NaczelnyFilozof Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Chińska strona www na końcu świata Ciekawe czy to będzie trwałe?I ciekawe czego to jest kopia?Firma ma jakieś niuanse z Hondą... 4900 euro? Strona www italiańska :lalag: Fajny ale zegary takie jakieś ograniczone :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Na str. 9 grudniowego numeru "Świata Motocykli" jest krótka wzmianka nt. tych maszyn. Mi się te 嘉陵-i nawet podobają wizualnie (wiem, to kwestia gustu), ale ciekaw jestem, jaką jakością/trwałością się odznaczają. :icon_rolleyes: Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BU?KA Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 To nie uniknione bedzie tych "zabawek" coraz wiecej. Czas pokaze co sa warte. Bankowo dozyjemy czasow pierwszego chinskiego supersporta 1000 oraz start pierwszego chinskiego motocykla w Moto GP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 wariacja na temat freewinda w oparciu o silnik skopiowany prawdopodobnie z xt600a co do rozwoju... kilka lat temu mówiono, że koreańskie auta są do niczego. 30 lat temu to samo mówiono o japońskich (no, nie u nas, bo tu szczytem techniki była wołga, skądinąd też kopia). potrwa to pewnie kilka lat, ale jak już osiągną odpowiedni poziom kultury technicznej, to pewnie zawojują kawałek motocyklowego tortu dla siebieja się tylko modlę o to, żeby wzrost sprzedaży maszyn chińskich i koreańskich nie spowodował zamknięcia fabryki berliner motoren werke. bo czym ja bym wtedy jeździł..? :wink:jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 ja się tylko modlę o to, żeby wzrost sprzedaży maszyn chińskich i koreańskich nie spowodował zamknięcia fabryki berliner motoren werke. bo czym ja bym wtedy jeździł..? :)Chyba Bayerische Motoren Werke? :icon_mrgreen: Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 17 Grudnia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 a co do rozwoju... kilka lat temu mówiono, że koreańskie auta są do niczego. 30 lat temu to samo mówiono o japońskich (no, nie u nas, bo tu szczytem techniki była wołga, skądinąd też kopia). potrwa to pewnie kilka lat, ale jak już osiągną odpowiedni poziom kultury technicznej, to pewnie zawojują kawałek motocyklowego tortu dla siebie Wiesz... najpierw muszą w ogóle wykształcić jakąkolwiek swoją technologię produkcji nowych konstrukcji. Póki co mają milardy tanich rąk do pracy, ale motocykle produkują albo kupując stare taśmy montażowe od producentów z Japonii, albo składając garażowo różne podzespoły zagranicznej produkcji do kupy. Tak czy owak niewiele dają od siebie. Także z tym MotoGP byłbym ostrożny, chyba, że jakiś chiński producent zacznie kupować znane marki, co już się dzieje. O ile pamiętam Chińczycy kupili włoską Bimotę i kto tam jeszcze wchodzi w skład tego koncernu...pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Wiesz... najpierw muszą w ogóle wykształcić jakąkolwiek swoją technologię produkcji nowych konstrukcji. Póki co mają milardy tanich rąk do pracy, ale motocykle produkują albo kupując stare taśmy montażowe od producentów z Japonii, albo składając garażowo różne podzespoły zagranicznej produkcji do kupy. Tak czy owak niewiele dają od siebie. Także z tym MotoGP byłbym ostrożny, chyba, że jakiś chiński producent zacznie kupować znane marki, co już się dzieje. O ile pamiętam Chińczycy kupili włoską Bimotę i kto tam jeszcze wchodzi w skład tego koncernu...pzdr z tą produkcją na starych liniach i składaniem w garażu to przegiąłeś :crossy:duże firmy zlecają produkcję w chinach - ostatnio na forum był link do atyku nt bmw, które prowadzi rozmowy - dostarczając im całe linie technologiczne, szkoląc ludzi. więc to kwestia następnych kilku lat, żeby ci, którzy teraz się nauczyli od japończyków czy włochów - zaczęli uczyć swoich następców; w liczbie setek tysięcy :biggrin:etap produkcji na przestarzałych liniach kupionych na licencji mają już za sobą, teraz produkcja idzie na konkretne zamówienia i w ramach pełnej współpracy z liczącymi się producentami światowymi. jak widać na ww sprzęcie - chińczycy próbują też własnego projektowania. jeszcze nie potrafią, jeszcze nie nauczyli się wspomnianej przeze mnie wyżej kultury technicznej i otrzymywania produktu o odpowiednio wysokiej jakości. ale uważam, że przykład z koreańczykami jest tu adekwatnyjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Przeglądałem wczoraj katalog z 2005r i wpadło mi w oko cos takiego: Hyosung XR400. Taki koreański Suzuki DRZ400. Jak zacząłem porównywać zdjęcia to koreaniec wyszedł lepiej bo ma upside-down a parametry silnika te same (silnik też też sam). Ceny nie podali. W opisie zamieścili info że w fabryce Hyosung w Korei robią wszystkie mniejsze motocykle Suzuki i quady tej marki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Japonczycy tez zaczynali produkcje motocykli od wiernych kopii motocykli angielskich. Czy ktos teraz potrafi wymienic wiecej niz jedna istniejaca angielska fabryke produkujaca motocykle? Kto wie, jak bedzie za lat kilkadziesiat-moze tak samo bedzie z motocyklami chinskimi :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Chyba Bayerische Motoren Werke? :icon_exclaim: ehe :biggrin:tyle tylko, że nazwa nazwą, a fabryka motocykli mieści się pod berlinem. i tak ją ponoć dowcipni (są tacy..?) niemiaszkowie nazywają :biggrin:jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.