Greedo Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Aaaa no chyba że tak. Choć ja swoje błędy motocyklom zwróciłem z nawiązką :banghead: Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Często prezentuję jak powinna pracować skrzynia biegów w mojej CB250G po uruchomieniu i bezgłośnym zapięciu pierwszego biegu a potem aż do szóstki ( tylko po jaką cholerę w tym silniku aż 6 biegów?) a potem odpowiadam na pytania forumowiczów dlaczego w nowym CBR1000RR zapięcie jedynki jest porównywane do strzału z dubeltówki. Szczerze mówiąc robiliśmy podobne porównania :bigrazz: Stawiałem CBX-a obok rocznego Horneta i CBR 600. W porównaniu z tymi motocyklami silnik w RC13 chodzi bezszelestnie, a jego konstrukcja sprawia, że sprzęt jest prawie bezobsługowy (nawet po 23 latach :banghead: );Co najlepsze..........kosztował mnie niewiele - i poza zmianą oleju, akumulatora (tarcz sprzęgła, gdyż były nadpalone), nie wymaga żadnych napraw, a na szosie spisuje się bardzo fajnie :crossy:Nosiłem się z zamiarem zamiany na coś starszego, ale.............................za kazdym razem kiedy wejdę do garażu, zdejmę z niej pokrowiec, i przekręcę kluczyk...............odechciewa mi się "rozwodu z nią" :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Obywatelu Dudek, widze ze masz cb 250, mam cb 360, to sa jak widziałem podobne silniki, jak z czesciami do tego, uszczelki, tłoki pierscienie, jakies orginałki sa czy trzeba wszystko dorabiac? mam namiar na fajny sklepik z dobrymi czesciami w fascynujacej cenie, ale z buta za daleko, koło Picadyli cyrkus:-)Podpowiesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Obywatelu Dudek, widze ze masz cb 250, mam cb 360, to sa jak widziałem podobne silniki, jak z czesciami do tego, uszczelki, tłoki pierscienie, jakies orginałki sa czy trzeba wszystko dorabiac? mam namiar na fajny sklepik z dobrymi czesciami w fascynujacej cenie, ale z buta za daleko, koło Picadyli cyrkus:-)Podpowiesz?To są bliźniacze motocykle a jedyna różnica zestaw tłoków i uszczelka pod głowicę do 360cc bo jeden silnik miałem 250cc na uszczelce 360cc i toto pracowało.Dostęp do części jest raczej nie wymagany bo silniki tego typu są niezniszczalne pod warunkiem częstych wymian oleju i częstego czyszczenia odśrodkowego filtra.Co jakiś czas wymagana wymiana przerywaczy zapłonu ale można je jeszcze kupić w sklepach aftermarkt.W zimie będę szukał tłoków nad wymiarowych ale już widziałem je na angolskim ebay czyli też nie powinno być problemu. Jest na wyspach firma zajmująca się sprzedażą oryginalnych części do tych motocykli ale jeszcze nic tam nie nabywałem.Od ponad roku szukam przednich teleskopów do CB250K/1970 ale nie trafiłem na żadną ofertę. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Ja tu dostałem od kogos taki namiar patrz, moze znasz moze nie:http://www.cmsnl.com/partslist.php?model_id=1007oraz: http://www.carlsalter.com/.manualz/Honda_C...360.CL360.CJ250u mnie jest problem tego rodzaju ze kiepsko pali, słabe cisnienie na garach a na jednym to juz jakas masakra, czeka mnie rozbiórka i remont głowicy, gwintu pod swiece, zaworów, i pewnie nowe pierscienie i to podejrzewam bedzie koniec, oprócz malowania:-) A w ogóle to ja sobie czasem jezdze przez sosnowiec to moze i ja bym do ciebie wpadł pogapic sie na klasyki?:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Zapraszam do dziupli :icon_twisted: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 A powiedzcie mi Panowie... Odbywają się w ogóle jakieś zloty starej Japoni?? bo szczerze mówiąc nic mi na ten temat nie wiadomo ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Namiot nie świruj, że nic Ci nie wiadomo, przecież jakiś czas temu podrzucałem Ci link tutaj do forum odnośnie zlotu "starej japonii" :wink: Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 no niby mówiłeś ale to daaaawno temu a od tego czasu nowych wpisów nie było :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 w sumie to powtórz linka, pamietam ze była taka sprawa ale gdzie i co? to za chinskiego boga, a przyn okazji starej japonii widziałem na foto taka maszyne http://www.biker.net/triple/triple.html testował ktos to ustrojstwo?taki silnik jak w Tico:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Nie znam dokladnie tego modelu, ale nie sprzedawal sie specjalnie.Mimo teoretycznie dobrego zrownowazenia silnika nie jezdzil za dobrze - 850 bylo lepsze ale sadze ze z jakiegos powodu nie trafilo w zapotrzebowanie rynku i umarlo smiercia naturalna jak kilka innych pomyslow Yamahy ( GTS ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 A co sądzicie o Hondzie XBR 500?Bardzo mi się podoba jej wygląd i ładnie by ją szło przerobić, ale chciał bym się dowiedzieć jak trwałe są jeszcze roczniki poniżej '90 ?Wiem, że wszystko zależy od tego jak się z nią obchodzono, ale czy ten model miał jakieś konkretne słabości? Ponoć to dosyć dobra i niezawodna konstrukcja stosowana po dziś dzień z małymi modyfikacjami w niektórych singlach :icon_mrgreen: Jak z ewentualną dostępnością części? Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Bardzo fajnie została XBR kiedyś "przerobiona" przez samą Hondę i nadano jej wówczas wyspiarski cafe styl.... zmieniając nazwę na GB 500 Bodajże :D Milusi motórek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Jedynym czułym punktem silnika XBR500 jest głowica wymagająca dokładnej regulacji zaworów.Po dużym przebiegu pierwszym głośnym elementem jest mechanizm dekompresatora.Motocykl już samym wyglądem opuszczając fabrykę przypominał klasyka. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Bardzo fajnie została XBR kiedyś "przerobiona" przez samą Hondę i nadano jej wówczas wyspiarski cafe styl.... zmieniając nazwę na GB 500 Bodajże :icon_mrgreen: Milusi motórek GB 500 Clubman. http://www.casano.com/dudley/gb500.right-w.jpg Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.