markos Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 takie pierd*lenie to zostawcie kolegom na podwórku .....I co mam Ci napisać?? żebyś spróbowal, a sie przekonasz??? A dlaczego jak staniesz za domem to mniej wieje?? I to nie tylko metr za domem.... :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaju3 Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 ehhhhhh tunel aerodynamiczny zamyka sie ok 1 m moze max 1.5 m za autobusem, tirem itd... takie pierd*lenie to zostawcie kolegom na podwórku ..... nie, wiecej niz 1,5m bo jadac rowerem w odelglosci 2m za autobusem nie czuje sie oporu powietrza..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 A hamowniki w Ogarze liiiche :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Zastanawia mnie jak on to sprawdził, licznik wyskalowany do 80km/h jest w Jawce. Poza tym dom to inna sprawa, on się nie porusza. Ten tunel zależy od wielu czynników, ale dalej jak 3m nie sięga raczej. Zdarzyło mi się jechać kiedyś autobusem, takim starociem jak to w peksach mają, to koleś po 90 parę km/h zaginał, ale to strach w oczach jak wyprzedzał tira ledwo, co ledwo uciekając przed drugim nadjeżdżającym z przodu. Wrażenia ekstremalne, aczkolwiek nie polecam jak i samej jazdy za ciężkimi pojazdami, ba nawet osobówkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 tak przy okazjiradzia, wez sie opanuj z tymi rometami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiaan91 Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 jechałem 86 km/h moim ogarem (w normalnych warunkach jedzie 75 km/h). Jak to możliwe? Jechałem za autobusem, tworzyło się za nim coś w stylu tunelu aerodynamicznego- żadnych oporów powietrza. JEZDZIJCIE ZA AUTOBUSAMI wspaniałe przeżycie 86km/h, koleś źle ci licznik chyba chodzi, wiesz ile to jest, ten ogar dawno by się rozleciał, rozumie 70km/h ze stromej górki jednorazowo <Lol2> to tak ale nie 86km/h!! to ja mam Derbi Sende R Xtreme i jechałem max 90km/h po prostej bo potem się blokuje. Takie kity to wciskaj sobie a nie nam! pozdro:P Derbi Senda R Xtreme 02` 50cc ciekawe gdzie autobusy jezdzą po 86km/h?? jak ci kiedys taki autobus zachamuje awaryjnie to bedziesz miał wspaniałe przezycie :crossy: :icon_mrgreen: :buttrock: Siema, masz racje który autobus jedzie 86km/h, :banghead: <Lol2> uu a jak by zahamował autobus mocno to ten z tyłu zabawiał by się w małysza (ja latam!:bigrazz:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Ogar 200 po przeróbka przekroczy 80km/h. Seria napewno tego nie zrobi.Sami zobaczcie. Silnik po konkretnych przeróbkach i mamy ponad 80km/h na liczniku. http://republika.pl/brezniewmoto/ Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Tomason, moja zamykała licznik, całkowita seria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Punkbuster Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 ludzie zapamiętali romety,jawki jako powolne rozkładające sie złomy i pojedzie np. 60 km/h z przepasci ale jak dbasz to masz zrobisz sobie silnik i go stuningujesz to będzie ci jechał 70km/h.Ludzie po prostu nie dbają o romety i juz sie przyjeło że to jest złomex :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Tomason, moja zamykała licznik, całkowita seria.z gorki czy na prostej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 mialem ogara 200 to 65 lecial na 13 zebatce.silnik caly prawie nowy.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Cytat(heniek128 @ 06 Grudzień 2006 - 20:38) *poza miastem banghead.gif Pokaż mi taki autobus, to zrozumiem twoje bangheady. Tyle to tylko busami jeżdżą (a nawet szybciej, zdarzało się stać w sprinterze pędzącym ponad 100 km/h). Ale nie widziałem żadnego autobusu, który tyle jeździ (przez dłuższy czas, a nie w chwili wyprzedzania), przynajmniej z pasażerami. Trasa Lubin - Legnica prędkośc autobusu 90km/h wg licznika - wiem bo czasami patrze.Busy to nawet czasami 130 z pasażerami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 po pierwsze to jechales pewnie z 60 bo licznik zawsze przeklamuje , a jeszcze w ogarze... :PP:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^lunatyk^ Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 nie, wiecej niz 1,5m bo jadac rowerem w odelglosci 2m za autobusem nie czuje sie oporu powietrza..... wiesz czemu się nie czuje ? bo za autobusem jest próznia. Przestańcie chrzanić głupoty.... ktoś tam przedemną powiedział że 3 m moze... nie wiem cała zasada tego polega na tym ze autobus otworzy swój tunel a potem go zamknie za sobą ale ruch powietrza jest już skierowany w tej samej osi co oś samochodu/motocykla jadącego za nim ... i dlatego jedziecie szybciej ... a powietrze przed autobusem porusza sie w sposób chaotyczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Osłona za TIRami i autobusami działa zależnie od prędkości i rozmiarow od marnych 2m do nawet około 7 (porownanie "na oko" z dlugoscia domku na dzialce). Co się dzieje dokladnie z powietrzem trudno powiedzieć przy tak nieaerodynamicznej bryle, jednak trubulencji zwalajacych z siodla sobie nie przypominam. Kiedyś sprawdzałem ile pociągnie moja mała CB za triolotem - wychodzilo ponad 70km/h :icon_arrow: Z górki, miedzy dwoma tirami bylo 80km/h. Zabawa jest bardzo glupia i niebezpieczna. Pomijajac fakt możliwości naglego hamowania (co się niektórzy w tym wątku na hamowanie uparli?), najechania czy innych niebezpieczeństw na drodze pamiętajcie, że można bardzo łatwo przegrzać silnik. Motor kręci sie na maksymalnych obrotach a opływ powietrza minimalny. Dotyczy to szczególnie Ogarów z czeskim silnikiem, które mają tendencję do przegrzewania sie :icon_arrow: Co do osiągów - to bardzo prawdopodobna prędkość. Ogar 200 brata 70km/h wyciągał bez większych problemów (no jeśli odpalił oczywiście :icon_arrow: ). Pewien człowiek zajmujący się kiedyś wyścigami opowiadał o jednym starcie w wyścigu, w którym był drugi. Pierwszy był chłopak na Jawie Mustang rozpędzającej się do 90km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.