Skocz do zawartości

CBR F2 na tle F3 z 97-98roku, F4 i tundercata


Rekomendowane odpowiedzi

Kumpel chce kupic ktoregos z tych motocykli, zapytal mnie jakoz ze jedze F2 z 94 roku ale nie za bardzo potrafie mu pomoc.

 

O F2 moge powiedziec ze jest bardzo wygodna i ma niezle osiagi przy akceptowalnm zuzyciu paliwa i swietnie sie prowadzi. Za wady uznalbym troszke niedzisiejsza ( archaiczna ) stylizacje , hamulce ktore mogly by byc nieco lepsze (wymagaja uzycia duzej sily), no i cene ktora w egzemplarzach z konca lat produkci wynosi okolo 10 tys zl.

 

F3 z lat 95-96 -to chyba w zasadzie to samo co f2 z tym ze owiewka przednia zyskala lepszy image ( tylna niestety zostala ta sama ).

 

F3 z lat 97-98 ma zmodernizowana kanape, nieco mocniejszy silnik no i zdecydowanie atrakcyjniejszy wyglad.

Ale rame ma chyba taka sama jak model f2...... Ciekawia mnie wrazenia z jadzy tym motocyklem w odroznieniu od poprzednich modeli. Cena jest zaledwie kilka tysiecy wieksza od F2

 

O F4 moge mojemu kumplowi powiedziec ze jest bardziej sportowa ( ostrzejsza geometria), mocniejszy silnik , no i szersza tylna opona ktora raczej nie sprawdza sie w codziennej eksploatacji. Motor jest bardziej nerwowy od poprzednikow i lubi wpadac w szimme. No i F4 to juz troszke drozszy motorek.....

 

O tundercacie slyszalem ze jest to turysta w sportowych owiewkach. W ostrej jezdzie przeszkadzaja mu zbyt miekie zawiezenia. Yamaha lubi gubic drugi bieg, natomiast w hondach lubi o sibie dac znac lancuszek rozrzadu.

 

Potrzebuje opini tych ktorzy jezdzuli na tych sprzetach i umieja cos wiecej powiedziec zwlaszcza o wrazeniach z jazdy na tle innych ( poprzednich modeli )a nie koniecznie o tym co opisywalem :wygladzie, modernizacjach itp

Edytowane przez samolot

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdzilem F2 z 94 roku, pozniej F3 z 96 roku a teraz jezdze F3 z 98 roku. Ogolnie ja widze bardzo niewielkie roznice miedzy tymi wszystkimi modelami. Owszem sa ludzie ktorzy powiedza, ze dzieli je wszystkie przepasc.

O roznicach pisalem juz nie raz i nie chce mi sie tego powtarzac. Poszukaj w archiwum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Latałem troszkę na F4. Przy moim wzroście (191cm) myślałem, że będzie ciężko. Zaskoczyłem się jednak miło. Motocykl jest wygodny (nie tak jak ZZR 600 np ale wygodniejszy od R6) Silnik to najwyższa kultura pracy. U mnie był założony komin Scorpiona, brzmiała jak litrówka i szła jak burza :) Wiele razy wycinałem nią na światłach kumpli na gixerach 750, TL1000R czy RF900... Podsumowując - jeździłem wieloma motocyklami (GSXF1100, Vulcan 1500, VX800, FJ1200, X11...) i powiem Ci tak: niech kumpel pozbiera jeszcze trochę siana i kupi F4. W tej chwili nie ma jakiejś przepaści cenowej między F3 a F4. A uważam, że F4 jest dużo lepsza. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heniek chodzilo mi sprzety w cenie okolo 12 tys zl wiec GSX R 600 odpada.

Wpolczene litry np GSX 1000R to jakby miniaturki litrow z prze 10- 5 lat.

 

F4 cenowo sa o jakies 2-3 tys drozsze od F3.

Dlaczego masta 59 uwazasz ze F4 jest duzo lepsze od F3. Dla mnie za F4 przemawia wyglad ( motor jest jakby szerszy, dojrzalszy )Czy lepsze w twoim mniemaniu to bardziej sportowe. F4 ma krotszy rozstaw osi, ostrzejasza geometrie, i oone na tyle 180, czyli teoretycznie powinna byc bardziej nerwowa, mniej komfortowa i poreczna od F3.

 

Aha moze ktos wie czy F2 ma taka sama rame jak F3 ?

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka teorie to sobie mozna na plotach przeczytac, dla mnie przepasc jest to fakt ale na korzysc F4! Pod kazdym wzgledem...

Odzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATV

Wszystkie marki w jednym miejscu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

f4 dla mnie jest poprostu super moto, jezdzilem na kawie750 i byl dla mnie zbyt extremalna. honda jest latwa w prowadzeniu, dobrze oddaje moc, o ich niezawodnosci kazdy slyszal.

ponadto slyszalem ze jest spora roznica miedzy f3 a f4 na korzysc tej drugiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdze na F3, bardzo sobie chwale ten motocykl. Z tego co wiem, to f3 jest ulepszona f2 (a f2 to ulepszona f1 itd). Cbr f4 to juz nowa kontstrukcja, wiec oczywiscie bedzie lepsza niz f3, z nowymi zastosowaniami technicznymi.

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od sierpnia śmigam thundercatem i powiem, że jeździ się super. Ten motocykl sam widzi zakręt. Silniczek też jest bardzo sympatyczny. Duża kanapa nawet przy jeździe z pasażerem :(

Edytowane przez Mrówa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...