Skocz do zawartości

Nie "zwytrzymię" - ZZR 600 - nowa maszynka


Daevon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A co CI się dokładnie śni? Bo nie wiem za co się nie zabierać ;) Poserwisuj sobie Yamahe Venture z 84 roku to dopiero zaczną Ci się śnić. Żeby tam zdjąć pokrywe zaworów trzeba dosłownie wywalić połowe moto, shokkk... A motorki jak to motorki, gdzieś trzeba było upchnąc te kuce i po drugie nikt nie trwerdził, że będzie łatwo :buttrock:

5 stówek to prawie jak za darmo. Może pochwalisz się adresem i zrobisz gościowi reklame gdzie robią takie rzeczy???

 

 

Właśnie też tak myśle, że to niska cena za taką usługe.

 

Jak złożysz silnik to sie pochwal jak chodzi i zobaczymy np. po przebiegu 10tys km, czy nic sie niedzieje.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co CI się dokładnie śni?

Wyjmowanie lag, zakładanie airbox'u na stare stwardniałe gumy od wlotów z przedniej owiewki, regeneracja membrany w kraniku, wymiana oleju z filtrem, dwukrotne czyszczenie gaźników wraz z korektami poziomu paliwa...

Z Venturą przyjemności jeszcze nie miałem.

 

A mówią, że ruski ciężkie do serwisowania... :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odnosnie awaryjnosci to naczytalem sie juz sporo na tym forum. kazde moto ma jakas bolaczke. cbr napinacz, zx6 pekajaca rame, a r6 problemy z 2 biegiem. wiec chyba zalezy od szanowania sprzeta a nie od logo jakiemu jest przypisana. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.

 

PS. Gdzieś ktoś tu napisał, że zielone są najszybsze. Czemu tak? :D To chyba wymyślił właściciel zielonej :biggrin:

Zielone bo przeważnie kawasaki są właśnie tego koloru (przeważnie ninje). To takie przysłowie :icon_biggrin: . Zobacz sobie do giełdy motocyklowej np ''Dizmar'' to tam gdzie kawy to jest aż zielono.Pozdro ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siedzi mi się bardzo wygodnie, a mam 189 cm wzrostu. Mimo to nogi w kolanach mi nie wysiadają. Być może to dlatego, że przesiadłem się z o wiele mniejszej TZR-y, ale jak na razie ta pozycja jest dla mnie bardzo wygodna. Jak trzeba dorzucić do pieca nie mam problemu ze schowaniem się za szybę, a jak jadę powoli to jestem wyprostowany i kręgosłup nie dokucza (teraz to głównie jeżdżę powoli, bo nie chcę się gdzieś rozwalić tak na wstępie tej mam nadzieję owocnej znajomości).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siedzi mi się bardzo wygodnie, a mam 189 cm wzrostu. Mimo to nogi w kolanach mi nie wysiadają. Być może to dlatego, że przesiadłem się z o wiele mniejszej TZR-y, ale jak na razie ta pozycja jest dla mnie bardzo wygodna. Jak trzeba dorzucić do pieca nie mam problemu ze schowaniem się za szybę, a jak jadę powoli to jestem wyprostowany i kręgosłup nie dokucza (teraz to głównie jeżdżę powoli, bo nie chcę się gdzieś rozwalić tak na wstępie tej mam nadzieję owocnej znajomości).

Co do pozycji ja mam 185cm wzrostu i zzr600 była za mała, zzr1100 troszkę za wielka,zx9 jest idealna,mam przerobione siedzonko dla plecaczka (przedłużone) i jeszcze troszkę miejsca dla mnie zostało. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..wymiana oleju z filtrem..

 

Akurat olej z filtrem w swoim Zygzaku wymieniałem i nie dostrzegam tu specjalnej komplikacji w porównaniu do innych motocykli (poza oczywiście zdjęciem owiewek). Niektórzy coś pisali o konieczności odpięcia przewodów od chłodnicy oleju, ale u mnie wystarczyło odkręcić mocowanie chłodnicy i lekko odsunąć ją (te przewody są elastyczne).

 

Żeby nie było tak różowo, to napiszę o tym co usłyszałem od dwóch różnych mechaników, do których mam zaufanie. Wiadomo, że w Zygzaku często trzeba robić regulację luzów zaworowych (serwisówka podaje 10kkm, w praktyce warto sprawdzać co 6kkm). Obydwaj mechanicy twierdzili, że w kawach (również tych nowych) te luzy trzeba nie tylko sprawdzać ale i poprawiać dużo częściej niż w motocyklach innych marek (cytat: "w yamahach, hondach tego nie ma"). Przykład: w nowiutkiej 9ce na pierwszym przeglądzie po 12kkm trzeba było wymienić 8 z 16 płytek. W hondach, yamahach (nie wiem jak w Suzuki) zaglądasz dużo rzadziej i jeszcze do poprawy jest jedna-dwie płytki.

 

Regulacje co 6kkm są drogie i szalenie niewygodne. W sezonie serwisy są obłożone i trzeba bardzo długo czekać. Dlatego ja będę chciał nauczyć się regulować zawory/gaźniki samemu, zwłaszcza że mnie to ciekawi i lubię pracę przy motocyklu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lombardo zzr 1100 byl za duzy :/ ja mam 184 i jest idealnie - rozwin bo nie rozumiem o co ci za bardzo chodzi ;) nogami nie dostawiales ?

Z nogami to jeszcze problemów nigdy nie miałem,bardziej chodziło mi o pozycję za kierownicą,manewrowanie na postoju,,jakoś tak mi nie leżała,tak samo jak YZF 1000,CBR 1100XX itp,przykro mi ale są jakieś takie ociężałe.Ja mam coś takiego że jak coś kupuję to musi mi to odpowiadać w 100% bez kompromisów.

Oczywiście moja też nie jest baletnicą ale jak na niej usiadłem wiedziałem że to jest to. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...