Skocz do zawartości

BANDIT 1200 S


Rekomendowane odpowiedzi

Hej chlopaki moze to glupe ale przeanalizuje wykresy dynamiczne SV 650 i B12 i obadam ktory sprzet ma lepsza elastycznosc ale wydaje mi sie ze to na 95% bedzie to bandit.

Proponuje poprzeć to jakimś wykresikiem czy czymś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obydwoma - lepiej ?? :buttrock:

 

Tak bardziej na temat proszę, a nie o du... to znaczy piwie :crossy:.

 

Pawel

 

No to Paweł w temacie - chciałbym zareklamować zestaw napędowy jaki mi założył Paweł w tym roku. Paweł powiedz co to było bo ja zapomniałem jaki model D.I.D.a :(

Po zrobieniu 6000 km od założenia nie zaszła konieczność naciągnięcia co pozytywnie świadczy o ilości km jaką mam jeszcze do przejechania :P a nie jezdże wolno i spokojnie i na dodatek co skrzyżowanie próbuję podnosić kółko :)

Druga reklama dotyczy oleju do olejaka :) za namową Babyjagi wlalem agipa 10W60 - po 3000 km dolałem 0,3 l !!!!!! totalny rekord - biorąc pod uwagę częste zaglądanie na czerwone pole. Obawiam się ze przy delikatnej jezdzie w ogóle by go nie ubywało co jest rozwiazaniem dla turystów. Wada - cena oleju 2x wyższa od syntetycznego midlanda 10W50.

 

I gdyby nie te światła to byłby ideał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kufry do bandziora akcesoryjne. Osobiście używam Hepco Becker Junior 2 (2x40 l + 1x45l). Jedyne problemy:

wrażenie, że uchwyt pod topcase chce się urwać - trzeba albo usztywnić konstrukcję mocowania (właśnie nad nią kombinuję) lub nie przeciążąc topcase'u (co uskuteczniam) :) Śladów uszkodzeń mocowań jednak nie stwierdzono.

boczne Junior 2 są dość głębokie i maszyna robi się strasznie szeroka. Po doświadczeniach raczej szukałbym kufrów szerszych, a nie tak głębokich.

Miałem podobny zestaw, myśle że prezentuje się w tym niemałym motocyklu nienajgorzej:

B12

 

Mocowania dają radę, też martwiłem się początkowo o top-case'a. Sam kufer trochę waży, więc zasadą musi być nieprzekraczanie 5kg. Producent ogranicza prędkość do 130, ale prędkości zdecydowanie autostradowe kufry te znosiły stabilnie i bez problemu :P

 

Szerokość dała o sobie znać w zakorkowanym Sarajewie, o czym przekonało się nieliczne grono tamtejszych kierowców ;) Jazda w korkach nie jest ich mocną stroną.

Jeden raz przytarłem w zakręcie :buttrock: moze to po części za sprawą stelaża przerabianego z wcześniejszego B6...

 

Zwracam uwagę, że do 8 tys. obrotów B12 ma wyższą moc i wyższy moment obrotowy od Fazera 1000 (co ma podobno ok. 150 koni - porownanie w kilku ostatnich numerach Motocykla)

Zaraz, czy on tam nie jest porównywany do FZ1 ?

Mój "stary" Fazer 1000 ma duużo lepszy dół niz ten wtryskowy - sprawdzono organoleptycznie ;)

 

B12 z akcesoryjnym wydechem ma lepszy dół niż oba KiloFazery, przynajmniej takie jest odczucie w czasie jazdy. Zmiana wydechu w FZS zdecydowanie poprawiła charakterystykę.

Tak czy owak oba konie przyspieszają na najwyższym biegu od 40kph, a do wyprzedzania na trasie dźwignia zmiany biegów praktycznie się nie przydaje.

 

Poza tym bandzior podpiętych kufrów nie zauważa :)

Najwyżej czasem z pasażerem, przy szybkim wyprzedzaniu na dwójce, zrobi nieplanowane wheelie :(

 

I gdyby nie te światła to byłby ideał :)

dokładnie :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marek to jest zdaje się DID 530 ZVM - w każdym razie ten najmocniejszy, stosowany np. w CBR 1100XX. Dlaczego taki ? Bandzior ma sporo momentu obrotowego i słabsze odmiany nie wytrzymują za długo. Co do oleju - faktycznie Agip 10W60 to dobra sprawa, a z ceną nie przesadaj - jest tańszy od Motula 300V.

