MaRiAnO Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Witam.Powiedzcie mi jak wyjac polamane pierscienie(male kawalki) z silnika.... Kupilem nowy tlok, przejechalem sie zassalo kawalek starego pierscienia,ktorego widocznie niewyjalem z silnika(kawalek pierscienia) i rozwalilo mi nowy tlok i rysa na cylindrze...jak wyjac te smieci z silnika bez rozpolawiania silnika..Prosze o pomoc!!! POzdrO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Sprobuj wyjac silnik i ruszyc wałem, zeby sie "wysypało", ale nie gwarantuje ze to super metoda. Najlepiej byłoby jednak go rozebrac i dokładnie oczyscic z drobnych kawałków, bo ich tak łatwo nie wyjmiesz Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Witam.Powiedzcie mi jak wyjac polamane pierscienie(male kawalki) z silnika.... Kupilem nowy tlok, przejechalem sie zassalo kawalek starego pierscienia,ktorego widocznie niewyjalem z silnika(kawalek pierscienia) i rozwalilo mi nowy tlok i rysa na cylindrze...jak wyjac te smieci z silnika bez rozpolawiania silnika..Prosze o pomoc!!! POzdrO uu to masz pecha,a głeboka ta tysa w cylindrze (do szlifu?),a co do wyjmowania to tez radziłbym Ci jak Greedo,rozebrac silnik i go przeczyścić a jak już bardzo ci sie nie chce to weź za skrzynie do góry przekreć i spróbuj sprężonym powietrzem(ale ta metoda może nie być wystarczająca). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Najlepiej rozebrać silnik. Są inne metody ale jak nóż Ci coś nie wyleci, to Ci sie ten numer jeszcze raz powtórzy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 ja wyciągałem najpierw odwróciłem silnik do góry nogami wysypałem co sie da,potem kilkakrotnie zalałem ropa i pokręciłem wałem i odwróciłem silnik zeby wylac u mnie podziałało znajdowały sie tam opiłki aluminium z porysowanego tłoka połamane zabezpieczenie kawałek tłoka i kawałki pierscieni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 To jest lipa bo dolamki sie mogly powbijac w kartery i mogą sie oderwac wtedy kiedy nietrzeba :icon_twisted: Jak nierozbierzesz to dokonca pewny niebedziesz.moze stac sie tak samo po raz 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek_K_ Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Ja na twoim miejscu bym nie ryzykował lepiej rozbierz silnik i będziesz miał głowe spokojną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 pomóż sobie magnesikiem na przegubie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 magnes to najstarsza metoda;) podejzewam jednak ze tłok narobić duzego bigosu. Nalezy wyczyscic sprezonym powietrzem łozyska korby oraz wału;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 jeden wieczór i masz silnik rozłożony i złożony,możesz sprubować, przedmuchać kompresorem jakimś mocnym, ale nawet jak się kawałek zaklinuje nawet w koszyku od łożyska, nie wypadnie, silnik zapalisz, wypadnie, i kolejny szlif-polecam rozebranie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 nie ma sie co wygłupiać :icon_mrgreen: Trzeba rozebrać silniczek. Nagłe zablokowanie tłoka i tego typu historie co Ciebei spotkały mogły spowodować powstanie luzu na łączeniu korba - wał lub nawet doprowadzić do zgiecia korby. Ja juz na Twoim miejscu miałbym silnik rozłozony na stole. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 magnesik na przgubie dobra spr :icon_mrgreen: mi jak sie stało coś podbnego to tylo magnesem wyciągnelem i dalej śmigam(niemowie ze to była i jest dobra metoda ale mi wyszło na dobre) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 rozbierz silnik i sprawdz stan korbowodu bo przy naglym zatrzymaniu tloka, mozliwe jest odksztalcenie, lub uszkodzenie lozysk ...nie bedziesz tego zalowal, a jak zlozysz go znowu, to za 1 dzien, tydzien, miesiac, znowu zblokuje i koniec jazdy ... nie polecam tego, wiem ze chcialbys pojezdzic, ale lepiej odpusc sobie te 2 dni i wyjdzie to na dobre.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 mi sie w simsonie udalo bez rozbierania, ale 4 raazy zdejmowalem cylinder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.