marecki Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 1. Żeby idealnie pasował,2. Waga aby była jak najmniejsza,3. Aby spełniał wysokie normy bezpieczęstwa,4. Dobra wentylacja5. Wyjmowane wnętrze6. Daszek, który jest w miare elastyczny a nie przy 1. glebie pęknie,7. Przy wcięciu na gogle aby była powierzchnia, po której nie będzie Tobie się pasek od gogli ślizgał,I to tyle co mi na szybko do głowy przychodzi.Pozdrawiam Marek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_Arian Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Witam wczoraj wywrotke mialem w terenie i gdyby nie kask to by mi czaszka na pol pekla.Jakbym nie mial na sobie kasku enduro to bym pewnie szkielko z oczu wyciagal bo polecialem centralnie na pysk.Niestety mam 2 tygodnie kuracji bo dosyc mocno sie poobijalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wenom Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Ok marecki dzieki za kilka porad...zwroce na to uwage ;d aha sorka za offtopa ale nie znalazlem tematu o kombinezonach...jaka firma jest dobra, mysle o Acerbis... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 mam pytanie do uzytkowników kasków firmy MADHEAD ... i wogule kasków enduro... czy wam tez jest w tych kaskach strasznie gorąco?? niby ma ten muj kask wntylacje ale ona prawie nic nie daje. czy tylko w tych kaskach tak jest?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_Arian Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Ja posiadam Lazera i tez mam ten sam problem goraco mi w nim i pomimo wentylacji poce sie w tym kasku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolb123 Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 1. Żeby idealnie pasował,2. Waga aby była jak najmniejsza,3. Aby spełniał wysokie normy bezpieczęstwa,4. Dobra wentylacja5. Wyjmowane wnętrze6. Daszek, który jest w miare elastyczny a nie przy 1. glebie pęknie,7. Przy wcięciu na gogle aby była powierzchnia, po której nie będzie Tobie się pasek od gogli ślizgał,I to tyle co mi na szybko do głowy przychodzi.Pozdrawiam Marek. Waga nie może być jak najmniejsza bo widziałem jakieś badania co opiswali dlaczego nie robią lżejszych kasków niż 1kg ale nie pamiętam dlaczego coś związane było z wypadkiem, że gdyż udeżymy to będzie mniejsza siła udeżenia czy cos nie wiem dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokoko Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 (edytowane) Piszecie, że w innych kaskach po upadku na twarz od razu połamalibyście sobie szczęki.. a jak to jest przy wypadkach na drogach ? Jakoś nie czytałem, że przy każdej glebie łamią sobie szczęki.. :) może pytanie trochę dziwne, ale mnie nurtuje :) Edytowane 12 Maja 2007 przez jokoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 125 Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Powiem krótkokask szosowy nie nadaje sie na jazde po terenie słaba widoczność,mniej chroni głowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Piszecie, że w innych kaskach po upadku na twarz od razu połamalibyście sobie szczęki.. a jak to jest przy wypadkach na drogach ? Jakoś nie czytałem, że przy każdej glebie łamią sobie szczęki.. :) może pytanie trochę dziwne, ale mnie nurtuje :) Mniej sie leci na ryj po prostu. W endurowaniu katapulty sie zdarzają dużo częściej. Nie ma po czym mieć ślizgu i często lądujesz na Jezusa (zresztą poglądaj filmiki z glebami na szosowych a na crosach) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOKIO Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 no mysle ze po jednej wywrotce "na pysk" w szosowym kasku to hirurdzy plastyczni rekonstruowali by Twoją szczenkę przez 12h a nie mogłbys mowic przez conajmniej 3tyg :) Na szosie z reguyły nie ma wywrotek "na pysk" tylko udezasz bokiem lub tyłem kasku. W enduro i motocrossie czesto takie gleby bywaja na zjazdach czy w innej ekstremalnej sytuacjii. Podstawą jest wysunieta do przodu szczeka kasku pierwszy powód głowny jadac w terenie w kasku szosowym poprostu sie udusisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Ja jezdze GS'a w kasku enduro a to z powodu tego ze tylko taki mam ;] fakt, mam okulary wiec jakies muszki itp. do oka nie wpadają, ale jazda powyzej 140 nie nalezy do przyjemnosci. Dmucha strasznie i narywa :icon_eek: 270 juz tez w nim jechałem ale za pasazera......daszkiem dotyka sie plecow kierowcy wiec w twarz nie wieje :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoźu Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Ja jezdze GS'a w kasku enduro a to z powodu tego ze tylko taki mam ;] fakt, mam okulary wiec jakies muszki itp. do oka nie wpadają, ale jazda powyzej 140 nie nalezy do przyjemnosci. Dmucha strasznie i narywa :biggrin: 270 juz tez w nim jechałem ale za pasazera......daszkiem dotyka sie plecow kierowcy wiec w twarz nie wieje :icon_razz: Pewnie dlatego że w szosowym kasku szybka jest opływowa. A w crossowym kasku są gogle więc nie są takie opływowe. A co do kasków crossowych to często ma się bliske spotkanie z kierą więc wysunięta jest szczęka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Pewnie dlatego że w szosowym kasku szybka jest opływowa. A w crossowym kasku są gogle więc nie są takie opływowe. A co do kasków crossowych to często ma się bliske spotkanie z kierą więc wysunięta jest szczęka. No nie no chlopie widze ze odkryles Ameryke. A co do kaskow to polecam 661 huricane flight. Bardzo fajny design no i lekki. Srodek bardzo dobrze wykonczony, jedyna rzecza do ktorej sie mozna przyczepic to montowanie jednej z gabek. W komplecie dostalem drugi daszek oraz nosek. Z goglami Utopia nosek nie dziala tzn jest za malo miejsca na nie, wiec trzeba zrezygnowac. Nosek naprawde gleboko zachodzi na nos, dobre na kamieniste tory gdzie wiadomo ze bedzie sie dostawac ciosy :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti_dg Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Hej.Ja tam jezdze w itegralu w terenie i jakos daje rade. Podstawowa sprawa to antifog, bo bez tego ani rusz. Jak sie sucho to kumple w kaskach enduro maja o wiele bardziej zakurzone twarze ode mnie. Goraco jest, wiadomo, ale patrzac na innych wcale nie sa mniej mokrzy. I jeszcze jedna wazna sprawa- trzeba zawsze zamykac szybke, bo oberwac galezia w oko jest bardzo latwo. Ja otwieram swoja tylko jak wyciagam motor z blota itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr-z Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 nurtuje mnie jedno pytanie mianowicie w wakacje zamierzam pojechać pare km na moto i zastanawiam sie czy nie zaporzyczyć od kumpla integrala czy w kasku enduro po 2-3h jazdy z prędkościami ok 100 i więcej nie odpadnie mi głowa ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.