 

Pozdro, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do oleju - faktycznie Agip 10W60 to dobra sprawa, a z ceną nie przesadaj - jest tańszy od Motula 300V.

 

Mnie ostatnio kumpel mechanik namówił na zalanie silnika Midlandem 10W40 jakoś nie bardzo jestem przekonany ale on twierdzi że ma API leprze od niejednego Motula i to dobry olej

Paweł prosze o wypowiedż

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie ostatnio kumpel mechanik namówił na zalanie silnika Midlandem 10W40 jakoś nie bardzo jestem przekonany ale on twierdzi że ma API leprze od niejednego Motula i to dobry olej

Paweł prosze o wypowiedż

 

A mogę ja? :) Zalewałem bandita midlandem ale W50. Wg mnie najlepszy kompromis co do ceny i zużycia - brał go jakieś 3 x mniej niż motula ester a jednocześnie co widać dopiero jak jest zimno, dosłownie 5 s po rozruchu pracował równo bez ssania.

No i ta cena - ja płaciłem 20 pln/litr w hurtowni :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wady:

1. słabe światła krótkie - popieram przedmówców

2. niezbyt wygodny na dłuższych trasach dla Pasażera - na krótkich idzie wytrzymać

3. z tylnim kufrem skłonność do szimmi - polecam amorek skrętu -przy okazji usztywnia moto co ma bardzo pozytywny wpływ na zachowanie w szybkich łukach - bez pływa trochę...

Poza tym same zalety;

1. ELASTYCZNY do bólu - na pewno duuużo bardziej niż sv 650

2. wystarczająco szybki - aczkolwiek z tym porównaniem do R1 to przesada - z moich doświadczeń - porównywalne rozpędzanie się do , powiedzmy 220 km/h z nową CBR 600 F5... niestety i aż tyle.

3. Mój egzemplarz osiągał vmax - 260 km/h licznikowe gdy jechałem sam i pochylony na maxa, z kufrem maxia 240 km/h

4. bardzo wygodny dla kierowcy - odcinek ponad 1000 km po polskich drogach przejeżdżałem bez większej sensacji (Zakopane - Gdańsk przez Wrocław)

 

Sprawa dyskusyjna, czyli zużycie paliwa: przy spokojnej jeździe nawet poniżej 6l/100km, przy szybkiej w dwie osoby, czyli ponad 200 gdzie sie dało, mi spalił około 12 litrów... Zazanaczam, tyle MI spalił, nie chcę prowokować gorącej wymiany zdań.

 

Ogólnie bardzo polecam, świetny motocykl na polskie drogi i do szeroko rozumianej turystyki, ale raczej solo

pzdr

Edytowane przez Staszek_s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

2. wystarczająco szybki - aczkolwiek z tym porównaniem do R1 to przesada - z moich doświadczeń - porównywalne rozpędzanie się do , powiedzmy 220 km/h z nową CBR 600 F5... niestety i aż tyle.

 

 

Porównywałem z R1 rocznik 2006. R1 oczywiście szybsza, natomiast nie na tyle, żeby się tym jakos specjalnie przejmować. Po zmianie kierowców nic się nie zmieniało. Mój Bandit rocznik 2000, wersja N, przebieg nieco ponad 20 tys km, w idealnym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mogę ja? :banghead: Zalewałem bandita midlandem ale W50. Wg mnie najlepszy kompromis co do ceny i zużycia - brał go jakieś 3 x mniej niż motula ester a jednocześnie co widać dopiero jak jest zimno, dosłownie 5 s po rozruchu pracował równo bez ssania.

