Skocz do zawartości

Problem!!!


MaRiAnO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Powiedzcie mi jak wyjac polamane pierscienie(male kawalki) z silnika.... Kupilem nowy tlok, przejechalem sie zassalo kawalek starego pierscienia,ktorego widocznie niewyjalem z silnika(kawalek pierscienia) i rozwalilo mi nowy tlok i rysa na cylindrze...jak wyjac te smieci z silnika bez rozpolawiania silnika..Prosze o pomoc!!! POzdrO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprobuj wyjac silnik i ruszyc wałem, zeby sie "wysypało", ale nie gwarantuje ze to super metoda. Najlepiej byłoby jednak go rozebrac i dokładnie oczyscic z drobnych kawałków, bo ich tak łatwo nie wyjmiesz

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Powiedzcie mi jak wyjac polamane pierscienie(male kawalki) z silnika.... Kupilem nowy tlok, przejechalem sie zassalo kawalek starego pierscienia,ktorego widocznie niewyjalem z silnika(kawalek pierscienia) i rozwalilo mi nowy tlok i rysa na cylindrze...jak wyjac te smieci z silnika bez rozpolawiania silnika..Prosze o pomoc!!! POzdrO

 

uu to masz pecha,a głeboka ta tysa w cylindrze (do szlifu?),a co do wyjmowania to tez radziłbym Ci jak Greedo,rozebrac silnik i go przeczyścić a jak już bardzo ci sie nie chce to weź za skrzynie do góry przekreć i spróbuj sprężonym powietrzem(ale ta metoda może nie być wystarczająca).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wyciągałem najpierw odwróciłem silnik do góry nogami wysypałem co sie da,potem kilkakrotnie zalałem ropa i pokręciłem wałem i odwróciłem silnik zeby wylac u mnie podziałało znajdowały sie tam opiłki aluminium z porysowanego tłoka połamane zabezpieczenie kawałek tłoka i kawałki pierscieni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeden wieczór i masz silnik rozłożony i złożony,możesz sprubować, przedmuchać kompresorem jakimś mocnym, ale nawet jak się kawałek zaklinuje nawet w koszyku od łożyska, nie wypadnie, silnik zapalisz, wypadnie, i kolejny szlif-polecam rozebranie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma sie co wygłupiać :icon_mrgreen: Trzeba rozebrać silniczek. Nagłe zablokowanie tłoka i tego typu historie co Ciebei spotkały mogły spowodować powstanie luzu na łączeniu korba - wał lub nawet doprowadzić do zgiecia korby. Ja juz na Twoim miejscu miałbym silnik rozłozony na stole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozbierz silnik i sprawdz stan korbowodu bo przy naglym zatrzymaniu tloka, mozliwe jest odksztalcenie, lub uszkodzenie lozysk ...nie bedziesz tego zalowal, a jak zlozysz go znowu, to za 1 dzien, tydzien, miesiac, znowu zblokuje i koniec jazdy ... nie polecam tego, wiem ze chcialbys pojezdzic, ale lepiej odpusc sobie te 2 dni i wyjdzie to na dobre.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...