żółf Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Może ktoś już szukał podobnie i oszczędzi mi czasu i nerwów i podpowie co nieco :)Kiedyś chodziło mi po głowie e30 - kumpel ma zajebiste i fajnie się tym lata po Karpaczu, ale niestety znaleźć cokolwiek co nie jest drift szmatą, ani nie kosztuje 30k jest strasznie ciężko. Pomyślałem o e34 - trochę mniej nadaje się do świrowania, ale może fajnie będzie się tym w trasę przelecieć.I pytanie brzmi, czy można dostać cokolwiek sensownego z silnikiem min 2,5 do 10 koła? Co myślicie o takim gruzie?https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-e34-535-szpera-25-sportsize-black-hella-ID6yKRbx.html#xtor=SEC-8 Chciałbym polatać sobie zanim posiadanie silnika większego niż 1,4 będzie karane więzieniem, a nie chciałbym utopić wszystkich oszczędności w auto, które mogę zgruzować na pierwszym zakręcie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 o e30 juz dawno zapomniałem - ludzie wołają chore pieniądzena e34 są na dzisiaj jeszcze rozsądne cenyza 10kzł to można kupić/złożyć sobie "maliniunię" ;)na zdrowe e34 nie wydałbym więcej niż 5/6kzłkumpel akurat teraz sprzedaje w miarę zdrową budę za 2kzł a wrzucić właściwy motor to nie jest większy problem/koszty Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 o e30 juz dawno zapomniałem - ludzie wołają chore pieniądzena e34 są na dzisiaj jeszcze rozsądne cenyza 10kzł to można kupić/złożyć sobie "maliniunię" ;)na zdrowe e34 nie wydałbym więcej niż 5/6kzłkumpel akurat teraz sprzedaje w miarę zdrową budę za 2kzł a wrzucić właściwy motor to nie jest większy problem/kosztyDzięki za informację, bardzo budująca:)Wolałbym kupić jednak coś z docelowym silnikiem, bo w tym roku mam naprawdę sporo roboty.Bardzo podoba mi się silnik m30b35, bo lubię charakterystykę i prostotę dwuzaworowców, ale podaż aut z tym silnikiem niestety znikoma.Czy znasz kogoś kto ma e34 i sam się nią zajmuje? Bo chętnie umówiłbym się na bajerę, żeby dowiedzieć się co trapi te auta i na co zwrócić uwagę przy zakupie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 oglądaj przede wszystkim budę pod kątem korozji i wcześniejszych napraw blacharskich. jak coś zaczyna być wpierdalane przez rudą to praktycznie jest to nie do zatrzymania. co do m30 to niewiele jeszcze mogę powiedzieć - niedawno kupiłem e32 z motorem m30b30 - na pierwszy ogień do wymiany są dźwigienki zaworowe a niestety nie jest to tak łatwe jak w m20 - w tym to już robiłem to "na rowie" :Ddo m30 dość drogie są np. przepływomierze - niektórzy wołają nawet 4-5stów a jest popyt bo przy instalacjach LPG pierwszej generacji lubiły się kończyć.nie wiem jeszcze jak to jedzie ale e30 z m20b20 fajnie się latało choć regularne baty od is-ów się dostawało :) - fajnie też to brzmiało w porównaniu do 24ro zaworowych silnikówe34 nie miałem ale miałem e36 z m50b20 (żeliwny blok bez vanosa) - w sumie chyba tylko rok tym jeździłem ale mechanicznie nic się nie działo a parę razy tym też w dupsko dostała na superoesie na torze w poznaniujeśli chodzi o posiadane bmw to najwięcej włożyłem w aktualną e39 z motorem m52b20 (blok alu, jeden vanos) - była strzelona uszczelka pod głowicą (najprawdopodobniej) i wymieniałem motor - jednak w e34 silników z rodziny m52 nie montowano Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 A może taki? Lakier oryginalny :) Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 oglądaj przede wszystkim budę pod kątem korozji i wcześniejszych napraw blacharskich. jak coś zaczyna być wpierdalane przez rudą to praktycznie jest to nie do zatrzymania. co do m30 to niewiele jeszcze mogę powiedzieć - niedawno kupiłem e32 z motorem m30b30 - na pierwszy ogień do wymiany są dźwigienki zaworowe a niestety nie jest to tak łatwe jak w m20 - w tym to