krzysiek_1234 Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Cześc. Ostatni skakałem sobie na mym kdxie, ale niestety zawiecha z przodu dobija :buttrock: .Postanowiłem sprawdzic ilosc oleju, odkręcam srubke ,a tu mi niespełna 70 ml oleju wypłyneło :buttrock: ( z jednego amora) dodam że mam zawieszenie typu upside down :buttrock: I teraz moje pytania: Ile oleju powinno byc w jednym amortyzatorze?Jaka gęstoś? (jaki polecacie?)I czy napewno przez to mi dobijały?Prosze o szybkie odpowiedzi, poniewaz jutro chcę to zrobic :buttrock: PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 (edytowane) zawias pewnie dobijał dlatego ze nie było oleju, kup sobie olej średniej gęstości do amorków, np. 10W, i na lage wchodzi średnio 400-500ml, no i zmień sobie uszczelniacze Edytowane 26 Grudnia 2006 przez kwas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Fabrycznie jest wlany olej o gestosci 10W, nie wiadomo jaki teraz masz wlany... Ja bym wlal 15W Oleju 550ml do lewej i 550ml do prawej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 wg danych serwisowych 550cm3/550cm3 (L/P) jak miałeś tak mało to może i uszczelniacze by pasowało wymienić :icon_biggrin: Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Witam,ja w mojej DT miałem to samo ze dobija i właśnie dziś skończyłem wymiane oleju w amrach (zacząłem w sobote) i amorek jest sztywny i nic nie dobija, chodzi pięknie. Zalałem olej 10W medium Motul, zapłaciłem za niego w InterMotors 36 zł litr. A oleju też miałem mało bo oklo 50ml w jednym, a uszczelniacze są jak nowe. Nie koniecznie trzeba wymieniać uszczelniacze. Może skróć troszskę spręzynkę i będzie dobrze, chyba że chcesz kase wydać na nowe. Pozdrawiamurban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_1234 Opublikowano 26 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 I jeszcze pytanko. Jak wlac ten olej do amorków? uszczelniaczy nie bede zmienil bo sa w dobry stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 podepne sie pod temat...:icon_evil: nie ma ktoś amora tylnego do kx/kdx :bigrazz:? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lons Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 ale jak juz 'regenerujemy' nasze przednie zawieszenie to uszczelniacze też powinniśmy zmienić na nowe i jeździć śmiało a nie z myślami w głowie że a może gdzieś wycieka... :icon_evil: koszt uszczelniaczy to 25-50z :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 podepne sie pod temat...:P nie ma ktoś amora tylnego do kx/kdx :P? A niby KDX maja dobre zawieszenia :D kilka skokow i juz siadl ;) A tak na serio to co robiles ze amor dobiles?? :bigrazz: Tu masz link: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M172887 Na jednej fotce widac amor gazowy :) pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 KuBa jak masz piniondze :) to zapodaj sobie takowy.Powinien pasowac bo mialem takiego w YZ i kumpel w KX. http://cgi.ebay.de/Stossdaempfer-Ohlins-fu...1QQcmdZViewItem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 I jeszcze pytanko. Jak wlac ten olej do amorków? uszczelniaczy nie bede zmienil bo sa w dobry stanie. Ja w mojej DT mam śrubkę spustową i przez ten otwór nalewałem olejek strzykawką 20ml. Musisz zobaczyć gdzie jest jakiś otworek coś. Może z dołu gdzieś po jakimś plastikiem, może z góry. Dokładni zobacz i obejrzyj amortyzator. urban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witson Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 A skąd wie czy mu oleju nie zostało w amorku, u mnie to nie taka prosta sprawa wylać cały. Najlepiej wymień uszczelniacze na nowe, ja zrobiłem tak jak ty chcesz że wymieniłem sam olej i jeden uszczelniacz po 1,5 miesiąca puścił i musiałem znowu kupować olej i robić tym razem z wymianą uszczelniaczy i powiem Ci że bez niczyjej osobistej pomocy tylko przez gg mi wytłumaczyli co i jak i udało sie (a mechanik chciał za robocizne 150zł). Więc wymień uszczelniacze i olej. Ja wlałem 10W i jest dla mnie idealny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 (edytowane) co sie z nim stało tak? hehe motor pochodzi od enduroguya wiec amor byl bardzo zmęczony a ja go po prostu dobilem:) ten koles który sie oglasza powiedzial 400 zl za zepsuty olejowy <hahaha> a ten na ebay całkiem całkiem co sie z nim stało tak? hehe motor pochodzi od enduroguya wiec amor byl bardzo zmęczony a ja go po prostu dobilem:) ten koles który sie oglasza powiedzial 400 zl za zepsuty olejowy <hahaha> a ten na ebay całkiem całkiem http://cgi.ebay.de/Stossdaempfer-Ohlins-fu...1QQcmdZViewItem a on na bata bedzie pasować? a od YZ bedzie pasowal? od rm moze? Edytowane 27 Grudnia 2006 przez KuBA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 10W ?? Jak nalałem 10W u siebie to mi kierownice z rąk chciało wyrwać ! Potem była proba z 2,5W nalane minimalnie ponizej stanu tego liczonego w cm i jest idealnie. Amor pracuje w calym zakresie z 1,5cm zapasem. Dobije tylko jeśli poważnie przelece jakiś skok. Dobrze, ze kolega mi pomogl z ta zawiechą bo bym sie męczył pewnie od dzisiaj :biggrin: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 10W ?? Jak nalałem 10W u siebie to mi kierownice z rąk chciało wyrwać ! w kmxie miałem 30W co było mniej więcej odpowiednikiem 5W w exc ;) , zawias zawiasowi nie równy.A uszczelniacze warto raz w roku wymienić, jeśli są luzy to tuleje też można , najwięcej czasu zajmuje wylewanie oleju i odpowietrzanie(ważne!) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.