M a D a F a K a Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Bronię VX-a, nietuzinkowy, wierny i trwały sprzęt, na spacerówkach od intrudera wydaje się motocyklem z największym jajem w tym przedziale cenowym. Wady: duże spalanie, stuki i puki, które jednak nie zwiastują nadchodzącej awarii. CB jak to HONDA jest nijaka, szara, bezpłciowa jak GOLF III. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 (edytowane) Czolem! VX800 = mega duze spalanie oleju :icon_biggrin:. Poza tym sa to juz dawno nieprodukowane sprzety i mniej popularne, wiec trudniej o dobry egzemplarz.Bierz CB500 :icon_biggrin: Pozdro Edytowane 8 Grudnia 2006 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markom13 Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 CB jak to HONDA jest nijaka, szara, bezpłciowa jak GOLF III. O przepraszam ,moja jest zielona ,a bedzie niedługo wiśniowa :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr7557 Opublikowano 9 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Na nowe moto mam od 6-7 tys/zł w zależności ile uda mi się zarobić przez ferie. Jeśli chodzi o motocykle turystyczne to dla mnie królem jest HONDA. Natomiast gdybym chciał ścigacza to naturalnie był by to Kawach zx9r lub zx7r (odpada, wole bardziej turystyczną jazde). Bardzo bym chciał CB 750 albo od razu CB 1300 ale za 7 tys raczej nie kupie :bigrazz: CB 750 można kupić za 6,5 tys zł ale są to roczniki 91r, czy taką 15 letnią HONDĄ można jeszcze pojeździć? Wiadomo wam o jakichś zmianach wprowadzanych w puźniejszych rocznikach? PZDR PS. NTV jest cholernie brzydki... :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miki Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Czolem! VX800 = mega duze spalanie oleju :P. Poza tym sa to juz dawno nieprodukowane sprzety i mniej popularne, wiec trudniej o dobry egzemplarz.Bierz CB500 :) Pozdro no coz Zbychu jak sie ma zajechany silnik to bierze olej;) A co do Vx to nie przesadzajcie ze to niby taki złom i ze czesci niema......podstawowe elementy eksploatacyjne dostaniesz bez problemu...a reszta sie nie psuje :eek: Mam vx w tym sezonie nakulałem ok.10tys km i jakos silnik mi nie wybuchł :bigrazz: Stuka i puka racja ale to V ten typ tak ma...wystarczy posłuchac Ducati to dopiero sieczkarnia;)Plusy Vx'a:-pierwszy plus to to ze VAŁKA :icon_razz: -spalanie ....mi srednio wychodzi 5,5l a nie jezdze zbyt wolno:) do tego po gorach duzo-niezły moment obrotowy, silnik ładnie ciagnie, nie trzeba mieszac biegami przy wyprzedzniu-wał kardana.....zajebista sprawa, niewiesz co to smarowanie łancucha i naciaganie-łatwy serwis...jak sie ma jako takie pojecie o mechanice to mozna wszystko zrobic samemu- wygodny, ja i pasazerka nienazekamy-tani w utrzymaniuMinusy:-jako takie prowadzenie...w cisnych zakretach trzeba sie dobrze poskładac, tz. trzeba mieć dobrze opanowany sprzet...to i opony pozamykasz:)-brak osłony przed wiartem wiec jazda z predkosciami ponad 120km na dłuzsza mete staje sie meczaca- przednia zawiecha za mieka, ale mozna włozyc progresywne sprezyny-hamulce zasłabe...dobre klocki to podstawa -dosc łatwo korodujacy układ wydechowy podsumowujac.....zalezy kto co lubi. Jesli preferujesz raczej spokojniejsza jazde bez wariactw i do tego lubisz dzwiek v'ki to vx powinien ci podejsc. Jesli zas wolisz szybkie latanie po winklach i przeciskanie w korakach to Cb bardziej nadaje sie do tego celu...ale wg. mnie Cb 500 to taki wiekszy motorower małe to jakies takie;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Na CB 500 robilem prawko. Moj nauczyciel sprzedal je tylko dlatego, ze Honda wypuscila ABS'y. Wybralbym CB bo jest bezawaryjny. pozdrawiam Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Siemka.Skoro