gonzo Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 A targałeś kolanem o glebe, czy tylko tak je wystawiałeś? Ślizgi, buty i podnóżki poprzycierane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Hehe, w życiu bym się nie odważył, ani na Macadamach, ani przy takiej temperaturze :buttrock: Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Nie chcę, nic mówić. Ale ja przy 6 stopniach w listopadzie schodziłem na kolano, na moich Macadamach... No to szacuneczek z respekcikiem :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Hehe, w życiu bym się nie odważył, ani na Macadamach, ani przy takiej temperaturze icon_eek.gif Dzięki chłopaki, ale żeby była jasność te moje zabawy wreszcie zakończyły się uślizgiem tyłu a'la Rossi. No, ale co poprzycierałem przez te noce to moje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 ja mam obecnie D208 GP RACER '05 - fajne oponki, zrobiłem na nich około 5 tyś km i tylny kapeć powinien wystarczyć na jeszcze min. 3 tyś ( licząc do znacznika ) - ale to pewnie dlatego, że jeszcze boje się odkręcać.... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Do "KS-Ridera" (po raz 10-ty) :Przestan wypisywac ludzim wyniki niemieckich nieobiektywnych testow, tu się jeździ a nie wysnuwa teorie. Twoje BMW raczej sie na tor nie nada, wiec osso znowu chodzi ?? Zecz chyba w tym kto ma jakie zaufanie do tych w/g Ciebie " nieobiektywnych " testow jakie przeprowadza w zaleznosci Motorrad lub PS. Moim zdaniem i chyba nietylko, jezeli na ten temat wypowiada sie Jürgen Fuchs (byly mistrz swiata ) lub inni guru, ktorzy juz z racji swojego zawodu ( zawodowy tester opon np. firmy Continental ) nie robia nic innego tylko przez caly dzien i przy kazdej pogodzie testuja rozne gumy, to wybacz ale naprawde nie wiem o co Tobie chodzi. Zamiast skorzystac z wynikow i doswiadczenia ( nie mojego tylko ich, ja jedynie przekazuje to dalej ) negujesz kazdy wynik i wypowiedz. Masz sie naprawde za takiego guru i kompetecje ? Co do mojej BMW to przypomnij sobie filmik Nürburgring, ciekawe czy Twoja TL da rade ? http://www.myvideo.de/watch/423491 pozdrawiam :icon_razz: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 A nie wiesz dlaczego w niemieckich testach wygrywaja zawsze niemieckie opony / motocykle samochody ?? Pewnie z tego samego powodu dla ktorego w angielskim programie Top Gear najlepsze sa angielskie auta. Nie pomyslales o tym ?? Poza tym zalozyciel tematu pytal o uniwersalne opony ale jednak torowe a Ty mu znowu z tym swiom smiesznym niemieckim testem wylatujesz gdzie wiadomo bylo co wygra. Po co to bylo pisac - myslisz ze kogos z tego tematu to obchodzi ?? Co do samego tematu motorków -- jesli na prawde sadzisz ze Twoje turystyczne BMW da rade mojej niepierwszej swiezosci japonii to zapraszam na tor - nawet nie wiesz w jakiej niewiedzy zyjesz NAUCZYCIELU JAZDY Na przyszlosc : wypowiadaj sie w tematach w ktorych naprawde masz cos do powiedzenia a nie w kazdym jak leci (proponuje humor :buttrock: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 (edytowane) A nie wiesz dlaczego w niemieckich testach wygrywaja zawsze niemieckie opony / motocykle samochody ?? Pewnie z tego samego powodu dla ktorego w angielskim programie Top Gear najlepsze sa angielskie auta. Nie pomyslales o tym ?? Poza tym zalozyciel tematu pytal o uniwersalne opony ale jednak torowe a Ty mu znowu z tym swiom smiesznym niemieckim testem wylatujesz gdzie wiadomo bylo co wygra. Po co to bylo pisac - myslisz ze kogos z tego tematu to obchodzi ?? Co do samego tematu motorków -- jesli na prawde sadzisz ze Twoje turystyczne BMW da rade mojej niepierwszej swiezosci japonii to zapraszam na tor - nawet nie wiesz w jakiej niewiedzy zyjesz NAUCZYCIELU JAZDY Na przyszlosc : wypowiadaj sie w tematach w ktorych naprawde masz cos do powiedzenia a nie w kazdym jak leci (proponuje humor :bigrazz: ) O popatrz nawet nie wiedzialem, ze niemiecka motoryzacja jest taka zla, to chyba wlasnie dlatego w Polsce jezdzi chyba procentualnie najwiecej Mesi. Bo Polacy sie nie znaja i niemcy im tyle Meroli nawciskali. Wez kup raz w roku ostatni miesiecznik czasopisma Motocykl i zobacz ranking sprzedarzy europejskiej Nr. 1 BMW R 1200 GS, to tez chcesz