Skocz do zawartości

Nie "zwytrzymię" - ZZR 600 - nowa maszynka


Daevon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Komfort pozycji za kierownicą to także kwestia gustu. Mi jest na ZZR6 wygodnie.

Zaciekawiła mnie wypowiedź kolegi Paszy o luzach zaworowych. Na szczęście mam znajomego mechanika, który potrafi to robić. Jakie są koszty jednej płytki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komfort pozycji za kierownicą to także kwestia gustu. Mi jest na ZZR6 wygodnie.

Zgadza się, ja również nie mogę się przyczepić do komfortu. Zygzak wydawał mi się początkowo nieco krowiasty i obawiałem się jak będzie z przeciskaniem się w korkach (szeroko rozstawione lusterka, taka sobie zwrotność). Teraz tego nie odczuwam, dużo jest kwestią przyzwyczajenia. Dla mnie Zygzak po GSie to była krowa, dla kolegi po GTR 1000 to był taki mały zgrabny motocykl :wink: .

 

Zaciekawiła mnie wypowiedź kolegi Paszy o luzach zaworowych. Na szczęście mam znajomego mechanika, który potrafi to robić. Jakie są koszty jednej płytki?

Przewaga serwisu polega na tym, że ma całą masę płytek różnych grubości (wymieniają jedne na drugie zależnie od potrzeby), a Ty będziesz musiał kupować konkretne wymiary. Tu http://www.motorshop.pl/?mode=shop&branch=38 płytki kosztują 26 zł.

Edytowane przez pasza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 188 cm wzrosu i ok. 100 kg wagi, przelatałem dopiero jeden sezon na mojej kawce, ale jestem zadowolony, piękna maszyna, duża itd. Oczywiście wszystko to jest kwestia gustu, ale ja na razie nie mam zamiaru zmieniać moto. Do wiosny muszę wymienić klocki, filtr powietrza, płyn hamulcowy i sprzęgłowy (zastanawiam się nad przednią oponą, ale chyba sobie jeszcze w przyszłym sezonie polatam na tej co mam) i chyba napęd (jeszcze nie wiem czy tylko przednią zębatkę , czy wszystko - nie wiem dlaczego ale wszystko było nowe, a po tym sezonie przednia dostała lekko w du.....ę, łańcuch wygląfda idealnie i tylnia zębatka też) .

Dbam o moje moto jak tylko potrafię i mam nadzieję , że odwdzięczy mi się ona bezawaryjym latanie przez cały przyszły sezon - i nie tylko.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!I moje gratulacje!Mam nadzieje ,że będziesz bardzo zadowolony z tego sprzęcika!Ja przesiadłem się z xj na zzr i nie żałuje,a co do serwisu to jest taki sam jak w innych motorkach tylko ,że częściej no cóż coś za coś!!!!!!!!

Naprawdę świetny sprzęcik!!!Tylko dbaj o niego

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[..]Ja przesiadłem się z xj na zzr i nie żałuje,a co do serwisu to jest taki sam jak w innych motorkach tylko ,że częściej no cóż coś za coś!!!!!!!!

 

Dokładnie tak. Cena zakupu zdrowego zygzaka jest zwykle sporo niższa niż np. zdrowej cebry. Tańszy zakup - droższy serwis.

 

ps. W nazwiązaniu do tych wymian płytek: mój zygzak właśnie stoi w serwisie, po 7.5 kkm trzeba było wymienić 4 płytki. Do podparcia zaworów było jednak daleko, nie jest tragicznie :)

 

pps. Ja poniekąd też przesiadłem się z xj (tylko tej starszej, nie diversion) na zygzaka, bo przez dłuższy czas (i małe kilka kkm) bezpośrednio przed zakupem zzr dysponowałem motocyklem koleżanki. Też nie żałuję zmiany :clap:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe wiem, że trzeba to mnożyć. To i tak nie jest dużo. A o co chodzi z uklepywaniem się zaworów? Coś takiego tutaj słyszałem.

 

:icon_mrgreen: To właśnie chodzi o te płytki zaworowe right? Mam blade pojęcie o silnikach hehe

Edytowane przez Daevon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe wiem, że trzeba to mnożyć. To i tak nie jest dużo. A o co chodzi z uklepywaniem się zaworów? Coś takiego tutaj słyszałem.

 

:buttrock: To właśnie chodzi o te płytki zaworowe right? Mam blade pojęcie o silnikach hehe

No to tu sie podszkolisz :bigrazz:. Luzy zaworowe w kawach maja to do siebie ze z biegiem czasu sie zmniejszaja zamiast sie powiekszac. To i to jest niedobre ale w tym pierwszym przypadku nie ma jako takich objawow, dlatego trzeba tego pilnowac i robic przeglady w terminach wyznaczonych przez producenta. Natomiast plus zmniejszajacych sie luzow jest taki ze czesto mozesz plytki zeszlifowac albo zamienic miejscami zeby uzyskac prawidlowe luzy i nie musisz kupywac nowych plytek.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sobotę jadę ze znajomym a zarazem właścicielem Kawy Zx12R 02' na małą wycieczkę "zapoznawczą". Powiedział, że muszę się powoli wprawiać w to moto. Oby pogoda dopisała. pozdro

 

tak z czystej ciekawosci, jezdziles juz moze z tym kolega ktory ma ZX12? jezeli tak to jakie wrazenia (Jego i Twoje)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy jechał powoli (vmax 140, średnio 80 km/h) na prowadzeniu i tylko marzł na dwunastce :icon_mrgreen: . Specjalnie się tak tłukł żebym gdzieś nie przydzwonił - i miał rację. On już sporo się w życiu najeździł na swojej ZX12R i bardzo ją chwali. Jego Kawasaki zostało zmodyfikowane i osiąga moc około 200KM. W tej przejażdżce chodziło w zasadzie o to, żebym zaczął czuć sprzęt, a jemu się nudziło.

Moje wrażenia: na początku dziwnie wchodziło mi się moim sprzętem w zakręty. To pewnie normalne, bo ciągle się do niej przyzwyczajam. Pamiętałem ciągle, żeby nie przesadzić z dodawaniem gazu i nie wkręcać jej gwałtownie na wyższe obroty. Spokojnie się toczyliśmy i było wszystko w porządku na całej długości trasy (jakieś 100km). Najbardziej spodobało mi się wyprzedzanie samochodów - szybko, płynnie i bezpiecznie. W zasadzie jechałem najczęściej na biegach: 5 i 6. Na poprzednim moto, żeby wyprzedzić auto trzeba było się ładnie napocić :icon_mrgreen: . Na razie jestem z ZZR-y bardzo zadowolony.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lombardo--->ok teraz rozumiem io co ci chodzi.Baletnica z niej na bank nie jest ale ja sie czuje jak ryba w wodzie na tej kafce :banghead:...zapewne tak jak ty na swojej PZDR.!! :)

:P

Najważniejsze jest dobrać sobie tak motorek żeby wszysko idealnie pasowało i nie psuło przyjemności pokonywania kolejnych kilometrów wybranej trasy.... :banghead: :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...