Skocz do zawartości

Mrówa

Forumowicze
  • Postów

    87
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Mrówa

  • Urodziny 12/14/1987

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    R1 RN09
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1100702
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Mrówa

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Rozumiem, że między plusem akumulatora a każdym z przewodów od alternatora nie było żadnego napięcia gdy ustawiłeś miernik na DC20? Ciężki przypadek, ja również obstawiam uwalony stojan. Ja na Twoim miejscu podmieniłbym jeszcze jeden regulator i jeżeli to nie da rezultatów to wyciągaj alternator i wieź go do elektryka, niech sprawdza.
  2. Tak jak kolega _Monter_ wyżej napisał możesz użyć miernika. Jeżeli zwiera cały czas do masy to między którymś z 3 przewodów a plusem aku pojawi Ci się napięcie mniej-więcej takie jakbyś mierzył bezpośrednio na wyjściach akumulatora. Jeżeli napięcie będzie reklamujesz swój przezwajany stojan. Jeżeli nie będzie to nagrzej porządnie motocykl, pojeździj i wtedy jeszcze raz sprawdź. Może to być zwieranie do masy w pewnych okolicznościach i jak kolega wyżej napisał ciężko będzie to wyłapać tą metodą.
  3. Wypnij kostkę od alternatora z reglera, podepnij małą żaróweczkę jednym kablem do PLUSA od akumulatora a drugim do każdego po kolei z 3 przewodów od alternatora. Jeżeli przy którymkolwiek żaróweczka się zaświeci to alternator (jedna z jego 3 faz albo 2 albo 3) ma przebicie do masy. Jest to jednoznaczne z koniecznością jego wymiany. Napisz efekty. Motocykl oczywiście wyłączony (stacyjka OFF).
  4. Dzięki panie Piotrze za konkretną odpowiedź. W żadnym wypadku nie miałem zamiaru prostować tarcz hamulcowych. Ewentualnie myślałem o wymianie, jednak zauważyłem skrzywioną felgę. Rozglądam się za nową. Napiszę jak wymienię jakie są efekty. Przy okazji zrobię kompletny serwis zacisków hamulcowych. Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi.
  5. Dzięki za odpowiedzi! Powiem wam, że dzisiaj wyczyściłem zaciski (bo niektóre tłoczki stały) i jest sporo lepiej, jednak do ideału brakuje. Teraz motocykl przy hamowaniu skacze jakby góra dół jakbym przejeżdżał przez poprzeczne nierówności. Czuć to głównie przy dohamowywaniu przed światłami do 0km/h. Czy jakbym odkręcił tarcze i oddał do tokarza to on będzie w stanie stwierdzić czy są proste?
  6. Po oponie co najśmieszniejsze nic nie widać aby dostała. Podejrzewam, że mogła być wymieniona na nową po wjechaniu w dziurę/strzale.
  7. Tak właśnie zrobiłem. Przykleiłem bolec do lagi. I na jednej i drugiej tarczy widać jakieś wahnięcia. Ale jedna sprawa mnie zaniepokoiła, że również na feldze z dwóch stron widać wahnięcia tak jakby ktoś wjechał w jakąś dziurę lub szybko podjechał na krawężnik (wybrzuszenia rantu z dwóch stron). Może tarcze są ok a felga jest skrzywiona?
  8. Dzięki za szybkie odpowiedzi :) . Tylko teraz pytanie jak wyczaić która to tarcza jest krzywa czy może dwie od razu? Są jakieś sposoby "domowe"? Bo obie są na oko w dobrym stanie, czyli np nie mają progu. A przyczyną mogą być zapieczone tłoczki hamulcowe?
  9. Mam taki problem w mojej R1, że przedni hebel działa jakby pulsacyjnie. Mianowicie przy jednakowym nacisku dłoni na klamkę hamulca motocykl hamuje raz mocniej raz lżej i tak w koło aż do zatrzymania. Im szybciej jadę tym większa częstotliwość tego mocniej-lżej. Dodatkowo podczas hamowania delikatnie wężykuje prawo lewo. Zauważyłem też wychylając się z motocykla, że podczas hamowania kiedy występuje to mocniej-lżej przednia opona jakby podskakuje (wrażenie odrywania od asfaltu i powrotu). Klamka nie pulsuje pod palcami. Klocki hamulcowe oczywiście jeszcze są w miarę grube, płyn jest roczny. Gdy nie hamuję z motocyklem nie dzieje się nic niepokojącego (nie telepie kierownica, nie ściąga). Co to może być? Pozdrawiam
  10. Mrówa

    KTM EXC 525

    KTM EXC 525, 2005 rok z homologacją, zarejestrowany w kraju, dwa komplety kół, supermoto 17 cali z tarczą przód 320mm oraz terenowe kostki z nowiutkimi oponami Dunlop (ani razu nie jeżdżone jeszcze z naklejkami), stan wizualny dobry, silnikowy bdb (cylinder i korba OK), dwa wydechy standard i przelotowy, zdjęcia wstawię za kilka dni gdyż nie ma mnie obecnie przy sprzęcie kontakt tylko tel: 606-141-221.
  11. Witam, zostało mi jeszcze kilka części z Caponorda: - silnik kompletny z wiązką, wtryskami, chłodnicą oleju itp jedynie bez dekla od alternatora - jedna część gmola - wahacz razem z nakładką osłaniającą łańcuch - lagi 2 sztuki idealnie proste - wypełnienie plastikowe pod siedzenie - plastik prawy owiewka z napisem caponord - dwa tłumiki oryginalne nie przerabiane - klamka sprzęgła z pompką, przewodem i siłownikiem sprzęgła - kolektor wydechowy ori - zbiornik paliwa bez korka Zdjęcia wszystkich części: http://imageshack.us/g/193/imag0486x.jpg/ Propozycje cenowe proszę składać wyłącznie na tel 606141221 gdyż rzadko zaglądam na forum i na maila. Pozdrawiam
  12. Do TL1000 ok 1100zł (katalogowo ok 2900zł) Do kawasaki 636 2005 ok 800zł (katalogowo ok 1800zł). Inne przykładowe modele: Honda Varadero 2000r 1100zł (katalogowo ok 2900zł), Aprilia Tuono 750zł (katalogowo ok 1600zł), Kawasaki 636 2002r 750zł (katalogowo ok 1600zł), Zostały tylko same puszki (końcówki) wydechu, kolektorów już nie ma. Ceny powyższe za same puszki.
  13. Tłumiki firmy Arrow do wszystkich motocykli i skuterów, mega ceny, nie będę pisał tutaj wszystkich modeli jakie są dostępne, proszę składać zapytania przez forum lub gg 1100702, odpiszę cenę i dostępność, szybkie terminy realizacji, same puchy oraz całe układy z kolektorami, oczywiście wszystko nówka, ok. 50-60% upustu od ceny z katalogu, legalne!!!
  14. http://otomoto.pl/honda-cbr-600-f4i-sport-f4-M2707393.html
  15. http://otomoto.pl/suzuki-gsx-r-750-k6-gsxr-k7-black-M2722962.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...