Hubert Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Chłopaki,Dajcie Samolotowi spokój. On wie swoje, a my znamy prawdę :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M. Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Kolega Samolot powinien dalej okupować dział "Przy Piwie". Tam pasują jego teorie :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 No wlasnie "czuc". Czuc raczej duza pojemnosc i dzwiek silnika sugerujacy dysponowanie olbrzymim momentem obrotowym.A w rzeczywistosci SV 650 jest 1,5 sekundy wolniejsza w elastycznosci od 60 - 140. Jakies wnioski? Mi sie nasuwa jeden - po co 1200 jak 650 V2 prawie tak samo jest elastczne. Tylko nie piszcie ze 1,5 sekundy to przepasc...... Ty Samolot to to najlepiej sprzedaj swoje moto ,bo mam wrażenie że nie jest ci potrzebne,ty i tak jeździsz cały czas na wykresach.A jak chcesz się dowiedzieć jak jedzie a właściewie zapierdziela B12 to przyjedź do mnie to pokażę ci co to moto potrafi.Kolego jesteś motocyklistą teoretykiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Samolot, moglbys przygotowac wykresy dla b12 i sv-ki? Ciekawi mnie to. Dzieki Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 (edytowane) ... kurde - Ryży - jak to się robi, że sv 650 na trójce idzie z gazu na koło... Pytam poważnie, bo mi np. ducati monster 620 i 800 nawet na dwójce nie chciały... Jedynie na 1000 mi się to udało na krótki moment... I... na bandicie 1200 - na dwójce i z kufrem rozpędzał się jak, nie przymierzając, s a m o l o t przy starcie -dziób mu się unosił... a bieg dłuuugi!Pytam bez ironii - bo kiedyś czytałem w ŚM artykuł o monsterze 900, gdzie to kierownica na jedynce, dwójce i trójce wykazywała "lekkość bytu", jak to autor poetycko określał.A, wg mnie - odczuwalna subiektywnie "agresywnosć" sv 650 na gaz jest mniejsza od 800 monstera i duuużo mniejsza od 1000...pzdr P.S. Elastyczny do bólu - oznacza wg mnie to, iż na bezpośrednim biegu tma, gdzie wychwalane za elastycznosć vałki szarpią łańcuchem i wymagają redukcji - bandit przyspiesza równomiernie jak lokomotywa....P.S. 1. Samolot - nie wiem jak należy interpretować teoretyczne wykresy i przekładać je na praktykę - ale polecam szczerze empiryczne doświadczenia - odczucia płynące z przyspieszania obydwoma omawianymi motocyklami są bardzo różne, a to między innymi jest dla mnie miarą oceny elastyczności motocykla. Edytowane 27 Listopada 2006 przez Staszek_s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 No wlasnie.Ryzy, sv 650 na 3 z gazu na kolo?Dobre :D Na 2 cos tam sie dzieje, na 1 centymetr kolko sie uniesie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 No wlasnie "czuc". Czuc raczej duza pojemnosc i dzwiek silnika sugerujacy dysponowanie olbrzymim momentem obrotowym.A w rzeczywistosci SV 650 jest 1,5 sekundy wolniejsza w elastycznosci od 60 - 140. Jakies wnioski? Mi sie nasuwa jeden - po co 1200 jak 650 V2 prawie tak samo jest elastczne. Tylko nie piszcie ze 1,5 sekundy to przepasc...... SAMOLOT jak ty to robisz że zakładasz tyle bzdurnych tematów a masz TYLKO 20% ostrzeżeń ???Tak w kwesti odpowiedzi na pytanie -np w którymś odcinku TopGear było porównanie chyba lancera evo 8 o mocy ponad 300 KM z fiatem (nie pamiętam jakim ale jak to każdy fiat mały i gówniany ) pod względem właśnie elastyczności i co ? fiat wygrał . Co to znaczy - absolutnie nic to tak jak byś chciał porównać elastyczność np CBR 600 na 4 biegu przy 50km/h i np jakiegoś normalnego (100-130 KM) samochodu (a jeszcze lepiej TDI )zgadnij co by wygrało :icon_evil: Teraz odpowiedź dla pana spamolota KU....a ku....a ku.....a x 20 Samolot jak boga kocham czy u ciebie w rodzinie wszyscy są tacy czy tylko ty brałeś specjalne lekcje ??? Może przesiądź się z powrotem na tą