jesteś fanem hondy,to po co myślisz nad innym producentem?Honda oferuje wystarczającą ilość modeli,więc na pewno coś wybierzesz.Co do cb 750 z początku produkcji:Nie nastawiaj się na rocznik,tylko na stan.Czasem lepiej kupić moto starsze lecz w lepszej kondycji,niż dwa lata młodsze a skatowane.Cierpliwie poszukaj,a napewno trafisz. Miki,ty widziałeś na oczy cb 500?Największa 500 w klasie, a ty ją do roweru przyrównujesz :) Najpierw się czymś przejedz, a potem dopiero oceniaj (bez urazy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hahacz Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 (edytowane) Witam, jestem zupełnie początkujący w motocykliźmie i na początku myślałem nad CB500, poczytałem trochę forum i stwierdziłem, że będzie najlepsza. Tak jakoś wszystko się jednak potoczyło, że znalazłem niezły egzemplarz CB 750 i to bardzo blisko... więc decyzja zapadła szybko. Za 8tys wyrwałem w niezłym stanie ogólnym, silnik igła (po konsultacji z mechanikiem) tylko... po lekkim szlifie, gościowi nie chciało sie naprawiać. Ja to zrobiłem za ledwo 180zl. W wyniku mam świetny sprzęt za 8200zł. Wychodzi z tego, że SevenFifty możesz znaleźć za kasę którą masz i przejedziesz nią jeszcze 50kkm. Pozdro... idę powykorzystywać "zimę" do pośmigania :) PS. rocznik 1996 czyli niezbyt stara :) Edytowane 9 Grudnia 2006 przez hahacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atrian Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 w prawidłowo eksploatowanej CB500 silnik wytrzymuje min. 150tys Dokładnie, testowano ten model cebuli nawet w chłodnej i deszczowej Norwegii, zawieszenia w tym motocyklu to temat dyskusyjny ja osobiście w egrzemplarzu PC 32 mam amorki Hagona, bo często zabieram ze sobą plecak no jest różnica i to spora.w/w przypadku poleciłbym CB 500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszm Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Miałem okazję jeździć VXem, teraz ujeżdżam CB 500. Motocykle zasadniczo się różnią. VX to sprzęt budowany na bazie choppera- specyficznie pokonuje zakręty, jest ciężki, trzeba użyć trochę siły przy manewrowaniu. V-ka ma spory moment obrotowy, który daje sporo radości, no i głęboki dźwięk V Twina :icon_mrgreen: CeBulka z kolei to lekki, zwinny i ogromnie sympatyczny sprzęt. Daje na prawdę dużo radości z jazdy, mało pali, jest tańszy w utrzymaniu (wymiana oleju co 12 tys., regulacja zaworów co 24 tys.). Bez problemu można go wykorzystywać do bliższej i dalszej turystyki, a kiedy kierowca chce to potrafi pokazać pazur :icon_mrgreen: Co do awaryjności VXa nie mogę się wypowiadać, ponieważ nie jeździłem nim długo, ale o tym pisali już moi poprzednicy. Cebula natomiast sprawuje się bezawaryjnie i bezproblemowo. Jedyną awarią która przytrafia się w niektórych egzemplarzach jest wieszający się napinacz rozrządu, ale to nie stanowi aż tak dużego problemu.Ogólnie polecam CB :buttrock: Myślę, że gdybym miał wybrać teraz między tymi dwoma motocyklami wybrałbym CeBulkę :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Siemka,jeśli chodzi o oszczędność motocykla, VX jest pierwsza liga:- jedna tarcza z przodu (jeden komplet klocków)- dwa gary (tylko osiem zaworów, regulacja śrubkami, bez problemu, tylko dwa gaźniki, dwie świece)- kardan- wąskie, tańsze laczki (przód 18 calix110, tył chyba 150x17cali) - spalanie od 4,5-5 (trasa 100-120), max. 6,5 przy ostrym czadowaniu po mieście Motocykl bardzo bardzo sympatyczny dla spokojnej osoby. Tylko dla spokojnych osób. Zaletą jest to, że jest długi, więc lepiej nadaje się dla wysokich jeźdźców i dla pasażerów/ek. pozdrJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.