Greedo Opublikowano 25 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2003 Witam. Mam do Was pytanie, czy opłaca sie zamienic simsona enduro z papierami an cz350 z papierami w stanie ponoc niezłym? (13 tys.)I jakie sa wasze opinie o tym motocyklu, jak jest z czesciami (ceny), awaryjnoscia itp? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 25 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2003 ja bym zamienil, bo po prostu mi sie podobaja te CZ 350, nawet gdybym musal przy niej sie nagrzebac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 25 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2003 nie popełaniaj takiego błędusimsony z tego co wiem chodzą po ponad 1000złjeśli twój jest w wersji enduro (fabrycznie-rama z zastrzałem) i jeśli jest w bdb stanie możesz dostać za niego nawet z 1500złjeśli tyle dostaniesz to masz już na 3 sztuki CZ 350!!!!!!!! :!: a jeśli nie to starczy Ci co najmniej na 2 szt :D Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 31 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2003 ja mam simsona fabrycznie enduro, tylko silnik inny. mysle ze wart jest koło 1000 nie wiecej... co radzicie? jakie sa te cz, duzo sie grzebie, czesci na rynku jakies sa?? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noise of death Opublikowano 31 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2003 czesci z tego co wiem to wiekszosc pasuje od Jawy, bo to prawie to samo jest, a z awaryjnoscia to zalezy na jaki model trafisz, powiem Ci tylko tyle, ze CZ350 to fajny motorek jak jets sprawny, mi niestety nie udalo sie trafic na zadbanego ....ale nie lepiej byloby sprzedac simsonka i kupic CZ??j eszcze by Ci kasy zostalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hoob Opublikowano 31 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2003 Ja miałem CZ350 i zdecydowanie odradzam takiej transakcji! Nie dośc ze mi sie je**ła cały czas to jeszcze cholernie dużo pali. Simson jest o wiele więcej wart i raczej bezawaryjny. Ja bym nie zamienił!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORSUKLES Opublikowano 31 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2003 Witam.To zalezy:Cz pojemność 350 ccm, wiecej KM, większa, lepsza do szybszej jazdy i dalszej.Simson zapewne mniej awaryjny, wiecej wart w PLN, mniejsza moc.Ja bym zrobił tak:Sprzedał Simsona za 1100 założmy i kupił CZeśke.A racja racją, CZ sa bardzo awaryjne, wszytskich właścicieli których znam narzekaja na te sprzęta...ale to zależy w jakim stanie są CZ. z pozdrowieniami BORSUKLES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hausi Opublikowano 1 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2003 Powiem tak jak wiekszosc sprzedac simsona kupic cz jest to super motocykl a wszystkie naprawy mozna zrobic samemu nie trzeba latac po warsztatach ja mam Jawe 350 model 634 a wiec to samo co Cz moze prawie i silnika ten sam, zuzycie paliwa na poziomie 4.5 l awaryjnosc zerowa a jak grzebie to z tego powodu ze nie mam co robic :( :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 1 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2003 Miałem Cesię 350 i b. miło wspominam (chociaż czasem miała humory i paliła na pych). Da sie tym całiem fajnie jeździć i gdy zadbasz o sprzęt dalsza traska niestraszna. Mój palił b. przyzwoicie (że się pochwalę 8) ) - 3,8l. przy ok 80 km/h. Trzeba był tylko często ustawiać zapłon, żeby tak paliła (spr. banalna, po jakimś czasie zajmuje po minucie na cylinder :lol: ). Żadnej poważniejszej awarii w trasie. Myślę, że wynalazek nie jest tak zły jak sie powszechnie sądzi. Ja raczej bym zamienił, tylko wyciągnął za Simka więcej, żeby mieć tzw. św. spokój z dokupywaniem części do CZ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ivan Opublikowano 5 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2003 Kłaniam,Może to minimalizm z mojej strony, ale czy nie lepiej podmienić Simka na ETZ 150. Może się udac. W najgorszym wypadunku opchnąć Simka, nieco dołożyć i łyknąć Et-kę...Gruss!I. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORSUKLES Opublikowano 5 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2003 Kłaniam' date='Może to minimalizm z mojej strony, ale czy nie lepiej podmienić Simka na ETZ 150. Może się udac. W najgorszym wypadunku opchnąć Simka, nieco dołożyć i łyknąć Et-kę...Gruss!I.[/quote'] To by było najbardziej optymalne rozwiązanie.W ETce masz jeden cylinder wiec mniej problemów, masz elektron. zapłon więc nie ma mowy o platynkach a One w CZ są szczeglnie awaryjne. Jeżeli chcesz coś szybszego, to ja polecam naprawdę sprzedać simka i kupić MZ 250 lub 150. Powodzenia. z pozdrowieniami BORSUKLES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 31 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2003 Cz bardzo mi sie podobaja ale nie zamienial bym sie juz raczej takie rozwiazanie jak proponowal ktos przedemna jak bys sprzedal swojego simsona za 1000 zl to bys sobiekupil Cz 350 w stanie no pewnie bdb i jeszce duuzo czesci! A motocykl mi sie podoba ma fajny klasyczny wyglad niezla moc fajny odglos czesci sa w miare dostepne no itanie a pozaym tez juz ktos o tym wspomnial duzo albo pasuje abo mozna przerobic aby pasowaly od jawy pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 31 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2003 Ja bym nie zmienial. Moj qmpel mial czesie 350 i bardzo duzo palila, potrafila mu spalic 6 przy jezdzie nie przekraczajacej 100. W sumie 100 to tylko raz lecial. Jak jusz to sobie etke kup albo jawe sport. Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 31 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2003 Jeezeli chcesz sie dowiedziec czegos wiecej o cz350 polecam ta strone... ja bylem dlugo pod jej wrazeniem i chcialem kupic cz alle jawy byly latwiej dostepne no i nie maja kilku wad cz... oto ta strona : http://www.cz350.prv.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 2 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2003 Czesia to jest sprzęt zajebisty. Uważam że ma klimat nieporównywalny z jawą i MZ (ale to tylko moje zdanie). Sprzedaj Simka i kupuj czesię, jak lubisz trochę przy moto pogrzebać to remont zrobisz za grosze. Dobrze zrobiona czesia (bez żadnych bajeranckich tuningów) wcale dużo nie pali i spokojnie jedzie prędkością przelotową 100-110. Zajrzyj na www.cz350.prv.pl Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.