Skocz do zawartości

pawelosiak18

Forumowicze
  • Postów

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O pawelosiak18

  • Urodziny 04/09/1988

Informacje profilowe

  • Lubię
    Motocykle
  • Skąd
    Dęblin

Osobiste

  • Motocykl
    CBR 1000 RR
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia pawelosiak18

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. powiem ci tak ja osobiscie jezdze honda CBR 1000 rr z 2004 r i jesli chodzi o marke to tylko honda nigdy mnie nie zawidla i dodam ze nie jest to moja pierwsza hondzia w mojej karierze. a jesli chodzi ci o 929 albo 954, sa to dwa bardzo podobne motocykle charakterystyka silinika i zawieszenia jest taka sama z tym ze 954 jest troszke rozwiercona i wydaje mi sie ze stylistycznie jest ladniejsza chodz 929 nie mozna nic zarzucic. Są to dwa bardzo przykemne motocykle w prowadzeniu, bardzo ladnie ciagna z dolu jesli chodzi o jazde na gumie nie ma problemu. wady HYYYYYYYYYYYYM kazdy je ma ale tym sie nie obawiaj w starszych modelach hondy mowilo sie o skrzyni ze drugi bieg pada bardzo szybko glowie jesli lubisz poswirowac. tu jednak wydaje mi sie ze nie bedzie takiego problemu. Osobiscie ja wybral bym 954 moze uda ci sie znalesc jakis nie wydymany motocykl z ktorego bedziesz czerpal rados z jazdy i bedziesz mial banan z ucha do ucha . NARAZICHO
  2. Miałem podobny problem u mnie całkowicie wypadała twojka na wysokich obrotach z diagnozy od razu wychodzi to ze lubisz wariować albo twoj poprzednik. Powiem ci tak najlepiej bedzie opłacało sie kupic cała skrzynie włozyc i problem z głowy. Ja kupiłem nowa skrzynie z rozbitego moto miał 5 tys km zapłaciłem 550 zł i smigam do tej pory. Tylko teraz nasuwa sie pytanie czy wyjmiesz silnik sam i czy sam poradzisz sobie z wymiana, jesli nie trzeba bedzie poprosic jakiegos dobrego mechanika. A jesli chodzi o kupywanie samego 2 biegu to odradzam nie ma sensu kup cała skrzynie i jazda!!!!!! POZDRO
  3. Kolego regulator napiecia do wymiany wiem bo miałem taka sama sytuacje w swojej CEBRZE kupiłem nowy akumulator a okazało sie ze to regulator na 100 % pozdro!!!1 :biggrin: :wink:
  4. Witam wszystkich i od razu wale z pytaniem ???????? czy ktos orientuje sie ile kosztuje czyszczenie i synchronizacja gazników w mojej F3. Moze wiecie gdzie to mozna zrobic w WARSZAWIE jakis serwis???? POZDRO LUDZISKA!!!!!!!!!!!!!!!!!
  5. koles spadaj na drzewo i sie nie osmieszaj. WIDZIAŁEM go raz w lublinie na giełdzie cyrk na kołkach pokarz jak to robisz na prawde.
  6. skąd mozna ściagnac serwisówke do hondy cbr f3 95 r pomozecie?????????
  7. dzieki myslałem ze cos powazniejszego musze go sobie zamówic moze wiesz gdzie najtaniej co myslisz o LARSSONIE no i zeby było to cos pozadnego a nie jakis bubel
  8. Mam mały problem z moja hondzia cały sezon chodziła jak zyleta ale pod koniec nie wiem dlaczego po przejechaniu jakiejs wiekszej trasy rozładowuje mi sie akumulator. Na poczatku myslałem ze to wina akumulatora ze jest stary zuzyty itp. ale nie po zakupie nowego problem sie powtarza przejade 50 km bez gaszenia motocykla pozniej chce go odopalic i nic akumulator znowu rozładowany. Juz sam nie wiem moze to wina regulatora napiecia POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Z góry dziekuje za informacje
  9. cos ci powiem kup sobie 600 a najlepiej jesli moge doradzic to Honde CBR F2 lub F3 to jest bardzo dobry sprzet na pocztek jesli chodzi o plastiki a naked-y to moze bandita ,Fazera albo horneta nie ma co przechodzic z roku na rok o 100cm wieksza pojemnosc kup 600 jezdzij powoli i bedzie git pozdro
  10. jak to co zrobiłes nic nie poprawiło to chyba wymiana łozysk głowki ramy moze sa wybite pozdro
  11. jesli chdzi o sprzegło to pewnie jest przypalone wymien sobie na EBC kewlarowe w komplecie masz juz nowe spręzynki cena to 280 zł wymiana bardzo prosta a jesli chodzi o łańcuch to tylko DID pozdro
  12. słuchaj nie jest to reguła ze kazdy motocykl bedzie wskazywał 90stopni zawsze w trasie temp silnika jest mniejsza poniewaz chłodzenie silnika jest duzo wieksze przez to temp. silnika spada wiec wydaje mi sie ze wszystko jest OK pozdro
  13. masz racje kolego klocki tym bardziej nowe musza sie dotrzec. Ja osobiscie radził bym wymienic przewody na kabelki w oplocie lepsze cisnienie i itp. i od razu wymien sobie płyn jakis lepszy DOT4 pozdro
  14. F3 rozni sie wieloma rzeczami od f2 miedzy innymi troszke inny wyglad zaczynajac od owiewek przedniej czaszy zegarow zawieszenia z przodu tarcz i zacisków innej chłodnicy, f3 ma rowniez pompke paliwa co jest bardzo przydatne a f2 nie. Jesli chodzi o sprawy mechaniczne to inny napinacz rozrzadu w f2 jest hydrauliczny a w f3 mechaniczny o wiele lepszy. jeszcze zapomniałem o doładowaniu powietrznym w f3. jesli chodzi o silnik to z wiechu niczym bardzo sie nie rożni lecz za to w srodku bardzo lżejsza i troszke inaczej zbudowana skrzynia biegów. wiec jest wiele rzeczy ktore roznia te dwa modele motocykla i przede wszystkim oznaczenie w dowodzie rejestracyjnym F3 ma PC31. pozdra dla wszystkich motocyklistów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...