podwazyc ? Widzisz gdybys znal chociarz troche niemiecki sam moglbys taki test przeczytac i wciagnac z niego wnioski. Nie wygrywaja tylko niemieckie gumy. Wygrywaja tez Micheliny. W zaleznosci od testu i przeznaczenia nawet i Twoj ulubieniec Pirelli wygrywa. Daj wiec sobie troche na luz bo jak widze wszystko co nie Pirelli to dla Ciebie jest wielkie Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! ! ! Podane Metzelery M3 sa wlasnie uniwersalne dlatego wygraly test w czasopismie Motorrad. Inne czasopismo - PS zajmuje sie dzialem sportowym i tam test wypada z regoly inaczej. Nawet ktos kiedys zamiescil wlasnie wyniki ktore odbiegaly rankingiem od podanego przezemnie wyniku testu. Wydaje mi sie wiec, ze zarowno Motorrad jak i ja jestesmy objektywni, a co z Toba, Z ofert forumowych wynika jasno, ze b. czesto oferujesz wlasnie Pirelki ktore na gwalt chcesz sprzedac i wlasnie dlatego zalezy Ci chyba na wcisnieciu towaru swierzakowi, moge sie mylic ale to wlasnie rzuca mi sie w oczy. To, ze ja nie spedzam na torze tyle czasu co Ty nie swiadczy o niczym. Pomyslales moze o tym, ze bywam na torach w innym harakterze i z zupelnie innymi ludzmi, o zawodnikach juz naprawde nie wspominam. W humorze to rowniez Tobie polecam, moze tam nauczysz sie wlasnie czegos nowego, co pozwoli Ci inaczej spojrzec na swiat. Pozdawaj najpierw pewne egzaminy a wtedy moze zaczniesz mnie i to co pisze rozumiec, bo narazie to cieniutko. pozdrawiam :buttrock: P.S. Ostatnio podawalem motocyklowy ranking niezuzywalnosci wktorym zwyciezca jest angielski Triumph Strint 1050 ST Edytowane 17 Lutego 2007 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 O popatrz nawet nie wiedzialem, ze niemiecka motoryzacja jest taka zla, to chyba wlasnie dlatego w Polsce jezdzi chyba procentualnie najwiecej Mesi. Bo Polacy sie nie znaja i niemcy im tyle Meroli nawciskali. A kto mówi że jest zła ?? Twierdze tylko że nie jest zawsze najlepsza Wez kup raz w roku ostatni miesiecznik czasopisma Motocykl i zobacz ranking sprzedarzy europejskiej Nr. 1 BMW R 1200 GS, to tez chcesz podwazyc ? Też mi dziwne - niemcy to największy rynek motocyklowy w Europie Widzisz gdybys znal chociarz troche niemiecki sam moglbys taki test przeczytac i wciagnac z niego wnioski. Nie wygrywaja tylko niemieckie gumy. Wygrywaja tez Micheliny. W zaleznosci od testu i przeznaczenia nawet i Twoj ulubieniec Pirelli wygrywa. Daj wiec sobie troche na luz bo jak widze wszystko co nie Pirelli to dla Ciebie jest wielkie Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! ! ! Chyba śmieszny jesteś, zawsze jak Ty wrzucasz test wygrywają Metzelery które uważam za kiepskie, w życiu nie powiedziałem złego słowa o Michelin i Dunlop, niemiecki znam, zapewniam Cię po 5 latach studiów w Berlinie :) Podane Metzelery M3 sa wlasnie uniwersalne dlatego wygraly test w czasopismie Motorrad. Inne czasopismo - PS zajmuje sie dzialem sportowym i tam test wypada z regoly inaczej. Nawet ktos kiedys zamiescil wlasnie wyniki ktore odbiegaly rankingiem od podanego przezemnie wyniku testu. Wydaje mi sie wiec, ze zarowno Motorrad jak i ja jestesmy objektywni, a co z Toba, Z ofert forumowych wynika jasno, ze b. czesto oferujesz wlasnie Pirelki ktore na gwalt chcesz sprzedac i wlasnie dlatego zalezy Ci chyba na wcisnieciu towaru swierzakowi, moge sie mylic ale to wlasnie rzuca mi sie w oczy. To też dobre - dla zainteresowanych , nie mam już Pirelli, tylko Metzelery i Dunlopy :) To, ze ja nie spedzam na torze tyle czasu co Ty nie swiadczy o niczym. Pomyslales moze o tym, ze bywam na torach w innym harakterze i z zupelnie innymi ludzmi, o zawodnikach juz naprawde nie wspominam I chcesz żeby Ci zrobić zdjęcie ?? W humorze to rowniez Tobie polecam, moze tam nauczysz sie wlasnie czegos nowego, co pozwoli Ci inaczej spojrzec na swiat. Pozdawaj najpierw pewne egzaminy a wtedy moze zaczniesz mnie i to co pisze rozumiec, bo narazie to cieniutko. Skroro piszesz dla elity to chyba forum pomyliłeś - proponuje 4um Świata Wiedzy itp Chłopie chodzi mi w tym przypadku tylko o to że w jakimkolwiek temacie ktoś spyta o jakieś opony - Ty podajesz mu wyniki niemieckiego testu. A przeciez nie o to chodzi - człowiek zakładający temat chce zwykle