Vatzeque Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Suzuki gsxr K5....myslalam ,ze to bedzie jasne....,ale ok moje przeoczenie!V-ke na 1 moto????raczej nie......SV-a jest moim zdanie dla osob z jakims doswiadczeniem!!W sumie kazdy motocykl mozna obnizyc.....ale da tez rade cos poszukac w tych pojemnosciach,by pasowalo do niskich osob!!Kawasaki er5 jest dosc nisnie,xj600 tez ale nie wiem czy xj to juz nie za mocno,fajna tez jest Kawa zxr400 z tym ,ze do niej ciezko o czesci w razie czego.....wiec tak jak patrze to mysle ,ze cos zawsze sie znajdzie,wszystko tylko juz zalezy od posiadanej kasy!! Fakt. SV potrafi wysadzić w zakręcie mniej doświadczonych przy zmianie biegów. Ponoć.....K5 to rocznik, nie? Trza napisać jaki model.A XJ 600 jest motorem dosc wysokim w porownaniu z GS. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madzik Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Fakt. SV potrafi wysadzić w zakręcie mniej doświadczonych przy zmianie biegów. Ponoć.....K5 to rocznik, nie? Trza napisać jaki model.A XJ 600 jest motorem dosc wysokim w porownaniu z GS. tak to rocznik ...ale wydawalo mi sie to troszke oczywiste,ale fakt nie jest.......xj w wersji z okragla lampa jest wyzsza???nie sadze ,bo nawet dzis siedzilm na xj-cie ,ale sie klucic nie bede... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Moim zdaniem Powinnaś przymierzyć się do kilku sprzętów, wybrać,a póżniej można pokombinować z wysokością kanapy i kierownicy,żeby było lżej.Dasz Rade :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inka Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 (edytowane) HejNa przyszły sezon chcę kupić nowe moto (nowe używane znaczy ;) ) kwota tak do 4-5tys. Aktualnie jestem posiadaczką GPZ 500S z 1993r. Moto jest cholernie ciężkie i niestety potrzebuję pomocy przy wyjeździe i wjeździe z i do garażu, przy wyprowadzeniu moto z miejsca parkingowego. NIby obniżone ale i tak za wysokie. Ja drobna kobitka o niezbyt dużej sile ;) całe 163cm wzrostu i jak ja to mówię, nóżki jak u kaczuszki. Szukam czegoś lżejszego niż te moje 220kg ale bym mogła się w miarę na luzie brać do wyprzedzania, o pojemności nie mniejszej niż 500cm3. No i przedewszystkim by w razie czego dałoby się to obniżyć i bym bez problemu mogła to wyprowadzić z garażu, przeprowadzić po drodze itp. Miałam kiedyś okazję prowadzić Kawasaki Zephyr 750. Całkiem znośne, ale i tak chyba dalej ciężkie, chociaż nie próbowałam przeprowadzić. Myślałam też o Yamaha XJ 600, ale nie wiem czy da się to dość mocno obniżyć (bo nie chcę przeszywać kanapy). Coraz bardziej myślę o nakedzie, bo wkurzają mnie te połamane owiewki (czasem zdarzy mi się wywrotka parkingowa). Co byście polecili ? Będę wdzięczna za wszelkie sugestie :) Edytowane 9 Czerwca 2015 przez Inka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 XJ-ta nie ma możliwości obniżenia poza przeróbką kanapy. Poza tym jest na bank cięższa od GPZ-ty. Tylko skąd Ty wzięłaś te 220kg to nie mam pojęcia :). http://www.totalmotorcycle.com/motorcyclespecshandbook/kawasaki/1993-kawasaki-GPZ500S-GPX500R.htm Bez płynów 176kg. A XJ-ta 182/198 (bez i z płynami). Stary poczciwy GS-ik będzie najlżejszy - 169kg na sucho. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inka Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 tą wagę wzięłam z wiedzy męża, ale sama później sprawdziłam i wyszło niecałe 200kg. Tak czy siak jest ciężka ;) tylko pytanie czy ktoś będzie zainteresowany jej kupnem... póki co będę na niej śmigać, może się jeszcze polubimy i w końcu dam radę sama wszystko robić. Muszę tylko nogi poćwiczyć ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fizyk78 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 BMW F 650 CS -bez 4 kilogramów 200kg ale dość niski środek ciężkości i niewiele się może połamać przy parkingowej... Tak sobie myślę , a może jakiś chopper / cruizer . Zazwyczaj niska kanapa, niski środek ciężkości i wersje z pojemnością 500ccm nie są za ciężkie. Jedyny minus, że raczej nie jest to rodzaj motocykla na długie wyjazdy... Ja bym na Twoim miejscu zrobił przynajmniej przymiarkę do shadowki czy innego choppa okolice 500ccm. Cytuj Bawarska Maszyna Wędrowna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Widzę rady niektóre z okolic, do których światło niedochodzi.Konkretnie jeżeli nie podobają ci się czarne i frędzlowate, to na początek dobre będą np.125: - Honda CBR 125.250/300: - Kawasaki Ninja 250/300- zarówno starszy wypust - Kawasaki GPX250 (o ile jest w bardzo dobrym stanie i za naprawdę małe pieniążki), jak i nowsza Ninja 250/300; Honda VTR 250 -super maszynka, bardzo wąska i lekka, do tego odpowiednio zasuwa, jak na 250-tkę (oczywiście ta nowsza z lat 2000-cznych, która była sprzedawana w PL).Powyżej 300: Suzuki GS500, Honda CB500, Kawasaki GPz500S.Jeżeli ma to być koniecznie sprzęt z owiewką, kojarzący się ze sportowym moto, to w powyższch się już coś wybierze i poza GPX250, nie są to sprzęty egzotyczne.To chyba tyle. Myślę, że nie ma co więcej wymyślać i kombinować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Geni - piszesz, że rady z dupy, a sama nie potrafisz doczytać, że Inka właśnie jeździ GPZ 500 :biggrin: i ten motocykl jej polecasz... Inka - dobrze ludziska prawią, przymierz się do jakiegoś lekkiego choppera (np. vt 600) i zobaczysz, czy to dobry kierunek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 (edytowane) Suzuki LS 650 chyba juz nizej nie mozna, lub Yamaha 535. 1. Obnizenie kanapy 2. Obnizenie zawieszenia 3. zakup butow firmy Daytona http://www.daytona.de/index.php?page=448 ktore daja 6 cm wiecej na podbiciu ! Do wyciagniecia spokojnie 10 cm i wiecej :crossy: Edytowane 12 Czerwca 2015 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 całe 163cm wzrostu Moja kobieta jest podobnego wzrostu, 165cm :) Zrobiła właśnie A2 i też szukałem dla niej czegoś niskiego bo na BMW F650 nie czuła się zbyt pewnie. Robiliśmy przymiarkę do Hondy SLR650 i tam pozycja dla niej była idealna, dotykała ziemi obiema stopami. Wyszło jak wyszło, jednak zostaliśmy przy moim sprawdzonym BMW bo jednak stan techniczny robi swoje. Przełamała się, przejechaliśmy trasę ~100km i o dziwo F650 nagle zaczął jej idealnie pasować. Tylko my jesteśmy z tych co nie potrzebują nie wiadomo ile koników, jeździmy turystycznie dla przyjemności, teraz już na 2 motocykle i 50KM w zupełności wystarcza. Jak chcesz trwały sprzęt co nie ma wysilonego silnika, wygodną pozycję za kierownicą i daje radę na szutrowych drogach czy nawet leśnych ścieżkach to rozejrzyj się za SLR650 lub Hondą Vigor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.