samolot Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 (edytowane) Kumpel chce kupic ktoregos z tych motocykli, zapytal mnie jakoz ze jedze F2 z 94 roku ale nie za bardzo potrafie mu pomoc. O F2 moge powiedziec ze jest bardzo wygodna i ma niezle osiagi przy akceptowalnm zuzyciu paliwa i swietnie sie prowadzi. Za wady uznalbym troszke niedzisiejsza ( archaiczna ) stylizacje , hamulce ktore mogly by byc nieco lepsze (wymagaja uzycia duzej sily), no i cene ktora w egzemplarzach z konca lat produkci wynosi okolo 10 tys zl. F3 z lat 95-96 -to chyba w zasadzie to samo co f2 z tym ze owiewka przednia zyskala lepszy image ( tylna niestety zostala ta sama ). F3 z lat 97-98 ma zmodernizowana kanape, nieco mocniejszy silnik no i zdecydowanie atrakcyjniejszy wyglad.Ale rame ma chyba taka sama jak model f2...... Ciekawia mnie wrazenia z jadzy tym motocyklem w odroznieniu od poprzednich modeli. Cena jest zaledwie kilka tysiecy wieksza od F2 O F4 moge mojemu kumplowi powiedziec ze jest bardziej sportowa ( ostrzejsza geometria), mocniejszy silnik , no i szersza tylna opona ktora raczej nie sprawdza sie w codziennej eksploatacji. Motor jest bardziej nerwowy od poprzednikow i lubi wpadac w szimme. No i F4 to juz troszke drozszy motorek..... O tundercacie slyszalem ze jest to turysta w sportowych owiewkach. W ostrej jezdzie przeszkadzaja mu zbyt miekie zawiezenia. Yamaha lubi gubic drugi bieg, natomiast w hondach lubi o sibie dac znac lancuszek rozrzadu. Potrzebuje opini tych ktorzy jezdzuli na tych sprzetach i umieja cos wiecej powiedziec zwlaszcza o wrazeniach z jazdy na tle innych ( poprzednich modeli )a nie koniecznie o tym co opisywalem :wygladzie, modernizacjach itp Edytowane 16 Grudnia 2006 przez samolot Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Jezdzilem F2 z 94 roku, pozniej F3 z 96 roku a teraz jezdze F3 z 98 roku. Ogolnie ja widze bardzo niewielkie roznice miedzy tymi wszystkimi modelami. Owszem sa ludzie ktorzy powiedza, ze dzieli je wszystkie przepasc. O roznicach pisalem juz nie raz i nie chce mi sie tego powtarzac. Poszukaj w archiwum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legut7 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Ja jezdzilem natomiast F4 i uwazam ze dobrze ze tam byla juz z tylu 180, a wada jest nie lancuszek a napinasz rozrzadu... Cytuj www.legato-motocykle.plOdzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATVWszystkie marki w jednym miejscu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 18 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Przez opone 180 z tylu motocykl podobno robi sie mniej poreczny........ Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masta59 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Latałem troszkę na F4. Przy moim wzroście (191cm) myślałem, że będzie ciężko. Zaskoczyłem się jednak miło. Motocykl jest wygodny (nie tak jak ZZR 600 np ale wygodniejszy od R6) Silnik to najwyższa kultura pracy. U mnie był założony komin Scorpiona, brzmiała jak litrówka i szła jak burza :) Wiele razy wycinałem nią na światłach kumpli na gixerach 750, TL1000R czy RF900... Podsumowując - jeździłem wieloma motocyklami (GSXF1100, Vulcan 1500, VX800, FJ1200, X11...) i powiem Ci tak: niech kumpel pozbiera jeszcze trochę siana i kupi F4. W tej chwili nie ma jakiejś przepaści cenowej między F3 a F4. A uważam, że F4 jest dużo lepsza. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 to wsiądz na gsxr600 rocznik 2006 i sprawdz czy twoja f2 jest bardziej od niego poręczna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 18 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Heniek chodzilo mi sprzety w cenie okolo 12 tys zl wiec GSX R 600 odpada.Wpolczene litry np GSX 1000R to jakby miniaturki litrow z prze 10- 5 lat. F4 cenowo sa o jakies 2-3 tys drozsze od F3.Dlaczego masta 59 uwazasz ze F4 jest duzo lepsze od F3. Dla mnie za F4 przemawia wyglad ( motor jest jakby szerszy, dojrzalszy )Czy lepsze w twoim mniemaniu to bardziej sportowe. F4 ma krotszy rozstaw osi, ostrzejasza geometrie, i oone na tyle 180, czyli teoretycznie powinna byc bardziej nerwowa, mniej komfortowa i poreczna od F3. Aha moze ktos wie czy F2 ma taka sama rame jak F3 ? Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legut7 Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Taka teorie to sobie mozna na plotach przeczytac, dla mnie przepasc jest to fakt ale na korzysc F4! Pod kazdym wzgledem... Cytuj www.legato-motocykle.plOdzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATVWszystkie marki w jednym miejscu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubek145 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 f4 dla mnie jest poprostu super moto, jezdzilem na kawie750 i byl dla mnie zbyt extremalna. honda jest latwa w prowadzeniu, dobrze oddaje moc, o ich niezawodnosci kazdy slyszal.ponadto slyszalem ze jest spora roznica miedzy f3 a f4 na korzysc tej drugiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Jezdze na F3, bardzo sobie chwale ten motocykl. Z tego co wiem, to f3 jest ulepszona f2 (a f2 to ulepszona f1 itd). Cbr f4 to juz nowa kontstrukcja, wiec oczywiscie bedzie lepsza niz f3, z nowymi zastosowaniami technicznymi. Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrówa Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 (edytowane) Ja od sierpnia śmigam thundercatem i powiem, że jeździ się super. Ten motocykl sam widzi zakręt. Silniczek też jest bardzo sympatyczny. Duża kanapa nawet przy jeździe z pasażerem :( Edytowane 13 Stycznia 2007 przez Mrówa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.