HARPAGAN Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 macie moze ktorys z tych sprzecikow? Interesuje mnie to jak wam sie spisują. Czy zdazylo sie wam jakas awaria silnika? lub ukladu paliwowego?Chcialbym jeszcze sie dowiedziec ile wam spalaja. dzieki za info Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetstorm Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 nad 525 nawet bym sie nie zastanawial... chyba ze nowy w E60 stary silnik pamietajacy najodleglejsze czasy z nie najlepsza glowica... natomiast 530 - to juz duzo nowsza konstrukcja i baaaardzo fajna :icon_twisted: polecam i tak zostaje przy moim 2.8 benzyna :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Po pierwsze to jest już temat "Wszystko o BMW" a poza tym to niech kolega określi czy chodzi o E-39 czy o E-60, moge tylko wnioskować po trzy litrówce, ze chodzi o E-60... :icon_mrgreen: Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1171 Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Mój kumpel ma Bmw 530d z 2002 roku. Powiem jedno bardzo fajny samochód. No i ma bardzo dużą moc, i nawet nie dużo pali. Silnik z tego co wiem to nowoczesna konstrukcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 17 Lutego 2007 Administrator Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Ja mam e39 525 TDS, głowica rzeczywiście wymaga uwagi (temperatura), auto elastyczne, mocne (chip na 180 KM), pali mi w mieście 8 l przy obojętnie jakiej jeździe. Auto trochę się psuje, no ale moje ma już 10 lat...Kupiłem TDS bo chciałem bmw w dieslu, trójka dla mnie za mała, a nowe 530 niestety dla mnie za drogie. Jeśli teraz bym zmieniał auto to na 530 po 2001 roku.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTINEZ Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 BMW :buttrock: POLECAM FORUM www.beemka-klub.pl :biggrin: jezdziłem 525 tds e34 turing z 95r. auto jesli chodzi o ekonomie jak na ta pojemnosc i osiagi paliło bardzo malutko ( w trasie 6,5l. ON w miescie 8l ON).co do awaryjnosci- jesli dbasz o auto i tankujesz dobre paliwo to wszystko bedzie ok :eek:to co najczesciej boli te tds-y to pompa paliwa (jej rozszczelnianie sie).jesli chodzi o nowsze modele to osobiscie jeszcze ich nie przetestowałem :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Moja mama miała 325 tds. Silnik jest ok ,ale do 250-300tys.. U nas przy 270tys poszła turbina, naprawiliśmy to cudo i od razu sprzedaliśmyauto. Niestety w przeciągu tygodnia nowemu właścicielowi pękła głowica :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Mysle nad rocznikiem ok 2002. Dzieki za link www.beemka-klub.pl, Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 co do cholery z tym 525 TDS???? piszecie, że ile wam spala w mieście? ja mam ten sam silnik tylko w omedze, i nie mogę zejść poniżej 10l na mieście (zwykle ok 13) a w trasie przy prędkości ok 120-140 nie schodzi poniżej 8 litrów...... dodam, że silnik nie jest dobity, chodzi dobrze.... w ogóle cały samochód jest cacy. jak kupowałem, też zastanawiałem się nad bmw z tym silnikiem, ale sorry: bmw jest straszne w środku. jest proste jak bawarski rolnik..... pomijam już to, że z zewnątrz wszystkie bmw wyglądają tak samo. omega ma o wiele ładniejszy środek. sory, nie chciałem nikogo obrazić..... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 kolesia stary ma 525 TDS , oczywicie glowica poszla , spawanie nic nie dalo bo znowu pekala , skonczylo sie na kupnie nowej glowicy w zamian za stara + spora doplata , spalanie 8 -10/100. Co do srodka to owszem strasznie prymitywne jak na BMW. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Też mam Omegę z tym silnikiem. Problemy (i w BMW i w Omedze) biorą się stąd że wszystko ściągnięte do Polski to zajeżdżone egzemplarze, bo na zachodzie te bryki najczęściej latają jako służbowe i robią 100tys rocznie. Realne spalanie oscyluje wokół 9-9,5 litra i to zarówno w mieście jak i w szybkiej trasie. Barnaby - pompa do ustawienia... Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 27 Lutego 2007 Administrator Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Co chcecie od wnętrza, mi się podoba - minimum plastików, wszystko dobrze rozplanowane, nie za dużo guzików, nie ma się co psuć, nie jest to co prawda żaden high end, ale mi tam pasi, nie lubię choinki przed sobą: http://img72.imageshack.us/img72/1581/bmw040hy2.jpg pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Co chcecie od wnętrza, mi się podoba - minimum plastików, wszystko dobrze rozplanowane, nie za dużo guzików, nie ma się co psuć, nie jest to co prawda żaden high end, ale mi tam pasi, nie lubię choinki przed sobą: Dam Ci kiedyś posiedzieć w Omedze, zobaczysz co to znaczy wnętrze... ;)E39 jest ładne w środku ale wcześniejsze modele to była tragedia. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetstorm Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 browarny a nie robi ci sie zle jak patrzysz na predkosciomiez wielkosci duzego talerza i wskazowke dlugosci olowka ?? :buttrock: e39 jast zajebiste w srodku :biggrin: wiem bo mam :) a jesli chodzi o wnetrza na serio to ople maja tragiczne - na maxa... i jeszcze te dzwignia od autommatu - jak lopata wbita w... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Eee tam... marudzisz Street :buttrock:No dobra, Ople nie powalały wnętrzem ale omega to co innego, to cadillac catera na rynek usa a to zobowiązywało, rozumiesz... a prędkościomierz duży bo się dużo cyferek musiało zmieścić, do 280 bodajże :biggrin:Co do wnętrza starych beemek piątek... po ch...j im grill na desce rozdzielczej, i to większy niż ten z przodu? D Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.