzwigni sprzegla (zdaje sie ze byl tylko w F2) i pompa paliwa (tylko w F3) Z reszta poszukaj w archiwum bo bylo juz kilka tematow o tym, np http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=44199&hl= Edytowane 25 Lutego 2007 przez michal750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost_Rider Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Jeżeli chodzi o F2 np z roku 91 a F3 z roku 97 to sa bardzo podobre wrecz identyczne dla pospolitego przechodnia jednak wystarczy 15 minut, żeby się przekonać, że róznia sie dosłowanie prawie wszystkim każda owiewka jest inna bak tez lampy kirunki przednia felka z tarczami przednie zawieszenie zegary błotnik na wachaczu siedzenie owiewki sa niższe weższe i krótsze więc moznaby powiedzieć, że oprócz silnika ramy wachacza i tylniej felgi sa to 2 różne motory :biggrin: :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenji Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Witam, problem dosc formalny odnosnie różnic miedzy Hondą CBR 600 F2 a F3. Słyszałem że w F2 bez problemu mozna wrzucic plastiki z F3, gdyby do tego jeszcze zmienic tarcze (ktore tez sie roznia w tych modelach) to po czym jeszcze skumac np przy kupnie że to F2 a nie F3 ( zakładajac np ze sprzedajacy nie zgodzi sie na zdjecie owiewek w celu zobaczenia numerow seryjnych itp.) Zdarzaja sie takie sytuacje i przekrety z dowodami powypadkowych moto itd- lepiej zapytac ludzi ktorzy tymi moto jeżdza na codzien;). POZDRO aha i skoro juz załozyłem ten temat to jak jest z czesciami - mozna brac zamienniki z f2 do f3 ? Jeżeli chodzi o F2 np z roku 91 a F3 z roku 97 to sa bardzo podobre wrecz identyczne dla pospolitego przechodnia jednak wystarczy 15 minut, żeby się przekonać, że róznia sie dosłowanie prawie wszystkim każda owiewka jest inna bak tez lampy kirunki przednia felka z tarczami przednie zawieszenie zegary błotnik na wachaczu siedzenie owiewki sa niższe weższe i krótsze więc moznaby powiedzieć, że oprócz silnika ramy wachacza i tylniej felgi sa to 2 różne motory :crossy: :) diobolowi chodziło o różnice między oryginalną F3 a F2 z założonymi owiewkami i tarczami z F3, czytaj dokładnie. ps. trochę stary temat odkopałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubryn Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 (edytowane) jeżeli mialeś okazję jeździć F2 i F3 to różnicę czuć w...mocy naprawdę!ja mam f2 mój braszka ma f3 i kiedyś podczas jazdy się zamieniliśmy tak dla draki.Myślałem że róznicy nie będzie w ogóle czuć że będzie niezauważalna, tymczasem...RÓŻNICĘ czuć jak byk chociaz niby koniami się wiele nie roznia nie wiem może f3 jest lżejsza bo takie odnosiłem wrażenie ale naprawde czuc róznice tym bardziej jak stawiasz na piona to 3 radzi sobie z tym o wiele łatwiej(trzeba ja o wiele mniej krecic na obrotach-mowie tu o stawianiu z gazu), oczywiście nie jest to róznica jakbyś zsiadl z CBRF2 na R1 ale ja różnice czuje :biggrin: Edytowane 22 Marca 2007 przez kubryn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robakcbr Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Witam... Nie jestem pewien na 100% ale modele f2 nie miały dynamicznego doładowania ,które w f3 są w przedniej owiewce w takich wycięciach o kształcie trójkąta (dwie rurki)..... Witam... Nie jestem pewien na 100% ale modele f2 nie miały dynamicznego doładowania ,które w f3 są w przedniej owiewce w takich wycięciach o kształcie trójkąta (dwie rurki)..