już robiłem to "na rowie" :Ddo m30 dość drogie są np. przepływomierze - niektórzy wołają nawet 4-5stów a jest popyt bo przy instalacjach LPG pierwszej generacji lubiły się kończyć.nie wiem jeszcze jak to jedzie ale e30 z m20b20 fajnie się latało choć regularne baty od is-ów się dostawało :) - fajnie też to brzmiało w porównaniu do 24ro zaworowych silnikówe34 nie miałem ale miałem e36 z m50b20 (żeliwny blok bez vanosa) - w sumie chyba tylko rok tym jeździłem ale mechanicznie nic się nie działo a parę razy tym też w dupsko dostała na superoesie na torze w poznaniujeśli chodzi o posiadane bmw to najwięcej włożyłem w aktualną e39 z motorem m52b20 (blok alu, jeden vanos) - była strzelona uszczelka pod głowicą (najprawdopodobniej) i wymieniałem motor - jednak w e34 silników z rodziny m52 nie montowanoDzięki za info. Gaziwo raczej będę omijał szerokim łukiem, bo dodatkowe problemy w pakiecie nie są mi potrzebne. O rudzielcu na budzie to coś wiem, bo w swojej t4 niedługo dojdę do momentu, gdzie ostatni oryginalny kawałek blachy zostanie zastąpiony reparaturką :DCiśnienia na zakup nie mam strasznego i będę obserwował, czy coś ładnego się pojawi, bo na razie to widzę tylko jeden sensowny egzemplarz. Ładnie wyglądają też te z silnikami v8, ale tu chyba dochodzi parę komplikacji, dlatego się nie cenią specjalnie A może taki? Lakier oryginalny :) Piękny egzemplarz, ale wygląda jakby było w środku palone;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateq34 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 (edytowane) Minęło 2 tyg, pewnie juz nie lata i trzeba chipowac ;) P.s. Foty Edytowane 10 Marca 2017 przez mateq34 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateq34 Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 super ;) Mniejsze przyrosty, niz w starych dieselach na chipie, a tu zrobiona mechanika czesciowo. Widać juz nie ma takiego marginesu do podnoszenia mocy. Czekamy na wykresy. Czy ten moment nie rozjebie skrzyni? Nie wiem w sumie, jaki ma alpina. Wątpimy, czy ktokolwiek poczułby potrzebę „podkręcenia” flagowego 335d. Limuzyna przyspiesza do „setki” w 4,8 sekundy i rozpędza się do 250 km/h. Wartości są imponujące. Dokładnie to samo można powiedzieć o wrażeniach z jazdy. Trzylitrowy turbodiesel wyróżnia się bardzo szerokim zakresem użytecznych obrotów. Czerwone pole na obrotomierzu zaczyna się dopiero przy 5400 obr./min! Najbardziej urzeka reakcja na gaz. Każdy ruch prawej stopy, bez względu na obroty i załączony bieg, powoduje skokowy przyrost prędkości. Pokusie szybkiej jazdy trudno się oprzeć... https://www.autocentrum.pl/publikacje/testy-aut-nowych/bmw-335d-xdrive-utalentowana-limuzyna/1639382864/ :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 To przed śniegiem czy po? Zameldowany na Włochach jestes? Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 No we Wtorek sypało w Wawie Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Aaaaaaa...............rozumiem :D Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Nawoskowałem.Piekna maszyna, ja bym tylko zmienil felgi i opony na wyzszy profil, lubie opony o wysokim lub normalnym profilu takie male zboczenie, nie cierpie niskoprofilowych opon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leon77 Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 dokupiłbym na allegro jasne dywaniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Panowie niech Was ręka boska broni przed zakupem starego i podjeżdżonego BMW z silnikiem diesla. Skarbonka bez dna. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Panowie niech Was ręka boska broni przed zakupem starego i podjeżdżonego BMW z silnikiem diesla. Skarbonka bez dna.Dla każdy diesel to skarbonka bez dna. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.