Paolo350 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 (edytowane) 1. Ster z osprzętem do Dniepra (rolgaz, uchwyty, dwa kpl. klamek) - zamienię wąski na ster do Kaśki z przyspieszaczem zapłonu (sama rura + dźwignia przyspieszacza) - oczywiście nie uszkodzoną (powłoka galwaniczna w stanie obojętnym);Zdjęcia steru: http://img101.imageshack.us/my.php?image=image121yk0.jpghttp://img340.imageshack.us/my.php?image=image126my4.jpghttp://img101.imageshack.us/my.php?image=dsc00017da8.jpghttp://img111.imageshack.us/my.php?image=dsc00019bl2.jpg 2. Blok silnika MT9 z wałem (bez korbowodów - wał do szlifu - stożek pod koło zamachowe do poprawy), siedziała w nim prądnica malucha (łoże prądnicy lekko podebrane), zdjęcia na życzenie - zamienię najchętniej na kompletny aparat zapłonowy do Kaśki; 3. Prądnica 126p + cewka dwubiegunowa + regler (siedziała w Dnieprze), z jakąś przejściówką (do skończenia - przejściówkę trzeba umocować, itp), zdjąłem ją z motocykla, ktory kupiłem na części - zamienię na głowice do K-650 (do remontu - mogą być bez zaworów itp. - z całymi żebrami);Zdjęcia prądnicy;http://img256.imageshack.us/my.php?image=dsc00012ia9.jpghttp://img256.imageshack.us/my.php?image=dsc00012lv8.jpghttp://img256.imageshack.us/my.php?image=dsc00019jb4.jpghttp://img85.imageshack.us/my.php?image=dsc00011xq1.jpg Ew. oddam kompletne głowice do MT11 (K68 pasują bez przejściówek), sprawne (jak narazie jeżdżą u mnie) za taki sam zestaw do K-650 (MT9 - te z długimi żebrami :P ) Pozdr. Edytowane 10 Lutego 2008 przez Paolo350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 (edytowane) Jawa idzie w górę ^^Hmmm - MZ też......http://moto.allegro.pl/item307755365_mz_es...ka_1963_r_.html Ps;A mój kolega ma "pierwszą serię" w oryginale, na papierach, sprawną, za 1500pln, i kupca znaleźć nie może.........Pewnie trzeba ją za 4000 wystawić, to ktoś się znajdzie....... Edytowane 10 Lutego 2008 przez Paolo350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Do jawy 350 lagi, kartery, gaznik nowy typ i stary od cz, błotnik przód,osłona łancucha, łancuch sprzegła, sprzegło chyba kompletne, jawa ż 175 2 ramy prawie kompletne-do sprzedania lub wymiany za jakas flaszke, badz inne czesci np. do ruska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Heh. kilka dni temu na allegro była WFM 125 za 7.000 Kup Ino Tera.... Jeśli ceny idą tak w góre to za swoją SHL w stanie obecnym powinienem wołać 4000PLN. 100% oryginał, od I własciciela, stan b.dobry, zarejestrowana i opłacona, silnik po remoncie, blachy i lakierek miodzio, tylko przetarte siedzenie trochę...http://www.bikepics.com/members/lehoom/67shlm110/ Chce ktoś kupić? Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 gdyby nie te trzy zera albo chociaż dwa to na piechotę bym szedł ;) nie ze tak słabo wyceniam ale więcej nie mam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Jak myslicie - wartuje tych pieniędzy?http://moto.allegro.pl/item311197447_jedna...zych_k_750.html Jedno jest pewne - łądna jest (chociaz przydaloby sie zrobic lakier, itp - ale ładna jest i tak)...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jul Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Troszke dużo. Poza tym nie wierzę w zapewnienia typu "stan idelany" . "odnowości nie ruszana" itp gówniane gadki. Trzeba zakładać,że do roboty. Jak jej zrobisz przegląd "0" to i tak wyjdzie kupa spraw do roboty.Bez złudzeń. Ta cena to jest cena za motor po renowacji. Lepiej przytargać coś do roboty od kacapa za normalną kasę a reszte wsadzic w solidny remont. Wiesz wtedy co Masz a nie "zapewnienia" sprzedąjcego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 (edytowane) Troszke dużo. Poza tym nie wierzę w zapewnienia typu "stan idelany" . "odnowości nie ruszana" itp gówniane gadki. Trzeba zakładać,że do roboty. Jak jej zrobisz przegląd "0" to i tak wyjdzie kupa spraw do roboty.Bez złudzeń. Ta cena to jest cena za motor po renowacji. Lepiej przytargać coś do roboty od kacapa za normalną kasę a reszte wsadzic w solidny remont. Wiesz wtedy co Masz a nie "zapewnienia" sprzedąjcego.Znam ta kaśkę i wiem że naprawdę prawie nic tam nie było ruszane. I dlatego wszystko jest do remontu . Ale za to w komplecie. Jedynie prądy są już z - na masę i długa prądnica z odpowiednim reglerem . Warto bo wszystko w kupie -orgynał . Edytowane 11 Lutego 2008 przez prince Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Troszke dużo. Poza tym nie wierzę w zapewnienia typu "stan idelany" . "odnowości nie ruszana" itp gówniane gadki. Trzeba zakładać,że do roboty. Jak jej zrobisz przegląd "0" to i tak wyjdzie kupa spraw do roboty.Bez złudzeń. Ta cena to jest cena za motor po renowacji. Lepiej przytargać coś do roboty od kacapa za normalną kasę a reszte wsadzic w solidny remont. Wiesz wtedy co Masz a nie "zapewnienia" sprzedąjcego.Wszystko co napisałes, to nie jest nic nowego (i to wiem!);Ale - co do ceny za moto po renowacji - to może ona dotyczyć "nowszej Kaśki";Weź pod uwagę fakt, że "starej krótkiej Kaśki" w oryginale nie kupisz za 1800pln od handlarza, tak jak to się dzieje za zwyczaj (bo za tyle można kupic padlinę poskładaną z różnych części u naszych "importerów") - a i raczej rzadko się one trafiają.6kzl to troszke przesadzona cena - ale cudów nie ma, i za tyle "pierwszej Kaśki" po remoncie nie kupisz (a i za zatłuczoną bez kwita trzeba bedzie położyć prawie 3kzl - cena oczywiscie u "importera")........... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jul Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Źle sie wyraziłem,nie to miałem na myśli,że "kupisz". Chciałem powiedzieć,że za ta kase wyremontujesz motor. (koszta własne). Co do oryginalności to wiesz jak jest.Niby faktycznie na fotce nieźle to wygląda,ale to tylko fotka. Tak czy owak, gościu trochę sie rozbujał z tą ceną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Jakby ktoś chciał skompletować egzemplarz o takim stopniu oryginalności to na same telefony do handlarzy wydałby tyle co na dobrą blacharkę i lakierowanie . To się tak wydaje że ta kacha ma inne zawieszenie i ramę a reszta to jak w każdej innej . Jest cała kupa drobnicy i różnic w odlewach też. Dużo jak za ruski motor w stanie do remontu - Ale czy dużo jak za niemalże pięćdziesięcioletnią maszynę w stopniu niemalże nie naruszonym ? Widział ktoś licytacje dużego fiata wyciągniętego ze stodoły z przebiegiem nie pamiętam ale chyba 50 km? Była ostatnio . Jak widziałem juz drugiego dnia aukcji 40 tyś . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jul Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Bez przesady.Faktycznie ma to 50 lat,ale nie jest to okaz klasy HD czy Zund. Cena ich nigdy nie będzie za wysoka,bo jednak mamy "za oknem" potężne zasoby tego sprzętu. prince na prv podesle fotki co przytargałem ostatnio i za jaką kasę.Można jeszcze,wierz mi można :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Bez przesady.Faktycznie ma to 50 lat,ale nie jest to okaz klasy HD czy Zund. Cena ich nigdy nie będzie za wysoka,bo jednak mamy "za oknem" potężne zasoby tego sprzętu. prince na prv podesle fotki co przytargałem ostatnio i za jaką kasę.Można jeszcze,wierz mi można :icon_twisted:Można -wiem bo znajomy kupił ostatnio ( nie wiem czy kupił to właściwe określenie) beemkę z 38 roku w stanie takim że zrobiłem tak : http://uk.youtube.com/watch?v=Q7aOZ3oYf6w za 1200zł . I to w granicach miasta Krakowa . Tak szczerze powiem że dziwi mnie fakt drożyzny emki przy ciągłej produkcji w chinach . Jej niecudownych własnościach użytkowych podczas gdy takie k750 nie będą już produkowane , zawieszenia tego typu raczej nikt nie podrobi jak to się dzieje z emką i zdecydowanie kaczka jest przyjemniejszym pojazdem dla użytkownika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Zgodzę się, że można jeszcze kupić fajny okaz (kolega kupil jakis rok, lub poltora roku temu oryginalną M72 w idealnym stanie wyjściowym - żadnego wgięcia ani śladu rdzy, wszystko zakonserwowane grubą warstwą "TOWOTU", silnik poza garami i gaznikami w bdb stanie - za 2tys zł - stała u jednego gościa na srtychu sprzężona z koszem - albo bardzo wczesnym, albo od Beemki). Także zdarzają się takie rzeczy (i to w centrum Jarosławia stało!) - podobnie jak silnik Villiers 98 za 50pln (również w Jarosławiu).Ale faktycznie - taką Kaśkę, oryginalną, w rozsądnej cenie (wtedy stała za 1000pln) widziałem tylko raz - potem jakos sie nie trafiały............A i raczej rzadko się je widzi..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Tak z ciekawosci, jaki to byl model tego BMW ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.