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike cbr Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Witam... Nie jestem pewien na 100% ale modele f2 nie miały dynamicznego doładowania ,które w f3 są w przedniej owiewce w takich wycięciach o kształcie trójkąta (dwie rurki)..... Witam... Nie jestem pewien na 100% ale modele f2 nie miały dynamicznego doładowania ,które w f3 są w przedniej owiewce w takich wycięciach o kształcie trójkąta (dwie rurki).....cbr 600 f2 i f3 to są już dwa całkiem inne motocykle oprócz braku wspomnianego air inderuction, w f2 brak jeszcze wile żeczy motocykl który wyszedł w roku 95 jako f3 doznał duzych zmian w silniku zarówno w układzie łańcuszka rozrządu jak i zwiekszeniu średnicy tłoków masa motocykla znacznie zmalała, pozatym jeżeli ktoś porównywał jazdę na f3 i na f2 nie moze powiedziec że niezauwazył iż f3 jest o niebo wygodniejszym motocyklem na f2 trzeba kłaść się na baku aby normalnie czuć pojazd, natomiast w f3 nózki kierowcy zostały przesunięte do przody tak aby pozycja bya wygodniejsza zasadnicza róznica jest iż motocykl zwany f2 nie przekroczył magicznej granicy 100 koni, silnik w cbr 600 91-94 generował moc i 5 koni mniejsząf3 także zminiałą sie na ;epsze z upływem czasu, poza zmianami wyglądu samego motocykla w f3 kolejno zmieniano kształt owiewek, nastepnie w 97 roku wygląd zegarów( biała tarcza obrotomierza) oraz kąt nachylenia czachy wzgledem podłoża regulując kszywizny stelaża czachy poza tymi "drobnymi zmianami" f2 z 91 roku i f3 z 97 roku to i tak całkiem inne motocykle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 mike cbr, jak jestes taki mike to wez slownik angielski w reke zanim cos po angielsku napiszesz - twoja air inderuction to jest air induction.Pisownia polska tez wola o pomste do nieba, pamietaj ze poprawne pisanie to wyraz szacunku dla czytajacych. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 masa motocykla znacznie zmalała. 186 kg a 185 kg to taka znaczna roznica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid482 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 no to gość odkopał tematDioboł już dawno ma moto i teraz te info już mu nie jest tak potrzebne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zygzak600 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 air induction w F2 tez jest, tylko po bokach, a w F3 juz jest pod lampa co wizualnie odchudzilo motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelosiak18 Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 F3 rozni sie wieloma rzeczami od f2 miedzy innymi troszke inny wyglad zaczynajac od owiewek przedniej czaszy zegarow zawieszenia z przodu tarcz i zacisków innej chłodnicy, f3 ma rowniez pompke paliwa co jest bardzo przydatne a f2 nie. Jesli chodzi o sprawy mechaniczne to inny napinacz rozrzadu w f2 jest hydrauliczny a w f3 mechaniczny o wiele lepszy. jeszcze zapomniałem o doładowaniu powietrznym w f3. jesli chodzi o silnik to z wiechu niczym bardzo sie nie rożni lecz za to w srodku bardzo lżejsza i troszke inaczej zbudowana skrzynia biegów. wiec jest wiele rzeczy ktore roznia te dwa modele motocykla i przede wszystkim oznaczenie w dowodzie rejestracyjnym F3 ma PC31. pozdra dla wszystkich motocyklistów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ValecznyYz Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Czyli wychodzi na to, że F2 to szrot ? Mam małe pytanie, Znajomy ma Cbr 600 F2 z roku 92r, moja to rocznik 94 i różnią się prawie wszystkim !Mam inne zawieszenie, regulowane chodzi mi o przód, tylni amor :icon_mrgreen: tyzator mam gazowy ( on nie ma ), chwytak na kask i do siatek mam całkiem inny, nie dwie rurki tylko taki opływowy i na zamek, inne manetki i dziwgnie, troszke inne tarcze. Znajomy powiedział, że to prędzej już F3 niż F2, wersja przejsciowa pozatym z tego co wyczytałem Pc25 osiągneło 100km, gdzies były nawet wyciągi z hamownii Predkość maksymalna F2 i F3 wynosi tyle samo czyli 245km/h, więc F3 zyskało na dynamiczonosci ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Hmm a to ciekawostka z tą pompą paliwa. Oba motocykle są całkiem podobne, czyli prawdopodobnie F3 chodziła by bez pompy? Pytam tak na wszelki wypadek, bo ponoć te pompy lubią sie zepsuć,a np. w trasie może nie być możliwości naprawy. Więc po co w takim razie ta pompa, skoro F2 śmiga bez niej :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.