kawon Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Witam. Czy to normalne że gdy odpale na ciepłym silniku to przez jakies 10 sekund słychac łancuszek rozrządu po ok 10 sek wszystko wraca do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 A dawno był wymieniany ten łańcuszek? Ewentualnie napinacz klęknął... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 To na 90 % napinacz.Zmien na mechaniczny od FZRy i bedziesz mial spokoj.Przeczytaj uwaznie ten temat http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=47612&st=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 (edytowane) wszystko masz okey ;)w F2 jest napinacz hydrauliczny, więc troche stuka zanim nie ma odpowiedniego ciśnienia. Edytowane 26 Grudnia 2006 przez młodymz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 A na zimnym jest OK? Skoro aż tak go słychać to troche podejrzana sprawa, może faktycznie jest mocno złachany albo się zacina więc lepiej zajmij się tym szybko zanim CI łańcuch przeskoczy przy odpalaniu. Odnośnie wymiany napinacza, to faktycznie zakładają od Yamaszki i temat załatwiony bezpowrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Napinacz, ale ... Prosiłem o podawanie szczegolow w temacie, czyli rocznik, przebieg, co kiedy było robione w motocyklu itp. To bardzo pomaga w udzieleniu poprawnej odpowiedzi. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawon Opublikowano 26 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 (edytowane) Na zimnym tego probemu nie ma.Tylko tak jak pisałem po odpaleniu na ciepłym silniku przek około 10 sek słychac łancuszek pozniej jest wszystko ok.Moto kupiłem jakis miesiąc temu przebieg 30 tyś. rok 92jeszcze jedno miarke oleju powinno sie wkrecic czy wystarczy włozyc żeby sprawdzić poziom??? Edytowane 26 Grudnia 2006 przez kawon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Miarki nie wkrecasz do pomiaru poziomu oleju. Przebieg mało prawdopodony, ale ... Zacznij od wymiany napinacza. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawon Opublikowano 27 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Napniacz od f3 jest chyba mechaniczny tak??? może on by pasował do f2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Napniacz od f3 jest chyba mechaniczny tak??? może on by pasował do f2?Owszem, od F3 jest mechaniczny, ale podobno nie pasuje rozstaw srub. Lepiej zalozyc od FZR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 CBR F2 ma hydrauliczny napinacz rozrządu.To norma że stuka przy odpaleniu.Jeżeli słychać stuki na ciepłym silniku to zazwyczaj trzeba wymienić łańcuch.Bardzo ważny jest także kierunek założenia podkładki ( uszczelki ) przy wyminie lub wymontowaniu napinacza.Odwrotne jej założenie będzie powodowało niewłaściwą prace napinacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 To nie jest normalne ze stuka przez 10 sekund . Normalnie w tych modelach z tego roku grzechocze dużo dłużej :) :D :icon_twisted: ja u siebie załozyłem napinacz od FZR i przeszło . Napinacz kup na allegro zapłacisz ok 80 zł a podobno nawet nowe org do CBR padają dosyć szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VAT Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 do f2 pasuje tez napinacz z r6 - sprowadzone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 To nie jest normalne ze stuka przez 10 sekund . Normalnie w tych modelach z tego roku grzechocze dużo dłużej :biggrin: ;) :buttrock: ja u siebie załozyłem napinacz od FZR i przeszło . Napinacz kup na allegro zapłacisz ok 80 zł a podobno nawet nowe org do CBR padają dosyć szybko 5 czy dziesięć sekund, prawdopodobnie i tak tego nikt nie mierzył.Ale jest pewna zwłoka zanim w napinaczu zostanie osiągnięte odpowiednie ciśnienie.Jeżeli po tym okresie rozrząd cichnie , to znaczy że napinacz funkcjonuje prawidłowo.I jeszcze jedno , nie radze stosować w tym miejscu silikonu tylko nową oryginalną uszczelkę.Także bardzo ważny jest kierunek jej ułożenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.