Skocz do zawartości

Japońskie klasyki


smichas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Serio Piotrze? Ten silnik bezproblemowo idzie podpasować do GPz 900?

A co z resztą? Wytrzyma? Co prawda ZRX 1200 ma niewiele więcej mocy, ale Nm jednak deko więcej...

Toś mi teraz ćwieka zabił :D

 

Wiem, że google i inne wyszukiwarki pewno by mi pomogły, ale orientujesz się ile może kosztować motor od ZRX? Bo zajechaną GPzetę to za śmieszne pieniądze można wyrwać ;)

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały czas tutaj mówimy o honadach i kawasaki a czy inne marki maja jakieś ciekawe motocykle ? Niestety nie obracam sie aż tak w temacie japonskich klasyków.

Muszę Cię zmartwić ale nie mają bo za późno zaczęły produkcję motocykli jedna długo robiła pianina a druga nunczaku i jedynym jej klasykiem jest GT750 ale raczej nie chciałbyś go mieć no chyba że jako wieszak na parasole :biggrin:

Zaraz odezwie się Adam że zapomniałem o GS750/1000 i Katanach.

Sorry

 

Serio Piotrze? Ten silnik bezproblemowo idzie podpasować do GPz 900?

A co z resztą? Wytrzyma? Co prawda ZRX 1200 ma niewiele więcej mocy, ale Nm jednak deko więcej...

Toś mi teraz ćwieka zabił :D

 

Wiem, że google i inne wyszukiwarki pewno by mi pomogły, ale orientujesz się ile może kosztować motor od ZRX? Bo zajechaną GPzetę to za śmieszne pieniądze można wyrwać ;)

 

Jasne że podejdzie a jedyny mały problem to węże chłodnicy ale do ogarnięcia.

Silnika wypada szukać na niemiecki jebaju, ostatnio widziałem taki za 1000 eurynek.

Mocy może więcej nie ma ale osiołków (kGm) dużo więcej i będzie ścięgna w nadgarstkach rwało :buttrock:

Ale sporo pracy wymaga taki mariaż.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie... trzeba znaleźć specjalistę co by to tak ładnie pożenił, żeby na pierwszej przejażdżce się nie rozwiedli :D

No i koszt robocizny pewno byłby strasznie duży... prawda?

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie... trzeba znaleźć specjalistę co by to tak ładnie pożenił, żeby na pierwszej przejażdżce się nie rozwiedli :D

No i koszt robocizny pewno byłby strasznie duży... prawda?

 

To zależy czy chcesz zlecić komuś taką robotę czy aktywnie w tym uczestniczyć?

Znajdź najpierw potrzebne elementy a potem warsztat który za nieduże kase i możliwość późniejszych reklam swoich zdolności ożeni te części ze sobą.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Co do tego GS1000 to wyglada fajniutko;)

 

GS 750 / 1000 z konca lat 70 tych to naprawde fajne motocykle, a wlasciwie jeden motocykl z roznymi silnikami. Suzuki pozniej zaczelo robic 4 suwy od Hondy i Kawy ale ten model byl w swoim czasie lepszy od calej konkurencji, przede wszystkim zawieszeniowo.

Dalej jest to fajny i niezbyt drogi klasyk, ktory raz zrobiony bedzie chodzil latami.

Plusy

- DOHC, 2 zawory na cylinder regulowane srubami - proscizna,

- Wal na lozyskach tocznych, nie do zajechania,

- Przeniesienie napedu pierwotnego kolami zebatymi - nie dotykasz sie do tego w ogole,

- Dosc pancerna skrzynia biegow,

- Jakie takie zawieszenie i hamulce jak na dzisiaj, zawieszenie zreszta latwe do podrasowania

- Kola szprychowe, ladne.

- sporo miejsca na 2 osoby, ale samemu tez sie dobrze ( sprawnie ) jezdzi w ruchu.

Minusy:

- Kiepska instalacja elektryczna, glownie ladowania aku,

- Wydechy rdzewieja szybko

 

Adam M.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczegolow jest kilka.

Fartalne zlaczki, fatalny regler ktory ma tendencje do spalenia sie razem z alternatorem, zle skonstruowana instalacja ladowania, przypominajaca obecne skutery :).

Jednakze wszystko to mozna poprawic w miare szybko i tanio.

Gorzej jak silnik bedzie zajechany bo czesci suzuki kosztuja drogo.

Czyli trzeba szukac czegos co nie ma swiatel i nie chce samo zapalic i nie ma ladowania, ale jak zapali to nie dymi na bialo i sie nie trzesie jak krowi ogon.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:biggrin:

Konstruktorzy Hondy wpadli na szalony pomysł aby powiększyć skok silnika zachowując średnicę tłoków z 450ki. Silnik uzyskał przez to jeszcze większy moment obrotowy ale mimo dobrych chęci konstruktora miał jeszcze większe wibracje przypominające angielskie Twiny.

....polscy konstruktorzy pierwszego rajdowego Junaka 500 wpadli zdaje się na podobny pomysł........ :biggrin:

Sorki za offtop, ale musiałem to zaznaczyć (coby nie umniejszyć zasług i pomysłów naszych rodzimych konstruktorów);

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest Black Bomber.

Porownaj glowice na swoim zdjeciu do tej z 450 - mnie sie wydaje ze wyglada identycznie.

 

Adam M.

 

No faktycznie. To samo. Ło Jezuuu...dobrze że nie rozbierałem tego wynalazku bo bym się poryczał na widok rozrządu. :biggrin:

 

Tu jest CB500T jak moja:

http://www.motorecycles.com/old%20site/use...es/75cb5_01.jpg

 

A tu CB450:

http://www.hoc.org.uk/gallery/bikes/CB450_BlackBomber(2).jpg

 

 

A co do tematu klasyków japońskich to znowu polecam UK. To pełno tego było i często się spotyka coś fajnego na sprzedaż za małą kasę. Tą Hondę CB500T o której wspominałem wcześniej kupiłem chyba za 350-400GBP.

 

A tu Kawasaki Z400, zadbana na smieszną kasę:

http://cgi.ebay.co.uk/kawasaki-z-400-j-198...%3A1|240%3A1318

 

Lub fajne Suzuki. Chciałbym taki sprzęcik:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...bayphotohosting

 

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...