Greedo Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Smichas - naprawdę ładna ta Twoja Hondzia i jak dla mnie to klasyk pełną gębą. :icon_rolleyes: Ja mam to co w profilu czyli Hondę CB 700 SC Nighthawk. Pisałem o niej trochę w tym wątku: http://forum.motocyklistow.pl/Honda-CB-700...awk-t65036.html Tam też jest link do zdjęć. Pozdrawiam. Sliczna ta CB 700 :icon_rolleyes: Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seboo Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Sliczna ta CB 700 :PWielkie dzięki za te jakże miłe dla każdego motocyklisty słowa! :icon_twisted: Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Konrad ma wersje z aftermarketowymi owiewkami i odlewanymi obeczami- cafe racer- jest gdzies w Gieldzie motocyklowej i Swiecie motocykli.Mialem taki sprzet w oryginale (K6) i poza urwaniem sie lancucha napedowego nie mialem zadnych problemow, nie bral oleju, luzy zaworowe trzymal dobrze, wsio proste jak budowa cepa, trza tylko pilnowac serwiosowania a sprzecicho wytrzyma dlugoo...Sa nawet dostepne zestawy naprawcze tlokopierscieniowe oryginalne, a jak kto wymagajacy to sa firmy Wiseco. Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Jedyny problem to brak czesci gaznikowych do tych motocykli no ale jak naprawde zabraknie to zaczna robic znowu. Do anglikow zaczeli od nowa robic oryginalne Amal Concentric, wiec sadze ze do tych Hond tez sie za to wezma. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Przed chwila sprawdzalem - i sa czesci do gaznikow od 1976 roku wlacznie- a cala bateria kosztuje 1050 $ . U oficjalnych dilerow pewnie nie ma ale w magazynach to chyba nie ma problemu.Adam jest jeszcze Oldbarn.com i tam tez cos maja z klasyki...Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 No ale ja mowie o rocznikach 69 - 75. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 A no wlasnie...Pozostaje Ohio Classic Weekend- jedna z najwiekszych gield klasykow, ewentualnie Ohiocycle.com- ale tez wszystkiego nie maja.Adamie podam Ci na Pw. pare stron- gdzie mozna cos ciekawego znalezc.Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Ja znowu to samo, mam wrazenie ze ówczesne motocykle były wszystkie takie same, z grubsza, zamiesciłem fote swojej kawy z 83 w opozycji do hondziawki zamieszczonej wczesniej, kto od kogo zrzynał? czy to był taki trend?czy jaki grzyb?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 (edytowane) kto od kogo zrzynał?japońce od anglików:)potem się rozwijali już po swojemuzresztą -mi ławiej rozróżnić po wyglądzie japońskie motocykle lat 70/80tych niż współczesne japońskie przecinaki Edytowane 10 Lutego 2007 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lehoom Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Zeszlego roku kupilem za smieszne pieniadze Honde CB 500Twin , z 1977 roku., na kolach 19" w spoko stanie, ale zycie nakazalo mi ja sprzedac. Zaluje do dzis bo mialem ja zabrac do PL. Z czasem podrzuce fotki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Troche z czesciami do niej jest problem, tak samo jak do Yamahy XS 1100(brak tlokow i pierscieni nadwymiarowych) pozostaje Wiseco.CB 500 T- motocykl- 2 cylindrowy- rozwiniecie silnika CB 450 DOHC- czyli 2 walki w glowicy - zamiast sprezyn zaworowych dzwigienki torsyjne-inaczej drazki skretne- system wymagajacy szczegolnej dbalosci(jak powiedzial mi znajomy Fin), by zawory sie nie "wieszaly" i zeby tloki nie walily w przywieszone zawory ,motocykl przyjemnie drgal, jednak wlasciwosci jezdne mierne a to za sprawa "gumowej" ramy i slabych hamulcow, na dodatek masa 210-220 kg to zbyt duzo jak na "lekki" ,sredniej klasy motocykl.Widzialem raz ten sprzet na Motobazarze w Warszawie- jednak w kiepskiej kondycji technicznej- walil dymem gorzej niz 2-suw i klapal zaworami jak Ducati. To chyba tyle. Pozdr. Janek-Klekotek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Witam oto fotki mojego chyba klasyka z 80r. Jest to Honda CB 650 Custom http://www.bikepics.com/pictures/798163/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Jak każdy to każdy, ja jeszcze dopracowuje, ale mniej wiecej tak to wyglada :) http://bikepics.com/pictures/743989/ Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Ale musicie przyznac, że te stare japońskie motocykle mają swoją "DUSZE" :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 motocykl przyjemnie drgalSerwisowałem kiedyś taką Hondę, zielona była, ten sam rocznik. Właściciel narzekał, że gubi zapłony przy 5krpm. Jak się później okazało - od wibracji rozkręcił mu się aparat zapłonowy :biggrin:.Piękny motocykl... 36KM, kopniaczek, ten rozrząd... Zostałem w pracy po godzinach i pastą Tempo potraktowałem to, co błyszczeć winno, a było pokryte brudem i nalotem. W świetle wakacyjnego słońca wyglądała niesamowicie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.