dowiedzieć się jakie inni mają doświadczenia z tymi oponami - jeśli masz np ciekawe doświadczenia z Metzelerem M1 - napisz. Nie mam zamiaru ich negować dlatego że są inne niż moje. Ale przestań już z tymi swoimi testami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 17 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Na rynek wchodzi właśnie następca Supercorsy (ale Dragon Supercorsa będzie dalej oferowana): http://www.autokompleks.pl/dane/tdb.pdfCiekawe jak będzie się zachowywać w stosunku do protoplasty :icon_mrgreen: to jest następca DRAGON SUPER CORSY czy zupelnie inna opona? zdecydowalem kupuje Pirelli alba te nowosc albo dragony s.corsy sc2 dziekuje wszystkim za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 (edytowane) to jest następca DRAGON SUPER CORSY czy zupelnie inna opona? zdecydowalem kupuje Pirelli alba te nowosc albo dragony s.corsy sc2 dziekuje wszystkim za odpowiedzitra, tylko sie nie napalaj, bo w zasadzie to obojetne ktore gume wezmiesz, byle byly z tej racingowej polki. wazne jest to zebys nie przeplacil za nie. normalnie w sklepie jak przyjdziesz z ulicy to za komplet takich opon beda chcieli jakies 1500-1700zl. wg mnie najwyzsza akceptowalna cena za kpl to 1200zl. z opon celuj w: dunlop 208gp/gp racer 209, michelin pilot race - soft/medium soft( GrzerorzR1 i Sligier latali na tym 3 dni na grandysach i pozniej konczyli je na ulicy - nie narzekali), pirelli dragon supercorsa pro sc, metzeler racetek/rennsport( ja mam po 2 pelnych dniach grandysa i srodek nowka praktycznie)... juz ci pisalem na PW, ze jak chcesz to dam znac gdzie maja gumy w rozsadnych cenach.pozdro Edytowane 18 Lutego 2007 przez pozdro600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 21 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 (edytowane) pozdro600 ja sie nie napalam ale nie rozumiem troche twojej wypowidzie! raz piszez ze mam kupic torówki a za chwile piszesz ze moge kupic torow-szosowe no to jak to ma byc? opon celuj w: dunlop 208gp/gp racer 209, michelin pilot race pirelli dragon supercorsa pro sc, metzeler racetek/rennsport wiec które kupić?? http://www.tra.neostrada.pl/tra/opony.jpg dragon super corsa rozni sie czym od dragon super corsa SCx??? chcalbym wybrać jak najlepsze opony stad moje pytania? jak bede wiedzial czy kupowac torowki czy torowo-szosowe zdecyduje sie na markę bo np dragon corsa 3 jest chyba gorsza od pilot race lub pilot power??? Edytowane 21 Lutego 2007 przez tra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 tra, modele opon wyczynowych przeznaczonych na tor wypisalem ci w poprzednim poscie. wszystkie sa zajebiste, wiec bierze te ktore dostaniesz najtaniej. jesli chodzi o sportowe uliczne to najlepsze sa chyba pilot powery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 - jeśli masz np ciekawe doświadczenia z Metzelerem M1 - napisz. DiT czyli dobre i tanie , na tylnej zrobiłem ponad 7k km + 15 przelotów na 400m , co sie łaczyło przynajmniej 10sek paleniem lacia by go dobrze dogrzać , opona na srodku prawie siegneła indeksu , nadal dobrze trzymała mimo ostatnio złapanego gwoździa ( wiec to jest jej koniec) przod narazie niewykazuje oznak zużycia (ok 3 tys km) w porównaniu do wczesniejszej bt 12ss , nie ma mometu prostujacego podczas hamowania w ostrym złożeniu jak i brak trzepania kierownicy przy predkości ok 100km/h,na M1 nie ma problemu postawic motocykl na przednim kole w minusowych temperaturach czy nawet na mokrej nawierzchni, jako komplet za 600zł wart jest swej ceny :offtopic: teraz mysle nad ct2 ale zapewne nikt tego nietestował..... :) poza niemieckimi gazetami.... :wink: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 21 Lutego 2007 Administrator Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Tra, tak jak mówię - znajdź dojście do potorówek, za kwotę jaką byś wydał na nowe kupisz z 4 komplety rożnych, różnistycj i sam sobie wszystko potestujesz. Zawsze możesz u mnie w HRG zwalić zapasy i sobie zmieniać przed lataniem po torze. Się zluzuj bo się strasznie tym stresujesz i się nie dziwię, ja bym nie wuwalił półtora koła na opony, ktore przy dobre jeździe torowej wystarczą na 5 sesji. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.