Skocz do zawartości

Japońskie klasyki


smichas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Smichas - naprawdę ładna ta Twoja Hondzia i jak dla mnie to klasyk pełną gębą. :icon_rolleyes:

 

Ja mam to co w profilu czyli Hondę CB 700 SC Nighthawk. Pisałem o niej trochę w tym wątku: http://forum.motocyklistow.pl/Honda-CB-700...awk-t65036.html

Tam też jest link do zdjęć. Pozdrawiam.

 

Sliczna ta CB 700 :icon_rolleyes:

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konrad ma wersje z aftermarketowymi owiewkami i odlewanymi obeczami- cafe racer- jest gdzies w Gieldzie motocyklowej i Swiecie motocykli.

Mialem taki sprzet w oryginale (K6) i poza urwaniem sie lancucha napedowego nie mialem zadnych problemow, nie bral oleju, luzy zaworowe trzymal dobrze, wsio proste jak budowa cepa, trza tylko pilnowac serwiosowania a sprzecicho wytrzyma dlugoo...

Sa nawet dostepne zestawy naprawcze tlokopierscieniowe oryginalne, a jak kto wymagajacy to sa firmy Wiseco. Pozdr. Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyny problem to brak czesci gaznikowych do tych motocykli no ale jak naprawde zabraknie to zaczna robic znowu. Do anglikow zaczeli od nowa robic oryginalne Amal Concentric, wiec sadze ze do tych Hond tez sie za to wezma.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwila sprawdzalem - i sa czesci do gaznikow od 1976 roku wlacznie- a cala bateria kosztuje 1050 $ . U oficjalnych dilerow pewnie nie ma ale w magazynach to chyba nie ma problemu.

Adam jest jeszcze Oldbarn.com i tam tez cos maja z klasyki...

Pozdr. Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no wlasnie...Pozostaje Ohio Classic Weekend- jedna z najwiekszych gield klasykow, ewentualnie Ohiocycle.com- ale tez wszystkiego nie maja.

Adamie podam Ci na Pw. pare stron- gdzie mozna cos ciekawego znalezc.

Pozdr. Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja znowu to samo, mam wrazenie ze ówczesne motocykle były wszystkie takie same, z grubsza, zamiesciłem fote swojej kawy z 83 w opozycji do hondziawki zamieszczonej wczesniej, kto od kogo zrzynał? czy to był taki trend?czy jaki grzyb??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kto od kogo zrzynał?

japońce od anglików:)

potem się rozwijali już po swojemu

zresztą -mi ławiej rozróżnić po wyglądzie japońskie motocykle lat 70/80tych niż współczesne japońskie przecinaki

Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeszlego roku kupilem za smieszne pieniadze Honde CB 500Twin , z 1977 roku., na kolach 19" w spoko stanie, ale zycie nakazalo mi ja sprzedac. Zaluje do dzis bo mialem ja zabrac do PL. Z czasem podrzuce fotki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche z czesciami do niej jest problem, tak samo jak do Yamahy XS 1100(brak tlokow i pierscieni nadwymiarowych) pozostaje Wiseco.

CB 500 T- motocykl- 2 cylindrowy- rozwiniecie silnika CB 450 DOHC- czyli 2 walki w glowicy - zamiast sprezyn zaworowych dzwigienki torsyjne-inaczej drazki skretne- system wymagajacy szczegolnej dbalosci(jak powiedzial mi znajomy Fin), by zawory sie nie "wieszaly" i zeby tloki nie walily w przywieszone zawory ,motocykl przyjemnie drgal, jednak wlasciwosci jezdne mierne a to za sprawa "gumowej" ramy i slabych hamulcow, na dodatek masa 210-220 kg to zbyt duzo jak na "lekki" ,sredniej klasy motocykl.

Widzialem raz ten sprzet na Motobazarze w Warszawie- jednak w kiepskiej kondycji technicznej- walil dymem gorzej niz 2-suw i klapal zaworami jak Ducati. To chyba tyle. Pozdr. Janek-Klekotek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

motocykl przyjemnie drgal

Serwisowałem kiedyś taką Hondę, zielona była, ten sam rocznik. Właściciel narzekał, że gubi zapłony przy 5krpm. Jak się później okazało - od wibracji rozkręcił mu się aparat zapłonowy :biggrin:.

Piękny motocykl... 36KM, kopniaczek, ten rozrząd... Zostałem w pracy po godzinach i pastą Tempo potraktowałem to, co błyszczeć winno, a było pokryte brudem i nalotem. W świetle wakacyjnego słońca wyglądała niesamowicie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...