No i ta cena - ja płaciłem 20 pln/litr w hurtowni :)

Dzis kupowalem Midlanda 10 W 50 i troszke sie przerazilem-bo cena dosc mocno poszla w gore. Teraz litr kosztuje 29 zeta , wiec wychodzi drozej niz Motul Ester. Co prawda nadal jest tanszy niz reszta syntetykow innych firm-ale roznica dosc mocno sie zmniejszyla...A czy ktos uzywal sprayu do lancucha Midlanda? Bo ten nie jest atrakcyjny cenowo(ponad 40 zeta za 400 ml, ale za to syntetyk), moze przekonuje za to jakoscia? Bo ja jestem z oleju bardzo zadowolony, tak jak pisze Marlew-zuzycie oleju duzo mniejsze

niz na Motulu, a do tego smarowanie silnika w czasie zimnego rozruchu tez jest lepsze. Nie mowiac juz o cenie za syntetyk 5 W 40 samochodowy. Tydzien temu kupilem w promocji zestaw 2x4 litry plus filtr oleju za 150 zlotych! Takiej oferty to nawet w Erze nie maja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Staszek elastyczny do bólu mowisz? Duzo bardziej niz SV 650...... niestety nie duzo, a wrecz bardzo malo :cool:

Rozpedzanie w zakresie predkosci 60-140km/h na ostatnim biegu:

- bandit 1200 - 8,5 s

- SV 650 - 10s

- CBR 600 F2 11s

Dane zeczerpniete z miiesiecznika Motocykl.

Dla ciekawskich moge udostepnic wykres porownywawczy dynamiki Bandita 1200 do CBR 600. ( Owszem od 60 do 100km/h jest lepiej ale roznica nie jest kolosalna)

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Staszek elastyczny do bólu mowisz? Duzo bardziej niz SV 650...... niestety nie duzo, a wrecz bardzo malo :icon_exclaim:

Rozpedzanie w zakresie predkosci 60-140km/h na ostatnim biegu:

- bandit 1200 - 8,5 s

- SV 650 - 10s

Nie sądzisz,że błędem jest porównywanie przełożeń (bo o tym tu raczej mowa) 600'tki do B12? porównaj choćby prędkości maksymalne obu motocykli.

 

PS

jeździłeś kiedykolwiek dużym Bandziorem?

naprawde 'czuć' obecność momentu w każdych obrotach :bigrazz:

Edytowane przez Bandzior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie "czuc". Czuc raczej duza pojemnosc i dzwiek silnika sugerujacy dysponowanie olbrzymim momentem obrotowym.

A w rzeczywistosci SV 650 jest 1,5 sekundy wolniejsza w elastycznosci od 60 - 140. Jakies wnioski? Mi sie nasuwa jeden - po co 1200 jak 650 V2 prawie tak samo jest elastczne. Tylko nie piszcie ze 1,5 sekundy to przepasc......

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Staszek elastyczny do bólu mowisz? Duzo bardziej niz SV 650...... niestety nie duzo, a wrecz bardzo malo :P

Rozpedzanie w zakresie predkosci 60-140km/h na ostatnim biegu:

- bandit 1200 - 8,5 s

- SV 650 - 10s

- CBR 600 F2 11s

Dane zeczerpniete z miiesiecznika Motocykl.

Dla ciekawskich moge udostepnic wykres porownywawczy dynamiki Bandita 1200 do CBR 600. ( Owszem od 60 do 100km/h jest lepiej ale roznica nie jest kolosalna)

mam bandziora 1200s i wiem jak wielką jego zaletą jest elastyczność , przypuszczam że kolega samolot nie jezdził ani na SV ani też na GSF wiec nie powinien sie w tym temacie wypowiadać , to kolejny przykład gdy forumowicz podpiera sie tylko wiedzą zaczerpniętą z gazet a nie poparte jest to doświadczeniami praktycznymi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie "czuc". Czuc raczej duza pojemnosc i dzwiek silnika sugerujacy dysponowanie olbrzymim momentem obrotowym.

A w rzeczywistosci SV 650 jest 1,5 sekundy wolniejsza w elastycznosci od 60 - 140. Jakies wnioski? Mi sie nasuwa jeden - po co 1200 jak 650 V2 prawie tak samo jest elastczne. Tylko nie piszcie ze 1,5 sekundy to przepasc......

 

 

Te 1,5 s przy prędkości 140 km/godz (górna mierzona wartość) oznacza pokonanie 60 m... w czasie wyprzedzania to cholernie... ale to cholernie dużo.

Poza tym ciekawy by był wykres porównujący przyśpieszenia na ostatnim biegu od 40 do 240 - i ciekawe kto i o ile by wtedy wygrał i gdzie byłaby ta SVka :P:):icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...