Janusz Opublikowano 14 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2003 Nowy Moto Guzzi ma juz objezdzony prototyp i produkcja wstepna juz sie rozpoczela. Bedzie to najbardziej sportowa wersja z klasycznym silnikiem takim jak w moim V11S ale z osmioma zaworami. Pare zdjec prototypu: http://www.guzzisti.it/moto/prototipi/MGS0...ges/dxlato1.jpg http://www.guzzisti.it/moto/prototipi/MGS0...images/alto.jpg http://www.guzzisti.it/moto/prototipi/MGS0...ges/cattiva.jpg http://www.guzzisti.it/moto/prototipi/MGS0...ages/pedana.jpg Wersja zawodnicza bedzie kosztowac 20,000 euro i jest juz zatwierdzona do wyscigow z silnikiem 1225 cc. Wersja uliczna bedzie 1000 cc. We Wrzesniu bede w fabryce w Mandello i bede mial wersje uliczna na caly dzien do jazd probnych po drogach dookola jeziora Como. Napisze wtedy swoje wrazenia bo teraz to nawet nie widzialem jeszcze MG/S01 nazywo. Z informacji fabrycznej i zdjec wyglada bardzo obiecujaco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2003 Wygląda obiecująco. A powiedz mi tylko, czy silnik jest elementem nośnym (tak jak w BMW)? Wykląda na to że tak, czy tylny wahacz jest mocowany do ramy? Masz jakieś dane tej maszyny? Pozdrawiam, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadamuss Opublikowano 14 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2003 Ciekawe ile to wazy? Wyglada super lekko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 14 Lipca 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2003 Jestem ciekawy, na ile zostaną poczynione zmiany w wersji cywilnej. Póki co motocykl wspaniały i nawet ten kobylasty silnik jakby bardziej lekki wizualnie. Znając życie w wersji cywilnej dołożą tyle zbędnego plastiku, w postaci np błotnika nad tylną oponą, innego zadupka z kanapą dla pasażera itd, że nowe Guzzi nie będzie już tak lekkie wizualnie. Poczekamy, zobaczymy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Opublikowano 15 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2003 Tak, oczywiscie silnik jest elementem nosnym tak jak w kazdym wspolczesnym sportowym albo sportowo/turystycznym motocyklu MotoGuzzi. Firma ta napewno nie wzoruje sie ani na BMW ani zadnym innym producencie a raczej odwrotnie. Nie zapominajmy ze Moto Guzzi jest druga najstarsza na swiecie nieprzerwanie istniejaca firma (najstarsza jest Harley-Davidson). Silnik jak wspomnialem jest prawie ten sam jak dotychczas w sportowych modelach MG. Zmieniono ilosc zaworow na 8 (dotychczas 4), wobec tego moc wzrosla do 122 KM ( 91) przy 8,000 RPM (7,800) a moment do 110 NM (94) przy 6,400 RPM (6,000). Zawory 36 mm ssace (moj silnik 46.5 mm ale tylko dwa :cry: ) i 31 wydechowe (39.5mm), wtryskiwacze oczywiscie Marelli 54 mm, tloki Cosworth. Roberto Brovazzo, Dyrector Handlowy Moto Guzzi mowil mi, ze w czasie prob na torze Monza testowy jezdziec fabryczny zrobil pierwsze okrazenie 2min05 sec i ze nie bedzie zadnych problemow z podniesieniem mocy do 130 km sama mapa wtrysku paliwa. Waga; nie wiem tego ale oceniam ze napewno nie wiecej niz 200 kg. Moj V11S wazy 219 kg (suchy). Dla ciekawosci - sam silnik wazy 93 kg.Druga ciekawostka - na krajowym (USA) zjezdzie Moto Guzzi w Mount Vernon, WA w ostatnia Sobote (dwa dni temu) bylo okolo 150 maszyn z calego kontynentu a moja uwage zwrocil piekny 850T z Ontario, Canada o przebiegu PONAD 320,000 km bez remontu! Wersja cywilna; Nie bedzie sie NICZYM ROZNIC z wyjatkiem ceny (podobno 15,000 euro), wielkoscia silnika (rozwiercony do 100 mm a w wersji ulicznej 92mm) i oczywiscie wnetrznosciami wydechu i mapa komputera. WYGLAD TEN SAM. Dziekuje wam za inteligentne, na poziomie pytania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 15 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2003 A na temat przyspieszenia i prędkości maksymalnej jeszcze nic nie wiadomo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 15 Lipca 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2003 Wersja cywilna; Nie bedzie sie NICZYM ROZNIC z wyjatkiem ceny (podobno 15' date='000 euro), wielkoscia silnika (rozwiercony do 100 mm a w wersji ulicznej 92mm) i oczywiscie wnetrznosciami wydechu i mapa komputera. WYGLAD TEN SAM.[/quote'] Znaczy się nie będzie miejsca dla pasażera? Kanapy, podnóżków, uchwytów itd z tyłu? A lampy? Kierunki? Lustra? Osprzęt kierownicy?Nie, no chyba wygląd jednak nie będzie ten sam :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manulo Opublikowano 15 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2003 jutro spadam rometem obrobić jakiś bank, (w celu wiadomym) są jacyś chętni do współudziału :( :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadamuss Opublikowano 16 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2003 cywilna bedzie kosztowala 15000 i bedzie chyba ta tansza wersja. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio Opublikowano 28 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2003 Druga ciekawostka - na krajowym (USA) zjezdzie Moto Guzzi w Mount Vernon' date=' WA w ostatnia Sobote (dwa dni temu) bylo okolo 150 maszyn z calego kontynentu Dziekuje wam za inteligentne, na poziomie pytania.[/quote'] Nie wiem czy to inteligentne 8) :lol: ale chyba coś cienko tam u was z Moto Guzzi, bo na naszym krajowym zlocie w Mucznem to było coś koło 40 M-G :D a kraj bądź, co bądź bez porównania 8O Plus oczywiście sympatycy tacy jak ja.PozdrawiamDyzioP.S. Griso też zarąbisty (Widziałem na BMT) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Opublikowano 29 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2003 O tak Dyzio, masz calkowita racje. Tak jak w Polsce Japonskie motocykle, ktore sa niczym innym jak w wiekszosci bezdusznym sprzetem jednorazowego uzytku, sa ogromie przewartosciowane, tak Europejskie maszyny znalazly sobie odpowiednich wlascicieli ktorzy kultywuja je przez lata tak one na to zasluguja. Chwala wam za to! Nie zapomnijmy takze ze do Kanady Moto Guzzi byl nie sprowadzany przez PONAD 20 LAT i wznowiono dopiero w roku 2000. Calkowita produkcja wszystkich modeli lacznie za rzadow De Tomaso byla +/- 3000 rocznie a starsze modele przechowaly sie o wiele lepiej w Europie a szczegolnie w Niemczech gdzie Krauty kochaja sie w Moto Guzzi. Ostatni (tegoroczny) zjazd ogolnokrajowy w Mount Vernon byl calkiem na skraju kontynentu wiec glownie przyjechali faceci z lewego wybrzeza. Ja nie jestem wielkim wielbicielem masowych spedow wiec tylko przyjechalem na pol dnia ( mieszkam blizej niz 250 km od Mount Vernon) na zaproszenie prezydenta MGNA. W sumie bylo nudno ale mozna bylo zobaczyc pare ciekawych maszyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 29 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2003 a ja mam pytanie z troche innej beczki - jak sie wymawia nazwe Moto- Guzzi?? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2003 ...Waga; nie wiem tego ale oceniam ze napewno nie wiecej niz 200 kg. Moj V11S wazy 219 kg (suchy). Dla ciekawosci - sam silnik wazy 93 kg.... nie jest to imponujacy wynik, silnik suzuki TL1000R wazy 54 kg. i zmodyfikowany lekko przez inzynierow z BIMOTY osiaga moc 140 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Opublikowano 29 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2003 Moto - tak jak sie pisze;Guzzi - tak jak pizza albo donica albo pradnica albo dziewica. "C" jest z pewnym wahaniem albo przedluzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio Opublikowano 29 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2003 ...Waga; nie wiem tego ale oceniam ze napewno nie wiecej niz 200 kg. Moj V11S wazy 219 kg (suchy). Dla ciekawosci - sam silnik wazy 93 kg.... nie jest to imponujacy wynik' date=' silnik suzuki TL1000R wazy 54 kg. i zmodyfikowany lekko przez inzynierow z BIMOTY osiaga moc 140 KM.[/quote'] Wiesz Red, ale nie ma tego "czegoś" czego tacy ludzie jak ja oczekują od motocykla :D Moje moto nie jest ideałem, ale je po prostu kocham he, he :) A takiej TL po prstu bym nie pokochał :D PozdrawiamDyzio he, he Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.