twoją WSK którą tak zachwalałeś że jedzie lepiej (ma więcej mocy :crossy: )niż twoje CBR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Tak w kwesti odpowiedzi na pytanie -np w którymś odcinku TopGear było porównanie chyba lancera evo 8 o mocy ponad 300 KM z fiatem (nie pamiętam jakim ale jak to każdy fiat mały i gówniany ) pod względem właśnie elastyczności i co ? fiat wygrał . jeśli dobrze pamiętam, był to fiat siena :crossy: rzeczywiście "dawał czadu", nim sie turbina w Lancerze włączyła :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Źle pamiętasz :crossy:. Fiat Stilo Multi Wagon versus Lancer evo 9 fq400 (400KM). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Lime 82 wyslalem ci na maila wykresy tyle ze porownanie na ostatnim biegu B12 do CBR 600 :)A co do elastycznosci B12 to po jakiego groma schodzic na 5 biegu do 40km/h i od tej predkosci przyspieszac. Dla tych ktorzy to robia proponuje poczytac do czego sluzy skrzynia biegow i zapisac sie na kursy doksztalcajace technike jadyt jednosladem.Odczucia sa odczuciami i dlatego sa czesto subiektywne co tez potwierdzaja testy w fachowej prasie ( Sv tylko o 1,5 sekundy gorszy w elastycznosci od B12 :bigrazz: ) Co nie swiadczy ze B12 jest zlym motocyklem. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Dzieki Samolot. Tylko ze chodzilo mi o porownanie b12 i sv. Ale mimo wszystko jestem wdzieczny :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 No ale to ja byłem bliżej ;)ejj! pamiętałem chociaż,że model fiata na "S" :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 A co do elastycznosci B12 to po jakiego groma schodzic na 5 biegu do 40km/h i od tej predkosci przyspieszac. Dla tych ktorzy to robia proponuje poczytac do czego sluzy skrzynia biegow i zapisac sie na kursy doksztalcajace technike jadyt jednosladem. Sam w sobie zaprzeczasz. Skoro mówisz o elastyczności to skąd dokąd to już sprawa wtórna. W takim razie pomińmy w ogóle elastyczność bo przecież jest skrzynia biegów i mierzmy osiągi na każdym biegu do czerwonego i ciekawe czy wtedy SV 650 będzie miało jakiekolwiek szanse ;)Jak już wprowadzasz zamieszanie to trzymaj się swojej drogi a nie nagle negujesz sens elastyczności jak okazuje się że SV jednak odstaje... :icon_mrgreen: BTW te 60 m odległosci to 3 TIRy jedące jeden za drugim... bardziej obrazowo już nie umiem :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M. Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Staszek elastyczny do bólu mowisz? Duzo bardziej niz SV 650...... niestety nie duzo, a wrecz bardzo malo :wink:Rozpedzanie w zakresie predkosci 60-140km/h na ostatnim biegu:- bandit 1200 - 8,5 s- SV 650 - 10s- CBR 600 F2 11sDane zeczerpniete z miiesiecznika Motocykl.Dla ciekawskich moge udostepnic wykres porownywawczy dynamiki Bandita 1200 do CBR 600. ( Owszem od 60 do 100km/h jest lepiej ale roznica nie jest kolosalna) Dobra samolot, koniec pierdolenia. B12 40-60 mph 6.30 sek 60-80 mph 4.08 sek 80-100 mph 3,75 sekR1 40-60 mph 3,98 sek 60-80 mph 3,40 sek 80-100 mph 3,64 sek reszta porównania (jeszcze FZ1 i ZRX) jest tutaj KLIK tu jest za to wykres mocy i momentu dla SV KLIK Wnioski po analizie są oczywiste. Paweł, Ryży, Marlew i wszyscy inni którzy mieli styczność z B12 i z SV mówią ci, że pieprzysz jak potłuczony a ty dalej swoje.Weź swoje teorie zroluj i wetknij w tyłek, a potem wracaj do nawoływania do tankowania wyłacznie na stacjach hipermarketów.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Hej chodzilo mi ze SV nie bedzie duzo mniej elastyczna od B12 i tyle zadnej filozofi i teori do tego nie dopisujcie. Stwarzam aluzje ze wcale nie trzeba miec 1200 zeby przyjemnie i dynamicznie jezdzic.... Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.