Nitomen Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 zawsze mozna zaltwic troszke :bigrazz: , i dobrego jakosciowo kompociku babuni nalac :banghead: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopmen Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 A jak ci krokodylki kompocik ze zbiorniczka odciągną to kilka tysiączków zapłacic na budżecik naszego kaczuszkowego państeweczkahehe bez jaj panowie w polszy chyba osobowek nie sprawdzaja, tymbardziej jakotako nowszych rocznikowo. a co do kompociku babuni to moja fura sw.pamieci III TDI lepiej na tym smigala niz na ON z tanksteli :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 ciekawostka prawna - moze ktos bedzie wiedzial dokladniej-ponoc jest konfilkt w naszym prawie, nie znam szczegolow ale mniej wiecej chodzi o to ze w polsce trzeba jezdzic na paliwie z akcyza-czyli na normalnym oleju a na opale nie-ale mozna jezdzic na np kujawskim bo nie ima sie tego paliwa zaden przepis... zaslyszane przypiwie wiec ni cholery nie wiem jak sie do tego ustosunkowac, ale wiem ze Zientarscy poruszali ten temat kiedys w tv... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek73 Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 spokojnie panowie. Zamiast się wykłucać to może wżąść pod uwagę rower np.Ukrainę z obywatelem tego kraju jako silnikiem ekologicznym i oszczędnym pije tylko 2litry dziennie?. a tak na poważnie to tylko tdi. Sam w zeszłym roku kupiłem tdi audi 80 a pojechałem do niemiec po benzynkę. wcześniej tj. jakieś 13 latek temu jeżdziłem dislami-opel2,3 i opel2,3td. póżniej były różne ale przed kupnem TDI miałem wynalazka audi 5000S.na gazie . dzisiaj tak jak każdy kto ma tdi uważam że tylko to i nic innego. problem jest jeden? jak znależć niezakatowanego. cała europa już wytrzebiona a w niemczech turki lepiej kąbinują niż nasi chandlarze na słomczynie. padło co w polsce ma przebieg po inkarnacji 120000tskm wniemczech przed rękami turka miało 260tkm.Panowie na całym świecie ludzie nawijają km do pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 tak off topic, slyszal ktos co mowia o Mitsubishi Carisma 1.9 D.ID - japonskie konserwy sa tansze znacznie od szwabskich typu VW czy Audi. A co z tym idzie rocznik 2003 kosztuje tyle co Passat z 1999 , ojciec jest zainteresowany takim autem nasz Passsat VR6 - B4 idzie do zyda :icon_mrgreen: Rysiek, od dwóch tygodni mam takiego, co Ci mogę powiedzieć... silnik Renault (wkładany o ile się nie mylę również do Volvo), podłoga Volvo S40/V40, wnętrze japońskie (to mi akurat odpowiada), wersja liftback ma praktyczny bagażnik - dwie wersje silnika, 102 i 115KM. to na razie tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Miałem Passata 1.6 benzyna 98 r. I moje zdanie jest takie NIGDY więcej benzyny - co chwile stajesz i tankujesz, HEHEHE no tutaj to mnie rozbawiłeś myślę, że sam sobie tym 1.6 odpowiedziałeś dlaczego Ci się nie podobało :icon_mrgreen: 1.6 to może i jest dobry do Fiesty albo 206 a nie do półtoratonowej budy z blachy pancernej. 1.6 to nawet Carisma nie jeździ a samochody zaczynają się dopiero turlać z motorkami w okolicy 2.0 W moim przypadku w sumie wystraszyłem się troszkę opinii ludków jeżdżących na "zwykłym" gazie a nawet w instrukcji napisali, ze 525 w mieście pali tyle co 520 a na trasie wychodzi mniej i miałbym te 42KM więcej. Było nie było, jak to mawiał Roger, nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, w końcu to nie piwo :buttrock: Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 zgadza sie mondeo 1.6 16V palilo ok 8 - 10 i bujalo sie do 160 :notworthy: , koles ma 1.8 pali troszke mniej od 1.6 i idzie zwawo ok 190. Inny koles ma 2.5 V6 24V i pali przy spokojnej jedzie 10. wiec kazdy kto kupuje duza fure , z malym silnikiem i liczy na oszczednosc bardzo sie myli. Jeszcze mam opcje VW 1.9 TDI na pompowtryskach 130 kunia seryjnie , czy 2.5 V6 150 kunia seryjnie ze standardowa pompa paliwa ,co lepiej ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwo Opublikowano 29 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 (edytowane) zgadza sie mondeo 1.6 16V palilo ok 8 - 10 i bujalo sie do 160 :icon_mrgreen: , koles ma 1.8 pali troszke mniej od 1.6 i idzie zwawo ok 190. Inny koles ma 2.5 V6 24V i pali przy spokojnej jedzie 10. wiec kazdy kto kupuje duza fure , z malym silnikiem i liczy na oszczednosc bardzo sie myli. Jeszcze mam opcje VW 1.9 TDI na pompowtryskach 130 kunia seryjnie , czy 2.5 V6 150 kunia seryjnie ze standardowa pompa paliwa ,co lepiej ?? A MOndziak 2.0 TDcI i TDdI ile mogą palić ? Jest w ogóle między nimi w spalaniu jakas różnica ? Przy spokojnej jeździe w cyklu mieszanym. Edytowane 29 Listopada 2006 przez piwo Cytuj Cycki - im większe za młodu, tym dłuższe na starość... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 (edytowane) ...Jeszcze mam opcje VW 1.9 TDI na pompowtryskach 130 kunia seryjnie , czy 2.5 V6 150 kunia seryjnie ze standardowa pompa paliwa ,co lepiej ?? Doradzalbym 1.9, podniesc mu moc do 170 kucy i badzie latalo marzenie :evil: 2.5 jest duzo gorsze w chiptuningu, poza tym ta jednostka jest bez rewelacji... :icon_razz: @ PIWO nie darmo mowia, FORD gowno wort.... :buttrock: Edytowane 29 Listopada 2006 przez MOC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopmen Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 A jakie wady ma PD 130 ?? nie darmo mowia, FORD gowno wort.... to nie calkiem prawda, moze te stare tak, jedynym minusem fordow sa dosc drogie czesci. Tak samo mowia ze fiat ch.. wart a w rodzinie byly brava, uno punto i w kwesti niezawodnosci byly naprawde ok a uno 1.0 po 190tys km palil ponizej 1L oleju na 10tys :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 mialem mondka 1.6 z 93 i bylem bardzo zadowolony poza spalaniem i dynamika .Passat B4 przy nim to kwadratowa taczka :clap: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 mialem mondka 1.6 z 93 i bylem bardzo zadowolony poza spalaniem i dynamika No to z czego byłeś zadowolony? Że się wał nie urwał po 100tys?Tak naprawdę to stare Fordy o niewysilonych silnikach były jeszcze ok, ale jak w grę wchodzi trochę wyższej techniki i lepszych materiałów to wyłazi cienizna Forda. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 nie wiem co masz do forda, ale ja osoboscie nie uwazam ich za trupy a za auta sredniej klasy :rolleyes: , chociaz wiadomo ze nie sa idealne :icon_razz: no ale co jest ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 (edytowane) Popieram opinie janciownika , też jakoś za bardzo nie lubie diesli.W sumie w rodzinie mógł by być jakiś busik klekot jako dupowóz na dalsze trasy i do przyczepy. Wybór zależy głownie od tego co kto oczekuje od auta. Ja dosyć często zmieniam auta i nie kręce aż tak często długich tras, więc ropniak by mi się długoooo zwracał. Za to lubię czerpać przyjemnosc z jazdy czego Diesle niestety mi nie dostarczają, no i pewnie długo by nie wytrzymały moich zabaw. Poprostu uwielbiamdoładowane benzyny 4x4, koniecznie w manualu, najlepiej Made in Japan :icon_mrgreen: :lalag: :buttrock: :icon_exclaim: Edytowane 29 Listopada 2006 przez BaRy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tifosi Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Co do Fordów to są to świetne samochody, VW nie może przy nich nawet stanąć jeżeli chodzi o zawieszenie, wygląd (choć to już kwestia gustu)...jest jednak jedno małe ale, wytrzymałość...podsumówując Ford jest super jak jest nowy i na gwaranci najlepiej 4 letniej, wtedy naprawdę cacy ale jak bym miał wybierać między 6 letnim Fordem a 6 letnim VW to wybrał bym już VW bo była by większa szansa że nic się nie zepsuje jeszcze przez jakiś czas i pojeździ bezawaryjnie.Co do diesli to są to super silniki no chyba że ktoś może sobie pozwolić na spalanie 20/100 i kupi np Subaru WRX, zwykłe silniki do 2 litrów pojemności włącznie w porównaniu z nowymi dieslami to porażka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.