Skocz do zawartości

jaki silnik wybrać - TDI czy benzyna


piwo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

za niedługi czas będe rozglądał się za katamaranem. Zamierzam wydac na niego max 30 000 PLN i zastanawiam isę czy poszukiwać aut z silnikiem diesla (jak np w AUDI, VW SKODA - TDI) czy nie zajmowac sobie tym głowy i kupić normalnego beznzyniaka ? Proszę o Wasza poradę, ponieważ nie jestem mechanikiem i nie używałem nigdy diesli w tej technologii, a bezyniaki i owszem (z gazem :icon_evil: ).

 

Dzięki za porady i uwagi.

:icon_rolleyes:

 

Dzięki

P.

Cycki - im większe za młodu, tym dłuższe na starość...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj edison nawet nie wiesz jak się mylisz z tą kulturą, chociazby wystarczy spojrzeć na 6 cylindriowe mercedesy, mało ktora benzyna ma ten dzwięk :icon_rolleyes: ja bym wybrał diesela, mniej problematyczny przy obsłudze no i lepsza charakterystyka silnika, chyba, że zalezy ci na jakimś wściekłym charakterze jak np crx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj edison nawet nie wiesz jak się mylisz z tą kulturą, chociazby wystarczy spojrzeć na 6 cylindriowe mercedesy, mało ktora benzyna ma ten dzwięk :) ja bym wybrał diesela, mniej problematyczny przy obsłudze no i lepsza charakterystyka silnika, chyba, że zalezy ci na jakimś wściekłym charakterze jak np crx

 

Najbardziej mi sie podoba tekst "mniej problematyczny przy obsłudze" No jak bedziemy koledze takie rady dawać to ja dziekuje :D

 

Może Czmiel ty mówisz o stary gruźlikach ,to sie zgodzę .

 

Co do silników 6cyl.Mercedesa to chyba tu nie na miejscu rozmowa ,jeżeli rozmawiamy o kwocie 30tys zł.

 

Piwo i tak kupisz co Ci sie spodoba,ale tak jak kolega wyżej napisał ,kultura pracy benzyniaka jest o niebo lepsza,koszty paliwa są już na tym samym poziomie ,a koszty serwisu niestety w przypadku diesla są wyższe.

 

Powodzenia w zakupie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach